Na 4 maanden borstvoeding ben ik gestopt, maar ik ben toch heel erg trots op mezelf. Ik wou eigenlijk helemaal geen borstvoeding geven, en toen maar een paar weken (viewtopic.php?f=85&t=99152) en nu heb ik het toch 4 maanden volgehouden waarvan 2 maanden met tepelhoedje en 2 maanden fulltime gekolfd omdat Jonathan heel moeilijk dronk. Uiteindelijk had ik er helemaal geen zin meer in, en nu geef ik biologische flesvoeding. Ik heb redelijk wat vragen gesteld over borstvoeding in dit deel en ik wil graag iedereen die antwoord heeft gegeven op mijn vragen heel erg bedanken!
Nou en dat mag hoor ! Heb je oudere topic terug gelezen en veel van ons hebben toch gelijk gekregen he. Dat je wrs langer zou doorgaan/dat het zonde is om al te stoppen met 4 weken.
Die kleine heeft dus wel mooi ruim 4 maanden het allerbeste gekregen! En dat is gewoon super! Mag je natuurlijk trots op zijn!
Dat is best een schouder klopje waard ja Zeker als je een tijd lang alle voedingen af gekolft hebt. Ik ben rond de 6 maanden gestopt met kolven omdat ik het me erg tegen stond dat ding telkens aan mn lijf. En dat was elke dag maar 1 voeding. Dus petje af voor jou!
Knap van je dat je zo lang gekolfd hebt! Als mijn zoontje niet goed genoeg aan de borst zou drinken, denk ik niet dat ik het op zou kunnen brengen om alles te gaan kolven. Respect!