wie ook starten voor tweede/ derde binnen jaar naar vorige

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door beebielove, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    hihi beete gekke omschrijving, maar wie gaat ook voor een tweede of volgend kindje binnen een jaar naar je bevalling??

Hier dus wel, heb 6 maanden volledig bv gegeven, inmiddels laatste voeding aan het afbouwen.. Nog niet ongi geworden sinds vorige zwangerschap. We gaan geen anticonceptie gebruiken, erg spannend (met name reacties omgeving...).

Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen of bv, nod-dagen, zwangerschapstesten, en natuurlijk zwangerschappen / babies

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi, t is nog rustig in t topic maar wilde me wel ff melden.
    hier begonnen voor een 2e in sept. dochter is bijna een jaar. (valt er nog net binnen :D)

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    ah spannend!! Hier dus ook, dochter nu 7 maanden (ben nog wel aan het wachten op mijn ongi sinds bevalling) hopelijk komt het snel!!! Veel succes alvast. Hebben jullie een speciale reden om er weer zo 'snel' voor te gaan?

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    dat er niet zo veel leeftijdsverschil tussen zit.
    ik scheel zelf met mn broertje 3 jaar, tussen mn andere broertjes en zusjes zit 1.5 jr. heb een minder goede band met hen dan zij met elkaar want ik moest altijd op de "kleintjes" letten en was altijd "de grote strenge zus" zou het leuk vinden als zij wel een goede band met elkaar hebben. bij mn man is het het zelfde scheelt 4jr met broer en 8jr met zus en valt er ook altijd een beetje buiten.
    zo nu nog wachten op ongi? ik was t na 3 maanden al weer ondanks dat ik voledige bv gaf.
    en bij jou?

5. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Wij hebben dezelfde reden, ondanks dat ik relatief jong ben (27 jr oud) dus in principe alle tijd.. Ik wacht nog steeds op mijn ongi, vorige week voor het laatst gevoed (dus kan nog wel even duren..) Ben je niet bang voor negatieve reacties in je omgeving als in zo snel e.d. daar zie ik het meeste tegenop ;) Gek dat dat soort dingen je keuze kunnen beïnvloeden..

Deel Deze Pagina