Mijn cyclus is de laatste tijd rond de 30 dagen. Vorige maand ben ik begonnen met ovulatietesten en kwam erachter dat mijn eisprong ongeveer een week voor mijn NOD is. Afgelopen donderdag en vrijdag had ik ook positieve ovulatietesten, dus weer een week voor mijn NOD. Achteraf gezien heb ik al die maanden mijn ei waarschijnlijk rond die tijd gehad, maar toen had ik dat nog niet zo door. Mijn NOD is dus vandaag, maar heb nog geen rood gezien . Wel heb ik wat klachten, maar weet niet of die bij een zwangerschap zouden horen, misschien maak ik mezelf wel helemaal gek . Sinds een paar dagen ben ik 's morgens heel erg duizelig/draaierig/licht in mijn hoofd, ontzettend moe, geen zin in eten (niet echt misselijk, maar wel vreemd gevoel), af en toe wat pijn/krampjes in onderbuik... Mijn vraag is nu: kan ik gewoon op mijn NOD testen of moet ik wachten tot 14 dagen na m'n eisprong? Liefs Meis1984
Ik zou idd 14 dagen wachten. Als jij vorige week pas je eisprong hebt gehad, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je al genoeg hcg hormoon hebt aangemaakt voor een posi test als je al zwanger bent dan he. Dus nog ff een weekje wachten. DUIM DUIM
Tja meestal kan het als je 1 dag over tijd bent maar ik jouw geval zou ik inderdaad nog een weekje langer wachten. Maar het is wel een goed teken als je na nog een week nog niet ongesteld ben! Succes!
Ik zou ook tot 14 dagen na je eisprong wachten. Dan moet er genoeg hcg zijn om een evt zwangerschap te kunnen weergeven. Ik duim voor je dat je ongi niet komt...
Ik had ook langer moeten wachten, ben nu 2 dagen overtijd en test alleen maar negatief, kan dus te vroeg zijn of mijn cyclus is voor het allereerst in de war..