gestopt en weer begonnen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    vorige week donderdag heb ik na woensdagavond een pil te hebben geslikt ( mysegene ) een miskraam gehad. ik heb het ziekenhuis gebeld en gezegd dat ik het vruchtje was verloren maar niet wist of alles eruit was en wat te doen. de assistente zei neem maar niet de cytotec dan. okee maar vrijdagavond pijn dus ik wist zeker dat er nog meer inzat. het hele weekend gerommeld en stolsels enzo maandag gebeld en zei ze neem die cytotec alsnog. vlak daarna een groot stuk verloren. de volgende dag was het vloeien en stuk minder. eergister alleen nog bruin en gister helemaal schoon. ik blij natuurlijk daar ben ik vanaf. maar vanmorgen na het douchen toch weer bloed en daarna buikpijn. wat kan dat betekenen? toch niet schoon vanbinnen? en blijft dit een tijd zo doorrommelen? ik moet woensdag pas weer op de echo. we hebben nog geen sex gehad dus dat kan het niet zijn. stom he dit is al mijn 3de vroege miskraam maar geen idee meer hoe de vorige keren verliepen. wanneer ongeveer heb je weer een eisprong?

bedankt alvast!! groetjes moique

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Moique.

Het kan inderdaad zijn dat het een nog niet complete miskraam is.
    Hou het bloedverlies goed in de gaten. Is het zo dat je elk uur een maandverband vol hebt of duizeligheidsklachten moet je bellen naar degene die de miskraam begeleid.

Wanneer weer een eisprong is niet te zeggen is afhankelijk van je hormoonhuishouding.

Succes.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina