Ach lekker boeiend of je wel of niet lacht! Ik zou ook lachen en daar schaam ik me ook niet voor! Ik ken genoeg mensen die zouden lachen (mijn vader, broers), maar ik ken ook weer genoeg mensen die absoluut niet zouden lachen (moeder, oma). Tis gewoon hoe je zelf bent. Als je zoiets grappig vindt (is het in mijn ogen ook) dan mag je best wel lachen. Zolang het niet keihard uitlachen in het gezicht is! Ik vind lachen OM iets en UITlachen twee hele verschillende dingen!
dus jij wil zeggen dat als zo iemand voor je staat niet een klein glimlachje vanaf komt ik heb vanaf 10e tot 15e een stief vader gehad met psychoses en stemmetjes in zn hoofd oja en hij zag altijd mensen die er niet waren nou sorry maar heb me soms echt dood gelachen van de meest domme dingen die ik mee heb gemaakt met hem zo hoorde ik toen ik op bed lach hem zeggen dat hij een super idee had en dat iedereen moest opletten ik denk nu kunnen we het beleven dus hij stormt naar beneden naar buiten dus ik uit het raam kijken en hij maar lachen stond er een uit gedroogde conifeer en wat deed die mafkees zet dat ding in de hens en het was al midden in de zomer een week een hittegolf nou dat ding fikken zo had hij echt veel maffe dingen kan zo een heel boek schrijven
tuurlijk kan er wel een glimlach of een lach af bij de meeste maar de manier waarop je het beschreef in je eerste post met vooral de titel getuigd bij sommige gewoon niet zo van respect. was anders geweest als je bv als titel had gekozen: vreemde vrouw in de bus, of rare vrouw ofzo. klinkt toch weer netetr als gestoord wijf. zelfde als je nu praat over je stiefpa. ( mafkees) hoop dat je me een beetje snapt
nou in mijn ogen heeft die vrouw ze niet alle 7 op een rijdje en is mn moeders ex een mafkees je kan het er niet mee eens zijn maar het is mijn mening niet iedereen hoeft het er me eens te zijn zou niet best zijn als we allemaal de zelfde mening hebben toch dus
nee je hoeft niet allemaal dezelfde mening te hebben maar de manier waarop je reageert kan je gewoon verwachten dat mensen daarover vallen. ik probeer nu heel netjes uit te leggen hoe ik denk dat het zit en jij moet meteen weer reageren met een rollende ogen smiley. en dus. kan toch ook wat vriendelijker allemaal?
Misschien had de tekst "gestoord wijf" indd wat anders gezegd kunnen worden, maar als we daarover gaan vallen...... het gaat toch om de inhoud
hahaha BOZE GEEST BOZE GEEST ik moest zo lachen toen ik dat las ik zie het al helemaal voor me Ik had in een deuk gelegen iig
ben het met de meeste eens dat dit echt niet kan beeld je eens in dat het jou of 1 van je dierbaren treft? ben je dan ook nog steeds zo stoer? deze "zieke" mensen hebben er hoogstwaarschijnlijk ook niet zelf voor gekozen om als een debiel rond te lopen en te schreeuwen op straat.