Gestoord van de hormonen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Female, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

Soms wordt ik er gek van hoor, die hormonen... ik voel me zo vaak heerlijk en dan slaat het ineens weer om en voel ik me super alleen en depri...... :(

Voor mijn zwangerschap had ik eigenlijk ook altijd wel van die moodswings, maar het voelt echt alsof ze nu 4 keer zo erg zijn... kan ook om alles huilen....

Ben nu al 2 dagen alleen thuis (vriend werkt van smorgens vroeg tot savonds laat) dus dat komt het ook niet echt ten goede....

misschien moet ik maar eens wat leuke hobby's bedenken, waar ik wat tijd en energie in kan stoppen...

Sorry voor het geklaag, maar moest het echt even kwijt, zo'n sip-dag....

Liefs Female

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    dat is idd erg vervelend. Probeer lekker afleiding te zoeken, door idd een hobby of ga lekker shoppen in babywinkels, ook heeeeel leuk!

ennuh die hormoontjes maakt alles ook wel erger he ;)

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    poeh..hier nog 1! dit weekend was het weer lekker raak..en dan niet eens dat ik lelijk doe tegen andere! Nee ik kan mijzelf dan zo lekker onderuit halen he!
    Denk weer dat niemand me leuk vind, dat ik dik wordt (en blijf), dat ik straks in me uppie moeder aan het zijn ben, want mijn vriendinnen lopend gillend bij me weg om mijn zwanger gepraat! Bij mij helpt het ook niet echt mee dat ik al 2 weken ontzettende zeren billen en benen heb! Wordt ik extra depri van! Ik had er als ik ongie was ook altijd last van, maar dat duurde hooguit 2 dagen en nu komt het steeds terug!

Las laatst ergens het volgende:
    Je kan door de hormonen hetzelfde gevoel krijgen als bij je menstruatie of als je in de overgang bent. Alleen dan wordt het als "normaal" bestempeld, en als je zwanger bent, moet je "gelukkig" zijn..de buiten wereld verwacht dit, terwijl je last hebt van dezelfde hormonen, die de zelfde negatieve gevoelens kunnen geven!

Gelukkig weet ikd at ik morgen of overmorgen weer positiever denk, maar ik weet ook dat deze rot gevoelens ook weer terug komen..ik houd mij maar vast aan het feit dat ik straks een kindje krijg! Dat mij dolgelukkig zal maken! hahahaha

suc6 en sterkte, en vergeet niet dat ej niet de enigste bent!

kus miek

Share This Page