Pijnlijke luteale fase na HSG, iemand ervaring?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by nana33, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi meiden,

Ik had ruim een week gelee m'n HSG. Pijn viel best mee en had ook nauwelijks napijntjes gelukkig. :) Nu had ik eergsiter m'n eisprong, die ineens veel pijnlijker was dan normaal en nu doet m'n bm inene ook weer pijn. Het voelt echt een beetje rauw en "blauweplekkerig" en als ik plotseling beweeg voelt het helemaal naar. Is dit normaal tijdens je lf na een HSG of moet ik het zh even mailen? (wil ze niet voor elk wissewasje lastigvallen, want ik mail al veel te vaak ;)). Vind het vooral zo raar dat ik een week geen last had en nu ineens weer heel veel. Het is niet zo dat ik dubbel lig van de pijn, ben alleen bang dat dit een teken is dat er toch iets ontstoken is ofzo.

groetjes, van een veelste schijterige Nana ;)

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hoi,

Ik had in de cyclus van de HSG ook veel pijn tijdens mn ei en de dag erna. Daarna een tijdje het gevoel of dr een baksteen onderin lag.
    Vrijdag heb ik mn ongi gekregen en ik moet zeggen dat ik behoorlijk meer vloei en krampen had dan anders.

Groetjes

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi pcootje,

Ja, dat bakstenen gevoel heb ik dus precies ook! Ik had al gehoord dat je ongi na de HSG heftiger kon zijn, maar dat je rond je ei ook weer zoveel pijn kon hebben wist ik niet. Nou "gelukkig maar" dat jij het ook had (niet dat je pijn had natuurlijk, maar je snapt me wel ;)), dan zal het er wel gewoon bij horen. Dan ga ik maar stoppen met me zorgen maken, hihi :D

4. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Denk wel dat het er bij hoort, moet toegeven dat ik toen ook ff heb gebeld, maar er was geen arts meer te bereiken. De volgende dag was de pijn weer weg en kwam het baksteen gevoel ;)
    Hoop voor jou ( en mij natuurlijk) dat de HSG een positief resultaat gaat geven.

Share This Page