Hoi 4xmamma, ik lees een beetje mee hier wat je overkomt en duim met je mee! Veel succes vanmiddag bij de HA!
Hoi meiden, Bezoek aan HA heeft mij niet veel duidelijkheid gegeven. Ze heeft mij inwendig onderzogt en zei dat mijn baarmoeder niet alleen heel hoog zit, maar ook gekanteld naar achter, daarom kan ik mijn baarmoedermond bijna niet bereiken. Verder mijn bloed is helemaal in orde, mijn prolactine is goed. Ik vroeg aan haar of ze toch een bloedzwangerschapstest wilde aanvragen, maar ze zei dat het is latste waar ze aan denkt, ze denkt eerder aan een vleesboom of iets in die richting. In haar ogen ben ik gesteriliseerd, dus kan ik niet zwanger zijn. Klaar uit. Ik moet nu afwachten tot mijn "ongie" over is, en dan nog een keer kijken hoe mijn baarmoeder eruit zit. Als het nog steeds zelfde zal zijn, dan stuurt zij mij naar gyn. Ze heeft ook geen verklaring voor mijn misselijkheid. Om ieder gevaal het is geen overgaan. Dat staat vast. Ik leg mij gewoon bij neer en kijk waar ik dan kom. Ik ben er gewoon moe van. Ik zeg, ik vraag, maar niemand luistert naar mij, ze denken zeker dat ik niet goed bij mijn hoofd ben. Laat ze maar denken. Een ding weet ik zeker: ik voel mij zwanger, en die gevoel hou ik vast, wat ze ook mogen zeggen. Alleen als ik zelf kan zien op echo of zo dat het niet zo is, laat ik dat gevoel ook los. En tot die tijd...................
Hmmm, dat is wel een andere reactie dan waar je voor kwam. Weet niets van vleesbomen, maar daar word je volgens mij niet misselijk van. Wel raar dat ze geen bloedtestje wilde doen. Volgens mij is dit voor een huisarts vrij simpel. Ook al is het het laatste waar ze aan denkt had ze dat alleen al voor je eigen gemoedsrust kunnen doen toch? Hou je ons op de hoogte?
Hoi meiden, Mijn "ongi" is afgelopen met drie dagen rood bij afvegen en twee dagen met trie druppeltjes. Ben nog steeds misselijk, moe en heb last van lage rug en zijkanten van onderbuik. Mijn baarmoeder is nog steeds hoog en achter. Morgen ga ik een afspraak maken bij HA. Heb vandaag zelf test gedan. Niet met ochtendurine. Heel licht schaduwstreepje, bijna niet te zien. Maar dat zeg ik niet tegen HA, moet maar opnieuw doen, hahaha
hoi hoi, ik heb je verhaal even gelezen.. Je maakt het wel spannend zeg! Heel veel succes ermee, en laat wat weten als je meer weet... Spannend zeg!
Jeetje, als je zwanger blijkt te zijn kan je een boek gaan schrijven! Vind het heel spannend voor je en duim dat het raak is voor je!
Hoi meiden, Wil nog even wat kwijt. Moest van mijn HA temp bijhouden vanaf eerste dag van mijn "ongi" nou, die is van 36,8 tot 37,1 raar maar waar. Heb nog steeds soms een beetje pijn in mijn onderbuik en misselijk en moe, heb wel soms het gevoel flauw te valen. En ik zat nog even te denken of die pijntjes en "ongi" door een litteken van keizersnee kunnen komen. Ga morgen om 9.00 weer na HA, hoop een verwijzing te krijgen naar gyn. Mss weet ik dan iets meer.
Jeetje wat spannend allemaal....maar ook slopend voor je gemoedsrust. Maar is het niet zo dat je veel meer dingen gaat voelen omdat je er continu mee bezig bent? Maargoed, ik weet niet in hoeverre pijn is op te wekken of pijnlijke tepels enzo... Liefs
Ja, ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden. Alles is mogelijk he... Ook zwangerschap door een sterrilisatie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen he?!?
Ook al wil ik ergens anders aan denken en ergens anders mee bezig zijn, die misselijkheid en pijntjes zijn altijd aanwezig. Het is zelfs zo dat ik moet er continu rekening mee houden. Echt vervelend is dat hoor. Ik heb vandaag gestofzuigd en daarna moest ik een uurtje gaan rusten omdat ik had verschrikkelijke pijn in mijn onderbuik. Dus ik denk niet dat het "denkbeeldige" pijn is, het is echt.
Ik geloof niet echt in die denkbeeldige pijntjes.... Een vriendin van mij had ook tigtal symptonen, waaronder misselijkheid en overgeven. Toen werd ze dus ongesteld, heel heftig en pijnlijk. Achteraf denkt ze dus wel dat het een vroege miskraam is geweest. De geest kan echt veel met je doen, maar als je er niet mee bezig bent en je krijgt ineens van die verschijnselen...sja dat is gewoon raarrrr! En als je dan elke keer tegen een negatieve test loopt...dat is helemaal verwarrend!
Ow wat spannend, zeker na die schaduwstreep. Maar wilde je eigen huisarts ook geen bloedtest doen? Ook niet als je uitlegt dat 't voor jou veel rust zal geven? Spannend weer morgen. Ik hou de nieuwsberichten hier in de gaten.
Hoi meiden, Net terug van HA. Ze heeft mij naar gyn gesturd omdat ze niet weet wat er met mij aan de hand is. Ik vroeg of ze opnieuw wil testen( ik heb zelfs ochtendurine meegenomen), ze zei dat het niet nodig is, en bloedtest al helemaal niet, omdat ik volgens haar niet zwanger kan zijn. Ze zei dat het allemal tussen mijn oren zit omdat ik mss wel zwanger wil zijn. Mijn temp is, volgens haar, volkomen normaal (tussen 36,8 en 37,1)Toen ik zei over die schaduwstreepje van paar dagen geleden, zei ze dat ik het zag omdat ik het wou zien. Ze zei ook nog dat ik mss met iemand van GGZ moet gaan praten. Met andere worden ze heeft mij voor de gek verklaard. Ik heb een afspraak gemakt bij ziekenhuis waar ik gesteriliseer was. Moet 26 maart naar toe. En tot die tijd maar afwachten
NOUJAA! Ik zit hier echt met mn mond vol tanden! Een HA mag uberhaupt zoiets toch helemaal niet zeggen.. Al denkt ze het... Schandalig zeg! Echt... heb er geen woorden voor...
Waarom doe je zelf niet nog een test. Als je echt een vaag streepje zag dan zou hij nu al duidelijker moeten zijn toch?
Ik ga niet meer testen, ook al wil ik het. Ik laat het gewoon wat het is. Wacht tot 26 maart en dan zie ik wat het word. Ik wil mij zelf niet gek maken. Miss heeft ze gelijk en wil gewoon zwanger zijn. Ook al is het zo, wil dat gevoel nog even vast houden. Het is prettig gevoel, voor mij tenminste. Nog even iets anders. Ik was op 4 maart "ongi" en nu heb ik al weede dag zo'n heldere, beetje rekbare slijm. Dat kan toch geen ovulatieslijm zijn op je 9e dag, of kan het wel. En kan je ook zoiets hebben als je zwanger ben. Normaal krijg ik eerst dikke melkkleurige en dan pas heldere, dit keer geen slijm en dan gelijk heldere. Weet iemand wat het kan zijn?
Als medici het niet weten, denken ze altijd dat het in je hoofd zit. Want ze weten alllllllleeess toch ? Zijn zij er lekker af en hebben ze een diagnose.. Heel veel succes de 26ste!
Hoi meiden, Ik heb goed nieuws. Ik heb een WERK. Ik mag a.s.woensdag beginnen. Hopelijk denk ik dan minder aan mijn pijntjes en kwaltjes. Want ik zit al dag of drie met vreselijke ongipijn in mijn onderbuik, maar mijn ongi komt pas 30 maart, dus dat kan niet zijn. Nog steeds misselijk en heb tig keer per dag het gevoel alsof ik buiten westen ga. 26 maart heb ik afspraak bij gyn, dus nog even volhouden.
heb het topic even doorgelezen en jeetje wat is het spannend voor je, en dat je huisarts zegt dat het tussen je oren zit :S heel apart denk niet dat zij daar zo over mag oordelen! heel veel suc6 bij de gyn en ben erg benieuwd wat het nou zou kunnen zijn. En natuurlijk gefeliciteerd met je werk