Mijn nichtje is bijna 1,5 jaar oud. Midden juni gaan bij haar de neusamandelen eruit. Wat zo raar is ,de arts vroeg aan haar moeder of zij er mee akkoord gaat. Ik bedoel,als ze eruit moeten ,dan moeten ze er maar uit. Ze is bijna altijd verkouden. Weten jullie mss maar waarom ze haar dat vroegen. En waar moet ze op letten als ze na de operatie weer naar huis komt. Het is ook zo zielig ,ze is zo zooooo klein. Maar ja, het is voor haar bestwil. Ally
omdat ouders altijd toestemming moete geven, zegt een ouder nee, dan is het nee. Een arts moet altijd toestemming geven, en zeker amandelen knippen daar zijn de meingen in de medische wereld nogal over verdeelt
Bij mijn dochter Yentl zijn ze er ook uitgehaald toen ze 1,5 was.We moesten om half 8 in het ziekenhuis zijn en om half negen werd ze geholpen de hele operatie heeft misschien 10 min geduurd.We werden weer naar de kinderzaal gebracht waar nog meer kindjes lagen waarvan de amandelen eruit gehaald waren.Yentl is als een blok in slaap gevallen en werd steeeds gecontroleerd op temp en of ze bloed opgaf .Ze kreeg ijskoud drinken en ijslollies natuurlijk.Ze mocht om 12 uur weer mee naar huis,wel moesten we beloven dat we haar rustig hielden en dat ze veel moest drinken en ijsjes eten,Het is allemaal goed gekomen! Liefs,Claudia
Lotte is geopereerd toen ze 14 maanden was, haar neusamandel is gepeld en ze heeft buisjes gekregen. De operatie zelf is in nog geen 5 minuten gepiept..ze heeft wat bloed uit haar neus verloren nog en ze moest lekker koud drinken. Een paar uur na de operatie liep ze alweer dartelend rond en had nergens last meer van. Wanneer ze zo jong zijn als de neusamandel wordt gepeld/geknipt dan bestaat de kans dat deze snel weer aan groeit..