weigeren flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Sterrekind, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrekind

    Sterrekind Bekend lid

    15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik wilde vorige week woensdag beginnen met afbouwen maar mevrouw weigert de fles.
    De volgende dag de fles aan geboden met bv en die nam ze wel.
    Toch weer en paar dagen een flesje met fv geprobeert maar zodra ze door heeft dat het geen bv is weigerd ze te drinken.
    Ze krijgt Nutrilon Hypoallergeen.
    Wat moet ik nu, ik heb nog maar 2 weken en dan moet ik weer werken.
    Moet ik alle merken gaan proberen of weet iemand van jullie misschien een merk wat bijna nooit geweigerd wordt?
    Alleen maar fv aanbieden en honger laten lijden vind ik geen oplossing.
    En kolven op mijn werk is ook geen oplossing.

    Help!
     
  2. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet of je BV en FV mag mengen, maar misschien dat ze op die manier langzaam aan de smaak went (dus dat je de hoeveelheid BV in de fles steeds verminderd).

    Succes in elk geval!
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Van kv heb ik geen verstand dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Maar waarom gaat kolven op je werk niet lukken ? Ben je op de hoogte van je rechten ?
    Dat is dat je een kwart van je werktijd mag besteden aan kolven, of aan live voeden ! Tot je kindje 9 maanden oud is. En je baas moet zorgen voor een goede ruimte.

    Veel succes !
     
  4. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Het gebeurt vaker dat kindjes de hypo allergene flesvoeding weigeren. Het smaakt erg bitter...Bij Milan kreeg ik er geen enkel merk in en ben ik toch maar overgestapt op Friso Comfort.