vraag

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo allemaal,

even een vraagje.
    ik heb op 21 juli een posi ovu test gehad..of ja heb hem eigenlijk net gemist...woensdag morgen lichte streep, maar donderdag middag bijna net zo donker dan test streep en vrijdag weer licht.dus ik heb ergens tussen woensdag en donderdag mijn eisprong gehad.
    nu zou ik toch eigenlijk afgelopen woensdag of donderdag ongi moeten worden?( of is het zo dat als je posi hebt mijn ei dus pas of vrijdag of zaterdag is gesprongen en ik dus eigenlijk ook vrijdag of zaterdag afgelopen week ongi had moeten worden) maar ik ben dus nog steeds niet ongi! ik heb geloof ik woensdag of donderdag morgen getest maar deze was nega....
    iemand hier ervaring mee????

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    niemand ervaring in????????? :(

3. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Sep 9, 2009
    615
    0
    0
    in 't noorden des lands
    Hallo Sasje,

Als je donderdag middag een positieve test hebt gehad krijg je 24 tot 48 uur erna jouw eisprong. Dus do 22 positief, hoogstwaarschijnlijk vrijdag jouw eisprong. Vanaf jouw eisprong moet je toch wel minstens 12 tot 14 dagen wachten tot je kan testen. Heb je toevallig ook getempt en hoe loopt jouw cyclus normaal gesproken?
    Hmmm, misschien heb je net te vroeg getest, als je nog niet ongi bent zou ik er morgen nog eens een testje aan wagen...
    Ben benieuwd, succes!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey, deze ronde niet getempt.....
    mijn cyclus verloop zie je in onder mijn banner staan. dan zou ik in ieder 1 of 2 dgn te vroeg hebben getest....heb vanmorgen testen besteld op matcare deze komen morgen, dus kan woensdag morgen pas weer testen....krijg nu ook weer ongi gevoel..... maar dat zou dan toch eigenlijk niet kloppen?????of kan het ook dat je ei wel hebt maar pas later dan 14 dgn ongi wordt?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    meiden is er niemand die dit ook heeft gehad????

6. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik word altijd tussen de 12 en 14 dagen na m'n ei ongesteld, verschild dus per maand.
    Als je gewoon uitgaat van een lf van 14 dagen, dan weet je ongeveer een beetje wanneer je je ongi kan verwachten..of liever niet natuurlijk.
    't is gewoon afwachten of positief testen wanneer je je testen krijgt :).

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    maar het kan dus ook zijn dat mijn lf langer is???

8. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar denk dat dat wel mogelijk is. Hoelang is ie nu dan? En hoeveel dagen zou je nu overtijd zijn?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hmm als ik uit ga dat ik mijn ei dus op 21 of 22 juli heb gehad had ik dus eigenlijk afgelopen week ongi moeten worden....of ga er vanuit dat mijn eisprong dus die vrijdag of zaterdag heb gehad..dus dan zou ik nu 2 of 3 dgn overtijd zijn.

Share This Page