Gesteriliseerd

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Cootje2018, 24 okt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety30

    Sweety30 Actief lid

    17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Volgens mij is dit geen zwangerschapstest maar een ovulatietest. De zwangerschapstesten hebben een roze dop. Pin me er niet op vast maar als ik Google dan is dir het resultaat
     
  2. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Op de verpakking staat zwangerschapstest
     
  3. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Het doosje heb ik niet meer
     
  4. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    De test met paarse dop is een ovulatietest. Dat zou ook verklaren waarom de clearblue negatief geeft ;)
     
  5. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Ohhh dan heb ik verkeerde gehaald dan was ik blind geweest
     
    RobinBird en Verw8 vinden dit leuk.
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    Idd is dit de ovulatietest en ben je gelukkig dus niet zwanger.
     
  7. K00

    K00 Niet meer actief

    Maar wel balen dat je, als je niet zwanger bent, je toch niet lekker voelt.
    Hopelijk knap je snel op
     
  8. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Je kunt het beste je huisarts bellen en/of een afspraak maken. Dat zal je ook wat rust brengen in je hoofd.
    Succes!
     
  9. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Zeker... voel me heledag misselijk last in de onderbuik... maar hoop dat het niet erger word
     
  10. mar77

    mar77 Bekend lid

    10 okt 2010
    534
    129
    43
    Zwanger kan je zeker worden na sterilisatie met clips. Dus ik zou dat toch even uitsluiten. Het kan overigens geen kwaad die clips voor je zwangerschap.

    Ik heb een achterwandplastiek, een bandje laten plaatsen en gelijk eens sterilisatie met clips ondergaan en dit kon voor de zwangerschap allemaal geen kwaad.
    Nu 3 weken terug bevallen van een prachtige dochter.

    Niet gedacht nog zwanger te worden, maar nu onwijs gewenst.
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  11. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Moii dat het geen kwaad ken heb wel ceel last enzo.... gefeliciteerd net jd dochtertje
     
  12. mar77

    mar77 Bekend lid

    10 okt 2010
    534
    129
    43
    Dank je wel.
     
  13. Cootje2018

    24 okt 2018
    16
    2
    3
    Vrouw
    Graag gedaan
     
  14. caat

    caat Fanatiek lid

    5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik wilde eigenlijk een nieuw topic starten, maar ik had hetzelfde kunnen tikken. Ik ben ook een jaar geleden gesteriliseerd met clips en mijn laatste menstruatie was begin september. Voor mij vreemd want ben altijd stipt op tijd en heb nauwelijks last rond en in menstruatie. In oktober heb ik een test gedaan wn was negatief, toen had ik licht buikpijn. Ik heb paar dagen later dan verwacht echt zeer minimaal bruin bloedverlies gehad (meer spotting). 3 week geleden kreeg ik zeer heftige buik- en rugpijn. Flauwvallen en rete misselijk. Savonds (sinds deze week) opgezette buik. Vorige week hiervoor naar huisarts geweest (weer een week overtijd... bij invalster) met sterke pijnstillers en moest wachten tot mijn menstruatie door zou zetten.... nu weer week verder en bij eigen huisarts geweest. Zij maakt zich zorgen, omdat deze pijn (mijn bevallingen waren er niks bij) niet matst bij wat ik gewend ben. Morgen nieuwe zwangerschapstest doen en voor echo naar zh gestuurd om mijn baarmoeder en eierstokken te checken. Ik vermoed geen zwangerschap hoor ondanks alle symptomen, maar knijp hem wel. 2x met pil zwanger (zoon en dochter 1) 3x met mirena (2× mis en jongste dochter).... dus had de hoop dat dit wel de oplossing was. Maar we gaan het beleven
     
  15. Serina1990

    Serina1990 Nieuw lid

    24 okt 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoiii
    Ik zocht al een soort genootje ik ben dan 4 dagen overtijd met een negatieve testen naja 1tje een tuur streepje dacht eerder aan een indrooglijntje..
    Maar jeetje wat kan die pijn soms heftig zijn ik vroeg gisteravond of mijn vriend mijn rug wou masseren had er extreem last van heb ook enorme krampen en elke keer denk ik jaaaa menstruatie komt er aan maar helaas
    Mijn huisarts is tot de 30ste op vakantie en de vervangende praktijk zegt wacht maar tot je eigen huisarts er weer is

    Ik voel me weken al moe misselijk vreetbuien emotioneel pijnlijke borsten enz wat kan wachten dan lang duren
    Hopelijk krijg je snel je antwoord

    Groetjesssss
     
  16. Serina1990

    Serina1990 Nieuw lid

    24 okt 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hey ik lees dat jij zwanger bent geweest ondanks de clips? Ik heb ze ook en al 4 dagen overtijd maar geen positieve test 1tje had een tuur streepje maar denk indroog lijntje
     
  17. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.513
    4.576
    113
    Misschien zou het beter zijn als mannen zich laten helpen. Die ingrepen zijn zoveel sneller en makkelijker (lichamelijk) dan bij een vrouw.

    Ik zou overigens niet snel kiezen voor het laten inbrengen van een vreemd voorwerp in mijn lichaam. En veel technieken bij vrouwen zijn relatief nieuw en daardoor minder betrouwbaar. Zoals die veertjes die grote bijwerkingen hebben.
     
  18. Silinde

    Silinde Fanatiek lid

    8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    De kans op zw.schap na sterilisatie is redelijk klein maar ALS je zwanger wordt, heb je een verhoogd risico op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Inderdaad goed opvolgen dus als je + test.
    Bij 'ons' zkh wordt traditionele sterilisatie bij de vrouw niet meer gedaan. Essure bevat nikkel, veel mensen zijn daar allergisch voor.
     

Deel Deze Pagina