Ik zoek een nieuwe prullenbak. Mijn man wil graag eentje met sensor, maar lijkt mij niet zo prettig. Lees ook wisselende verhalen erover bij de reviews. Zit zelf te denken aan de brabantia touch bin, lees ik dan weer wel positieve verhalen over. Wat hebben jullie voor prullenbak? En hoe bevalt hij?
Wij hebben een afgesloten prullenbak in 1 van de kastjes van de keuken. 3 bakken zodat we alles direct kunnen scheiden. Als je het front aantrekt komt de prullenbak tevoorschijn. Wij hebben een hekel aan het in het zicht staande prullenbakken, vandaar deze oplossing.
Hebben wij ook. Ideaal! Zeker als je in huis al wil afvalscheiden. Een losse prullenbak vind ik echt een sta in de weg. En kan nog zo'n mooi design hebben, ik zie hem liever niet
Wij hebben een bak in een keukenkastje en een Brabantia touch bin. Die laatste hebben we denk ik 18 jaar of langer, volgens mij is hetzelfde model nog steeds te koop. 1 x ging het kliksysteem kapot, maar we kregen dat onderdeeltje gratis van Brabantia. Het enige nadeel van die touchbin is dat onze vorige kat nogal vraatzuchtig was. Die had dus door dat hij op die klep moest springen om hem open te maken (hij opende ook deuren). En dan haalde hij vanalles er uit, dus hebben we een tijd een loodblok er op gelegd.
Wij hebben al vele jaren een touch bin. Ik geloof 60 liter en ovaal van vorm. Tussendoor heeft hij nog even op zolder dienst gedaan, toen we plastic afval moesten scheiden en we daarvoor een dubbele afvalbak in de keuken hadden. Maar gelukkig hoeft dat niet meer. De gemeente scheidt het nu zelf. Dus hij staat weer in de keuken. Wat ik er prettig aan vind, is dat ik hem tijdens het koken open kan laten staan. Dan hoef ik niet steeds op een pedaal te drukken oid, maar kan ik meteen mijn kookafval er in dumpen. Soms mik ik van een afstandje. Gaat meestal goed…
Ik vond zo'n touch prullenbak juist helemaal niks. Sta je met de handen vol te hannesen om dat dingen open te krijgen. Nu een dubbele met een pedaal. Vind ik ideaal! Helaas maar een kleine keuken, dus geen plaats in een keukenkastje.
Als ik m'n handen vol heb, gebruik in de achterkant van mijn hand/vuist, elleboog, voet of wat maar uitsteekt... Ik heb een touch bin van Brabantia. Mooi strak design waardoor hij niet foeilelijk is, maar wel praktisch. Ik heb een 2x 30 liter ivm scheiden van afval. Bevalt me erg goed!
Wij hebben de joseph joseph totem max. Deze: https://eu.josephjoseph.com/products/totem-max-60l-waste-recycling-bins-black?variant=32586251337788&gclid=CjwKCAjwq5-WBhB7EiwAl-HEkr1RFU3-SVtFcoWqwRWe2o7fbysP-6bqKlJbuvVFsIn2xOsHpV-SxhoCOEwQAvD_BwE Brabantia touch bin heel gauw de deur uit hier. Niet tevreden over.
Eko met een pedaal. Was toen een tweedekansje bij Coolbleu. Scheelde aardig wat. Ik vind prullenbakken duuuur. Maar goed, hij gaat ook al zeker 5 jaar mee.
Wij hebben 2 Brabantia Touch Bin naast elkaar. 1 voor rest en 1 voor plastic Wij willen nooit meer anders
https://www.brabantia.com/nl/bo-touch-bin-hi-met-2-binnenemmers-2-x-30-liter-mineral-concrete-grey/ Wij hebben deze! Superfijn ding en kliksysteem werkt heel handig. Doordat hij wat hoger is, kan je het ook makkelijk met je elleboog of zo doen. Wij hebben restafval en pmd er in. Voor groenafval hebben we een klein bakje op het aanrecht wat dagelijks in de kliko gaat (die om de hoek bij de achterdeur staat). Wij hebben hem via de ING gekocht met rentepunten. Anders hadden we hem wel erg duur gevonden
Een dubbele van Homra. We hebben lang gezocht, want ik wilde minimaal 2 x 30 liter, voor restafval en plastic, hij moest ook nog eens mooi zijn. Dus uiteindelijk gevonden, een mat zwarte. Met voetpedaal, ik ben niet van de sensor dingen, ik ben altijd bang dat zoiets snel kapot gaat. En eentje waar je aan het deksel moet zitten wil ik ook niet omdat ik dan de helft al heb laten vallen voor ik hem open heb, en ik wil dat de prullenbak meteen weer dichtklapt tegen vieze geuren en tegen open laten staan door de kinderen. Daarnaast hebben we een keuken waar we vooral leven, en vanuit de woonkamer kijk je via de glazen deuren de keuken in waardoor hij ook nog eens moest passen bij de inrichting Maar deze voldoet aan al mijn eisen
Ideaal die bakken van Honda! We hebben de 2e al 3 bakken van 15 liter als ik me niet vergis, ideaal met verplicht afval scheiden.
Hier ook een touch bin, maar wil een andere. Dat kliksysteem is al een paar keer kapot gegaan en vind het gewoon geen fijn ding. Ik wil nu deze denk ik.