Gestopt, en nu wachten ..

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Angel01, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Dankjewel! :oops:

2. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Hoii, Nee ik slik nog geen foliumzuur, moet ik wel eigenlijk gaan doen inderdaad..Morgen maar even kopen haha :oops:
    Ik mag gaan testen als ik met mn mannetje op centerparks ben,dus ectra spannend ;) Maar goed, zoals ik al zij, ik heb nergens last van,maar dat hoeft toch ook niet?! :oops:

Ik duim erg hard dat ik wel zwanger ben ! :rolleyes:

Veel liefs

3. Niet meer actief

ik voelde juist elke keer vanalles en toen ik zwanger was had ik nergens last van haha

4. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij ga je juist vanalles voelen als je erop gaat letten, maar dat wil volgens mij niets zeggen idd :)

5. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Hoii allemaal !
    Even een update, veel misselijk geweest laatste dagen, sinds 1 dag ERGG gevoelige tepels.. Dus misschien toch zwanger?! :rolleyes: Who Knows, hihi :D

Nou ik ben morgen op vakantie, en op vakantie mag ik gaan testen !
    Jullie horen me na de vakantie weer ;)

Liefs,

6. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Veel plezier met je vakantie!
    En hoop natuurlijk ook dat je zwanger bent! :D

Liefss

7. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Hoiii Allemaal !

Ben weer terug van vakantie... en nu al 3 dagen overtijd.. helaas gaf de test negatief aan.
    Ik had maandag al getest, omdat ik op die dag eigenlijk had moeten stoppen met de pil,maar wist niet zeker of ik dan al kon testen,maar goed. Heb dus wel getest en hij gaf negatief aan.. :cry:

Misschien dat al die symptonen toch van het ontpillen is?!
    Als ik volgende week donderdag nog niet ongesteld ben, testen we weer !

Liefs, Mij

8. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Helaas.. al 2 dagen buikpijn, vanmorgen kwam het dus door.. ongesteld geworden :cry: vind het toch wel erg jammer ..

maar goed, al die verschijnselen die ik had zal dus wel komen door het ontpillen, het nu ook nog onregelmatige cyclus dus .

Liefs,

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Verdienen jullie nu al meer dan per maand? Wonen jullie al samen?

Heb je er wel echt goed overnagedacht? Het is echt heel zwaar hoor helemaal als je weinig geld heb.

10. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Hoi missym.

Mijn vriend heeft een vast contract gekregen voor 35uur per week :D en we zijn hard op zoek naar huisje, we hebben al verschillende bekeken enzo, dus dat gebeurd snel ;)
    En ja ik weet dat het ook heel zwaar kan zijn ..

Liefs

11. 4days

4days Niet meer actief

Maar wel ook heel erg leuk! :)

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja, maar wees gewoon goed voorbereid.

Ik had echt een lijst met wat ik allemaal bereikt wilde hebben voor ik zwanger raakte (rijbewijs, vaste baan, koopwoning e.d.).

13. Niet meer actief

Dat is ook het beste natuurlijk! maar goed weet hoe sterk een kinderwens kan zijn :rolleyes:

@angel01: eigenlijk is het toch alleen maar goed dat het nog niet raak is... heb je nog wat meer tijd voor de voorbereidingen en ondertussen ben je aan het ontpillen..en dan straks is het vast en zeker raak ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

Jah das op zich heel goed vind ik! Alleen bij mij was t niet helemaal gepland :) dus dan sta je te kijken met je lijstje... ;) Maarja t had erger gekund, we wonen wel al 4 jaar samen en gaan binnenkort verhuizen naar een grotere woning, we hebben ook een autootje enzo, en mn vriend heeft een vaste baan. Dus wat dat betreft hebben we eigenlijk nog geluk gehad...

Maar ik denk dat het belangrijkste wat een kindje nodig heeft iedere moeder kan geven. En dat is genoeg liefde, verzorging en aandacht. Het zal de eerste jaren voor het kindje zelf echt niet uimaken of je bij je ouders woont, of op 1 kamer, of in een riante villa. Maar je hebt natuurlijk gelijk ermee dat je moet proberen alles goed op een rijtje te hebben voor je aan kinderen begint.

15. Angel01

Angel01 Lid

6 jan 2008
    25
    0
    0
    Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor ;)

Maar goed, rijbewijs heb ik, mijn vriend heeft n vaste baan, we zijn opzoek naar n huisje en zelf ben ik bijna klaar met mijn opleiding. Dus zo slecht is het nog niet haha. ;)

Maar idd, misschien is het ook wel goed dat het niet meteen raak was, maar toch baal je dan wel stiekem hoor :oops: vooral als je al n paar dagen overtijd bent enzo.
    Maar we bekijken het maar zo: Nu hebben we meer tijd om te kijken voor huisjes.

Liefs

16. 4days

4days Niet meer actief

Ongeveer hetzelfde als bij ons dus! :) En geloof me, als je even de tijd hebt om een huisje te zoeken is echt zo veel beter! Want dat duurt echt eeuwig, wij zitten nu al maanden te stressen omdat t niet opschiet. En geloof maar niet dat je ergens voorang krijgt ofzo omdat je zwanger bent en geen plaatst hebt... :( Maarja, vorige week waren we op plek 4 met een woning dus we houden hoop!

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik zou eerst zorgen voor een woning, voor dat je echt aan een kind begint.

Tuurlijk een kind kan je overal opvoeden, maar echt bij je ouders in is niet niks! Wij moesten 2 weken bij mijn schoonouders slapen ivm een verbouwing toen de kleine 4 maanden was en het was VRESELIJK. Ik was zoo blij dat ik weer thuis was!
    Ze zullen altijd andere ideeen hebben over de opvoeding dan jij hebt.

Probeer gewoon zo goed mogelijk voorbereid te zijn, hebben jullie wel geld gespaart voor meubels? Voor de babykamer e.d.? Het kost nogal wat op jezelf wonen!

Sorry als ik zeur, maar het is niet iets dat er even is, een kindje krijgen is SUPER, maar er zijn ook minder leuke dingen.

18. 4days

4days Niet meer actief

Jah dat ZOU ik ook! :) Maja ik woon op zn minst al met mn vriend samen, lijkt me idd echt afschuwelijk om bij je eigen ouders te zitten met een kind, moet er niet aan denken. Volgens mij krijg je dan ook hele rare verhoudingen? Want hoe kan een kind je nou als moeder serieus nemen terwijl je eigen moeder je ook nog als een kind behandeld (en ik denk dat ze dat wel blijft doen als je thuis woont)... Nee, dat lijkt mij echt nix

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat gebeurt ook, bovendien zullen ze zich erg veel met de opvoeding bemoeien.

Ik wil dsat mijn zoontje word opgevoeg met mijn normen en waarde, niet die van me moeder.

20. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    maddalena Dat je zwanger geworden bent op de dag van je eerste menstruatie klopt niet hoor. Je eisprong is ongeveer 2 weken na je menstruatie en mocht ja dan die ronde zwanger zijn krijg je 2 weken "cadeau". Dus na het testen ben je 4 weken zwanger maar in werkelijkheid maar 2 weken bevrucht. Als je dan terug gaat rekeken kom je altijd op de eerste dag van je menstruatie uit en dat is bij iedereen dan zo.

Angel, ik zou eerst wachten tot je een huisje hebt, ik weet niet waar je precies een huisje zoekt maar het kan natuurlijk ook een tijdje duren.

Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor maar misschien kun je beter gewoon iets langer wachten. Eerst de twijfel over wel niet stoppen dan nu ineens toch wel. Niet weten wanneer je moet testen en dan ondanks de adviezen veel te vroeg een test doen komt op mij niet zo heel volwassen over. Omdat je eerst sterk twijfelde en er toch nu voor gaat is natuurlijk prima als je er zelf achter staat maar besef wel dat als je straks zwanger bent (wat ook heel snel kan gaan) dat je dan echt niet meer terug kunt dus als de twijfels terug komen.....

Deel Deze Pagina