Vorige week is onze elektrische Babboe City bakfiets gestolen. Hij is vervolgens te koop aangeboden op een besloten FB groep in Diemen, vanaf een (uiteraard) fake account. Inmiddels is het bericht weer verwijderd. Het is onduidelijk of de fiets inmiddels is doorverkocht of nog niet. Uiteraard is aangifte bij de politie gedaan, maar ook zij kunnen op dit moment de fiets niet traceren. Zou iedereen uit de omgeving Diemen/Duivendrecht/Amsterdam-Zuidoost andere (besloten) groepen waarop zaken te koop worden aangeboden in de gaten willen houden? Het gaat dus om een Babboe City-E met extra bankje in het midden waardoor hij geschikt is voor het vervoer van 4 kinderen. Alleen op de plek rechtsvoor zitten geen veiligheidsriempjes, op die plek zitten extra gaten in rug- en zitgedeelte, waar eerder een peuterschaal gemonteerd heeft gezeten. De fiets wordt zonder batterij en lader aangeboden. Ook als men in de betreffende regio ineens op een plaats waar deze nooit eerder stond een fiets geparkeerd ziet staan die aan de beschrijving voldoet hoor ik het graag. Het kan zijn dat iemand die de bakfiets heeft gekocht nu op zoek is naar een tweedehands lader en accu. Mocht iemand daarnaar vragen in een advertentie of bericht hoor ik het ook graag! 2 van mijn 3 kinderen zijn nog niet in staat om zelfstandig te fietsen en we hebben dus echt een probleem zonder de bakfiets (denk alleen al aan het naar school gaan...). Als iemand informatie heeft die voor mij relevant zou kunnen zijn hoor ik dat graag via een PB! (Ivm herkenbaarheid, in overleg met Beheer, even onder een ander account dan normaal dit topic mogen openen).
Geen tips, maar wilde even zeggen dat ik het echt super vervelend voor je vind. Bah, stomme mensen moeten gewoon afblijven van spullen die niet van hen zijn. Hopelijk achterhalen jullie hem weer!
Kan je helaas niet helpen. Maar wat ontzettend vervelend (zacht uitgedrukt) Hopelijk hebben jullie hem snel terug! Misschien ook fietsenwinkels daar in de buurt inlichten. Zodat als er iemand een nieuwe accu + lader wilt kopen jou kan tippen