gesteriliseerd, te veel symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 4xmamma, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Bedankt voor je reactie, maar ik moet toch even wachten. En mijn HA belt zelf voor het afspraak dus het zal wel sneller zijn dan als ik dat doe. Maar ze belt mij vandag nog terug, zei ze.

En over BBZ dat weet ik het nu ook, bedankt, wat een opluchting.

2. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Net bloed moest prikken voor prolactine. Mijn HA zegt dat het daar aan kan liggen dat mijn borsten groter en pijnlijker zijn. Ze vroeg ook of ik afschijding uit mijn borsten heb, en ja hoor, die heb ik wel, al 13 jaar lang, sinds geborte van onze jongste, ik heb ook regelmatige ciclus(26 dagen) en ik voel mijn eisprong. Maar dat mijn borsten anderhalf maand pijn doen en van hele leven lang B cup in een maand naar C, dat heb ik nooit gehaad, zelfs niet tijdens borstvoeding.

Moet eind volgende week bellen voor de uitslaag. En in tussentijd moet ik ongi worden.

Afwachten dus.

Maar ben nog steeds kei misselijk, moe en heb al dag of 4 steken in mijn rechter lies, ook ongi gevoel. Wie weet, blijft het af. Zal geweldig zijn.

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo 4x mama,

Het verhaal begint erg spannend te worden en ik hoop snel te horen wat er gebeurt.

Ik kan je vertellen dat het wel mogelijk is. Mijn tante is na ster. nog twee keer zwanger geworden. Het was wel weer even wat anders, maar het is mogelijk...

Hou ons op de hoogte,

Jedid-Jah

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik zit nog steeds mij zelf op te vreten van zenuwen.
    Ik zet nu even alles wat ik heb en hoop iemand kan mij vertellen wat het kan betekenen.
    * sinds mijn vorige eisprong pijnlijke borsten
    * 7 februari latste ongi,
    * 20 februari eisprong, duidelijk gevould met roze tot bruine afschijding, dag of 2 later begon misselijkheid
    * vanaf 26 ongi gevoel in mijn onderbuik met stekjes en krampjes.
    * ik rook al 20 jaar, en nu word ik daarvan kei misselijk, ook als iemand anders rookt.
    * moet 4 maart ongi worden, maar mijn baarmoedermond in niet te bereiken, zo hoog is het.
    * mijn borsten is wel groter, maar niet meer pijnlijk, tepels wel, normaal gesproken moet het andersom zijn voor mijn ongi.
    * twee dagen geleden heb test gedaan bij HA, was nega (geen ochtend urine)

Hoop dat iemand mij kan vertellen wat het kan betekenen, want ik weet het niet meer, ik heb het nog nooit gehaad, maar ik ben ook nooit zwanger geweest na mijn sterilisatie, ook nooit in overgaan geweest.

Dus HELP

5. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    ja, als je huisarts het niet weet, hoe moeten wij het dan weten?
    ik denk zelf dat je in de overgang zit of dat die eraan zit te komen..
    je kan verder gewoon een zwangerschapstest doen met ochtendurine en als die weer negatief is, ben je waarschijnlijk niet zwanger..

Succes verder en ik hoop dat je of snel ongi wordt of een posi test hebt, maar weet wel stress is niet bevoordelijk voor je cyclys, daar kan hij alleen maar nog langer van worden.

6. Niet meer actief

zou wachten of je idd ongi wordt of niet,
    als je 4 mrt pas ongi moet worden heeft nu testen nog geen zin denk ik,
    hou ons op de hoogte!

liefs,

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Bedankt meiden.

Ik heb mij daar bij neer gelegd. Even wachten nog. En voor mijn misselijkheid heb ik ook een oplossing gevonden: als ik een brok in mijn keel krijg, pak ik een koekje of iets anders, dan zakt het weer voor een tijdje.

En ik hoop dat ongi wel weg blijven.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ben wel benieuwd hoe het nu met je is? en met de misselijkheid e.d. en.....natuurlijk of je ongesteldheid nog is weg gebleven.

groetjes

9. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi ik zat dit topic gewoon even te lezen en wil hier even op inhaken. Ik heb in dec een BBZ gehad. De testen waren nega en ik ging kapot van de buikpijn. ( heb 2 weken liggen kreperen omdat niemand wat kon vinden, bloed ed was allemaal goed ) BBZ is gediagnosticeerd dmv een spoed echo. Je hoeft dus schijnbaar niet altijd een pos test te hebben.

10. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    4xmama weet je al iets meer?

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Op 4 maart moest mijn ongi beginnen. En het leek daar op dat het ook zal zijn, maar er kwam beetje roze slijm en dat was het, vandag ietsjes meer, maar echt bloeding is het niet, het is alleen bij afvegen en bij wassen. Mijn baarmoeder is nog steeds heel hoog en baarmoedermond is ook bijna niet te vinden. Maar ik ben nog steeds misselijk en heb onder in mijn buik krampjes. Al .....tig keer wezen kijken, mijn inlegkruisje is nog steeds schoon.
    Ik wacht het nog af. Hopelijk blijft het bij deze.

12. Niet meer actief

Hallo 4x mamma

Ik hoop ook voor jou dat het zo is.
    Je hebt dus wel een bloeding maar geen normale menstruatie?

Ik heb zelf eind feb. 2 dagen enkele druppeltjes bloed verloren.
    Daarna nog 2 dagen heeeeeeel weinig bruinverlies.
    Echt misschien 3 druppeltjes per dag haha.

Heel raar allemaal maar ja.
    Jouw baarmoeder zit heel hoog he.
    Zit hij normaal altijd lager?

Groetjes

13. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ja, het is nu alsof dat allemaal naar mijn keel is gekrompen. Echt raar, waar een week geleden, toen ik bij mijn HA was, vond ze ook dat mijn baarmoeder hoog zat.

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jeetje wat spannend.
    De kans is natuurlijk klein, maar ik zal voor je duimen!

15. Niet meer actief

Ok en hoort de baarmoeder altijd hoog te zitten zodra je zwanger bent?

16. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
  17. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi, ben ik weer
    Het is nog steeds zelfde. Mijn bezoekje gaat niet weg, maar komt ook niet over drempel. Raar allemaal. En mijn HA is ook op vakantie, dus kan ook niet overleggen. Nog steeds heel moe, gistereen om 22.00 uur naar bed gegaan, nooit eerder gedaan. En iedereen zegt dat ik fitloos eruit zie.

Ik heb nog een vragje. Alvast sorry voor details. Ik ging vanochtend douchen en ik wou mij zelf even vanbinnen wassen(zoals altijd). Toen ik met mijn meddenvinger erin kwam, kon ik mijn baarmoedermond niet bereiken, even diepper gegaan en hij zit heel hoog en ver achter tegen de endeldarm, voelt heel hard aan en zelfs na mijn 4 zwangerschapen is hij helemaal dicht.

Heb vanochtend weer een test verprutseld en weer nega. Ik heb al bijna heel www. door gezocht maar kan niets vinden wat het kan zijn.

Weet iemand van jullie uit ervaring wat het kan zijn, want ik weet het niet meer en dat is juist het moeilijkste, want ik weet niet wat kan ik wel en wat niet verwachten.

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hoe lang is je huisarts nog ongeveer weg? Is er geen vervanger die een bloedtest wil doen?
    Vaak is de vervangende arts alleen voor spoedgevallen, maar als je huisarts nog lang weg is... Misschien kan je hoe dan ook even bellen.

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Mijn HA komt pas maandag terug, maar heb net een waarnemer gebeld, moet om half vier komen. Dan kijkt hij hoe en wat.
    Spannend. Ben heel erg zenuwachtig.

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wat ga jij een spannenden dag tegemoet. Wil wel 't advies geven je gedachten te verzetten, maar dat zal vast niet lukken.

Nogmaals, ik duim voor je, en laat 't meteen weten he...

Deel Deze Pagina