Kunnen die klemmetjes niet weg gehaald worden? Of kunnen ze niet onderzoeken of je nog een goede eisprong hebt zodat je nog zwanger kan raken, ik zou het gewoon allemaal bespreken hoor.
Ik moet vanmiddag naar gyn om 3 uur, en ik zal hem wel met al mijn vragen overdonderen. Kom op, het gaat over mijn leven en over mijn rust. Ik heb toch wel recht om dat allemal te vragen en antwoord te krijgen. Want die echo van toen leek mij ook zo verdacht snel. Binnen 1 minuten was hij al klaar, dat is toch veel te snel, vind ik. Hij zei toen "dit is jou baarmoeder en dat zijn jou eierstokken, alles zit er goed uit". En klaar was hij met dat echo. Hoop vanmiddag echt meer te weten komen. Hoop wel, maar of dat ook zo zal zijn, weet niet.
Ben benieuwd zal het morgen ochtend lezen. Ik zal heel hard duimen voor je dat er nog een kans is dat je zwanger mag worden.
Vandaag bij gyn geweest. Hij zei dat mijn FSH en LH helemaal goed zijn. Ik heb nog genoeg eitjes voor veel kindjes. Wat betreft mijn sterilisatie, hij zei dat mijn eileiders zijn dichtgebrand, en ook dat ik nog dergelijk zwanger kan worden. Ik vroeg ook of hij kan mijn eileiders kan herstellen. Hij zei dat daarvoor heb je heel wat nodig. Mijn man moet zich onderzoeken, en er moet zich bijzondere situatie voor doen waardoor herstel noodzakelijk is. Voor de rest is allees wel goed. En mijn ongistornis komt door opeens gekantelde BM. Hij heeft mij ook veel suc6 toegewenst met zwanger worden.
Fijn dat je dus toch nog zwanger kan raken, maar gaan jullie die onderzoeken doen of gaan jullie gewoon kijken of het gewoon raak kan zijn?
We gaan het gewoon achterlaten aan moeder natuur en aan Gods wil. Kom op, ik ben 41, mijn man is 54, bijna 55. We hebben 4 kinderen, waarvan 2 zijn al samenwonend. Als het nog even kan- graag, zo niet, dan is het zo. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben diegene die nog een kind wil, mijn man heeft daar niets op tegen, maar voor hem hoeft dat niet. Ik weet niet waarom, maar ik wil het zo graag, mss zijn dat mijn hormonen of nog iets, of mss ben ik gewoon bang om alleen te zijn als all onze kinderen huis uit zijn. Hoe dan ook, ik wil wel, en nu nog maar even afwachten of dat lukt.
Nou 4xmama leeftijd maakt niets uit hoor en de leeftijd van je kinderen ook niet. Ik zelf ben 40 en mijn man 41 ik heb een dochter van bijna 17 uit m,n eerste huwelijk en een zoontje van 2 jaar uit m,n 2de huwelijk. Mijn dochter woont al op kamers en we wilde heel graag een kindje dat was de laatste dachten we maar nu 2 jaar later willen we nog een kindje ik hoop voor jou dat het lukt en ik zal duimen voor je . Groetjes en suc6
Hoi, hoi, Het is weer langere tijd dat ik hier was. Ik moet nu weer bijna ongi worden. Eerlijk gezegd hoop ik nog steeds op wonder, maar blijf rieel. Ik geloof het pas als ik dat zie. Maar er is iets wat mij een een betje zenuwachtig maakt, Sinds ongeveer een week ruik ik dingens veel scherper. We waren laatst in supermarkt en ik stapte net binnen en zei gelijk tegen mijn man dat er fles wijn kapot is gevalen, en ik zei ook dat het waarschijnlijk rode port was. Hij rook niets, normaal gesproken hij ruikt dingen veel beter dan ik. Pas later lippen we langs wijnafdelling en ik zag een jongen glasschelven opruimen van fles rode port. Ik schrok. Vandag lip ik langs kooi met onze fretten en ik rook hun geur, nooit eerder geroken, we hebben ze al 2,5 jaar, ze zijn allemaal gecastreerd, ze ruiken niet meer. Verder heb ik sinds paar dagen gekke afschijding, wit, dik en een beetje kleverig. Geen jeuk of zo, alleen ongi pijn af en toe, maar ook weer anders dan ongi. Moet trouwens pas 25 ongi worden, dus te vroeg voor ongi pijn. Mijn borsten zijn iets gevoelig, maar niet echt pijn, wel zijn ze heel zacht. Weet iemand wat het kan zijn, of zie ik spoken en hoop ik te veel op wonder.
Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent. Maar ik weet uit ervaring dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Wij hebben er zelf 38 rondes over gedaan om zwanger te worden, en daarvan heb ik zeker 34 rondes zwangerschapskwaaltjes en symptomen gehad.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, want wat je benoemd het super goed ruiken en de zachte borsten dat klinkt als zwanger zijn. Ik zal voor je duimen. Ik hoop niet dat je lichaam een spelletje speelt met je. Suc6
Hoi, hoi Ik hou mijn temp al een paar dagen bij en die blijft maar aan hoge kant 37,6 en dat is 2 dagen voor ongi( als het komt). Heb s'avonds extreem koud. Binnen is 20 graden en mijn tanden dansen step. Vanochtend heb ik mat care test gedaan(kon niet wachten). Er kwam wel heel wage streepje met goed zichtbare randjes. Ik durf bijna niet te geloven, doe nog een test zaterdag, als op vrijdag geen ongi komt. En nou een eeuwige vraag. ZOU HET KUNNEN?
Bedankt meid, ik duim ook. Maar ik was weer zo ongedoeldig geweest en vandag weer die test gedaan. Nog steeds zelfde naturlijk, was niet eens ochtendurine, maar goed ik heb geen tests meer, dus dat word gewoon wachten komt het of komt het niet, als ongi vrijdag weg blijven, ga ik zaterdag kruidvat duotest halen en zien we wel waar we uitkomen. Hou jullie op de hoogte, maar ik denk niet dat het iets zal zijn, zeker weer zo gekke speletje van mijn lichaam. Nog een nachtje slapen dus.
HOI MEIDEN, DEZE KAN OP SLOT. VERVOLG VAN VERHAAL KAN JE LEZEN IN "PECH......." Ik denk dat ik enige tijd afwezig zal zijn. Ik ben heel blij voor alle zwangere, eerlijk waar, maar door mijn eigen innerlijke pijn, kan ik beter even weg. Even tot rust komen, en alles op een rijtje zetten. Dus als jullie niets van mij horen, dan weten jullie hoe dat komt. Groetjes.