Gestopt en toch trots op mezelf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door cvwinkoop, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Na 4 maanden borstvoeding ben ik gestopt, maar ik ben toch heel erg trots op mezelf. Ik wou eigenlijk helemaal geen borstvoeding geven, en toen maar een paar weken (viewtopic.php?f=85&t=99152) en nu heb ik het toch 4 maanden volgehouden waarvan 2 maanden met tepelhoedje en 2 maanden fulltime gekolfd omdat Jonathan heel moeilijk dronk.
    Uiteindelijk had ik er helemaal geen zin meer in, en nu geef ik biologische flesvoeding.
    Ik heb redelijk wat vragen gesteld over borstvoeding in dit deel en ik wil graag iedereen die antwoord heeft gegeven op mijn vragen heel erg bedanken!

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou en dat mag hoor !

Heb je oudere topic terug gelezen en veel van ons hebben toch gelijk gekregen he. Dat je wrs langer zou doorgaan/dat het zonde is om al te stoppen met 4 weken.

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Die kleine heeft dus wel mooi ruim 4 maanden het allerbeste gekregen! En dat is gewoon super! Mag je natuurlijk trots op zijn!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goed gedaan hoor!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat is best een schouder klopje waard ja :)
    Zeker als je een tijd lang alle voedingen af gekolft hebt. Ik ben rond de 6 maanden gestopt met kolven omdat ik het me erg tegen stond dat ding telkens aan mn lijf. En dat was elke dag maar 1 voeding. Dus petje af voor jou!

7. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Knap van je dat je zo lang gekolfd hebt! Als mijn zoontje niet goed genoeg aan de borst zou drinken, denk ik niet dat ik het op zou kunnen brengen om alles te gaan kolven.

Respect!

Deel Deze Pagina