Hi meiden Sinds september gestopt met de pil en sinds november ontzettend veel last van puistjes. En zeker nu mn menstruatie moet komen (hopelijk niet natuurlijk) is het een maanlandschap. Vandaag zat ik in bespreking met nieuwe collega en ik zag haar steeds naar mn voorhoofd kijken. En buiten dat... het doet ontzettend veel pijn en het is ontzettend 'vettig'. :x:x Wie o wie kan mij helpen met een goed middeltje/zalfje of iets dat: NIET schadelijk is voor een evt. ongeboren kindje WEL goed helpt tegen de talgbulten Thanks!
Hoi Bloem1984 I know exactly what you mean. Bij mij helpt die sos stick van niveau was het geloof ik goed. Die kan je ook makkelijk meenemen en aantal keer aanstippen. Je kan hem al gebruiken als ze nog onderhuids zitten. Het werkt echt, maar je mag er dan niet meer aankomen want als het dan kapot gaat dan loop je volgens mij langer met het wondje. Succes
Ojee das vervelend! La Roche-Posay heeft een heel goede anti-puistjes lijn, Effaclar genaamd, LRP is oa verkrijgbaar bij sommige apotheken of via internet. Ook geschikt voor de zeer gevoelige huid. Succes!
Ik heb er nu ook heel veel last van en wanneer ik veel melk producten neem is het nog erger dus daar neem ik bijna niks van. En tja creme s enzo ,k heb er al zoveel geprobeerd K vind dan de acne creme van biodermal het meest werken