Ikke ikke Ben 16 augustus gestopt, en vandaag minimaal ongesteld geworden? Erg vreemd, normaal was ik allang ongesteld geworden en heviger, zullen de vakantiekriebels nog wel zijn
Hallo meiden. Ik hoop dat ik ook gezellig mag mee kletsen met jullie? Ik heb vandaag officieel mijn laatste pil ongenomen. Mijn vriend en ik willen gaan voor een eerste kindje. Ik ben 29 mijn vriend 34, ik heb 15 jaar de pil geslikt ( erg lang) Ben benieuwd hoe het ons zal vergaan..... groetjes maris
Mag ik ook bij de club?? Ik ben 27 augustus gestopt met de pil. Deze heb ik geslikt vanaf m'n 15e, nu ben ik 27. Ik ben mijn ongi nog aan het afwachten, ik heb dus echt geen idee hoe lang of kort m'n cyclus is. Maar mijn man gaat er vanaf het begin vol voor! (En ik had nooit verwacht dat ik m er enthousiast voor kon krijgen)
Hallo, Het pilloze leven bevalt tot nu toe rustig, merk er nog weinig van, maar ja ben pas net begonnen. Ben alleen bang dat het lang zal duren voordat mijn cyclus normaal op gang gaat komen. Heb de pil wel ongeveer 15 jaar gebruikt.... Kan me niet meer herinneren hoe mijn cylus was voor de pil.... Mijn vriend was eerst niet enthousiast over een kind, maar is volledig bijgedraait gelukkig. Hij is er nu ook helemaal voor, we gaan dr samen voor. We worden er samen een beetje giebelig van nu ik van de pil af ben haha. Gr. marisa
Hier tot nu toe ook weinig veranderingen te merken. Ja, dat ik nu 's morgens een tabletje foliumzuur slik in plaats van de pil. Ik heb nog geen idee hoe het allemaal vanbinnen verloopt nu. Wij hebben het ook hoor nu ik de pil niet meer slik, als het dan toch een keer raak mag zijn, dan gaat er zooo veel veranderen. Ik heb wel een cyclusbanner aangemaakt, maar dan met het gegeven dat ik een gemiddelde cyclus van 28 dagen heb, maar dat weet ik uiteraard nog niet. Misschien dan over 2 weken maar aanpassen.
Hallo allemaal We hebben dan eindelijk besloten om ons eerste kindje te krijgen Ben 1aug gestopt met de pil. Gelukkig had ik een cyclus van 28 dagen Maar bij deze cyclus had ik precies op de 14de dag van de cyclus na het eten zeer vervelende buikpijn zodat ik bijna niet kon lopen dat werd in de loop van de dagen beter maar is steeds niet weg. Gisteren met mijn vriend met de auto weg geweest en werd me toch misselijk als ik zelf rij is dat niet zo erg Herkent iemand dit Nog 9 dagen wachten en hopelijk geen ongi Groetjes
Gister eerste ongi na stoppen met de pil. Voelt wel als een opluchting. Mijn lichaam kan het zelf nog na 15 jaar pil ! ronde 1: 31 dgn
Hallo mensen, Het is stil hier! Hoe gaat het met jullie en jullie cyclus? Doen jullie al iets aan tempraturen of ovulatie testen of vinden jullie dat wat te vroeg? Ronde 1: 31 dgn
Ik zit nu vaak op een andere topic (al een keer hier gelinkt op pagina 1). Daar is het een stuk drukker. Wij zitten nu in de 2e ronde. Heb net mn vruchtbare week gehad. Mijn eerste cyclus duurde 29 dagen dus daar ga ik weer vanuit. We hebben goed geklust deze week dus over 12 dagen weet ik meer. Zou mooi zijn als we met de kerst leuk nieuws kunnen brengen. Ik gebruik geen ovu testen. Ik heb wel de MBK app (Mijn Biologische Kalender) op mijn telefoon geinstalleerd. Daar houd ik me een beetje aan vast. Ik probeer me er niet al te veel op te focussen, maar stiekem doe je dat toch. Helemaal als je hier begint te lezen en mee te schrijven.