gestop pil en steeds bloedingen

Discussion in 'Zwanger worden' started by applejo, Mar 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Heb een vraagje.. Ben nu vanaf 1 januari gestopt met de pil.. En netjes ongesteld geweest al 2 x.. maar nu heb ik steeds tussen door een soort van bloedingen.. ene dag wel en de andere niet.. beetje donker bloed.. niet heel veel, maar meer bij afvegen na t plassen dat ik het zie..
    Snap er niks van..

Iemand enig idee wat het kan zijn?

2. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Heb je geen last van aambeien?

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik denk dat je cyclus nog niet helemaal op regel is. Dat resulteert vaak in tussentijdse bloedingen. Even in de gaten houden, in principe zou het na een paar maanden over moeten zijn.

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

Nov 13, 2013
    647
    4
    18
    Beste apllejo,

Vervelend hè!
    Inmiddels ben ik erachter dat best wel veel vrouwen hier last van hebben, in elk geval wel op dit forum. Ikzelf dus ook, inmiddels al 7 maanden sinds ik gestopt ben met de pil. Zie mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/500598-wie-ervaringen-tussentijds-bloed-bruinverlies-zwanger-worden.html

Het baart/baarde mij ook zorgen, maar ik krijg steeds meer het idee dat het niks ernstigs hoeft te betekenen. Zelf ben ik al gecheckt met uitstrijkje, echo, en hormoonwaardes. Alles in orde, en een regelmatige cyclus.

In jouw geval denk ik dat het heel goed gewoon nog ontregeling van de pil kan zijn en het net zo goed volgende maand over kan zijn.
    Als je je zorgen blijft maken gewoon naar de dokter gaan voor een uitstrijkje, om die dingen in elk geval uit te sluiten.
    Maar voor nu zou ik me geen zorgen maken.

Succes!

5. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Oh super bedankt voor je antwoord!! EN de rest ook natuurlijk! Ik dacht he.. wat krijgen we nu dan weer. Maar het kan inderdaad zijn dat alles nog niet helemaal stabiel is.. en dat kan natuurlijk ook wel goed na 10 jaar aan de pil te hebben gezeten.. Ik wacht ff af.

Share This Page