ik denk dat ik een innestelings boeding hebgehad want het leek mij te vroeg en te weinig omongesteld te zijn!! NU HAD ik een keer gelezen dat je baarmoeder mond zachter word al je zwnger bent,, (sorry) dus ik voele van binnen nu voelde ik iets eel raars ik voelde opmijn baamoeder mond een of ander hard dingetje geplakt (wat ik echt nog nooit gevoeld had!!) zou dat een bloedpropje kunnen zijn die je baarmoeder afsluit als je zwanger bent!! heb dat wel eens geleZzen maar niet dat je dat zou kunnen voelen heellllllllllllllllp moet nog 1,5 weeek tot mijn NOD liefs
ik weet t niet hou het niet bij maar 28 jan voor t laatst ongesteld,, (ik vrij op gevoel haha) en wanneer ik zin he!! en bloeden is nu 3 dgen geleden begonnen zijn elke keer alleen vegen maar hebben jullie wel en z,on propje (daarbinnen gevoeld??) sorry liefs
nee, nooit gevoeld. maar een propje? voelt het slijmerig of hard? want er horen bijv. geen bobbeltjes te zitten baarmoedermond is altijd glad en rond maar als je zwanger bent hard en als je niet zwanger bent zacht en dan voelt je de opening ook bij bobbeltjes zou ik even langs de ha gaan!
@tweede poppie Ik weet niet wat je precies voelt bij je baarmoder maar ik voel bij me baarmoeder van die hele kleine knikkertjes ofzo. Het was er eerst 1 en nu zijn het er meer geworden maar als jij dit ook voelt dan kan het best innesteling zijn geweest. Als je iets hards voelt zoiets als een kleine knikker onderin (bij je schaambot) dan kan het vruchtje zijn ingenesteld.. Ik ben beniuwd of je het ook zo voelt! Misschien voel je ook zoiets als golfjes ofzo.. dat had ik ook! SUCCES meid! Liefs kelly
dat doe je vanzelf,,,, haha maar toen je dat voelde bleek je ook zwanger t zijn ???? maar nu is t weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorrry) weer even gecheckt liefs
@tweede poppie Dank je wel! ja.. ik heb de 20 weken echo al gehad en ik weet dat ik in verwachting ben van een meisje Maar om even op jou vraag terug te komen.. ja.. toen ik dat voelde had ik een positive test hoor.. Ik had eerst getest en die was positief en daarna ga je vanzelf voelen uit nieuwsgierigheid en toen voelde ik een klein knikkertje aan de linkerkant onderin.. en mijn innestelingsteek was ook aan de linkerkant.. waarom maken andere mensen zich druk als je aan buik zit te voelen dat doe je gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.. Dat kan helemaal geen kwaad hoor.. als je naar de verloskundige gaat dan duwen ze er zelf ook op.. Eigenlijk zouden jullie ook is moeten voelen dat is toch mooi.. zo krijg je goeie contact met je kleine de mijne voel ik elke dag bewegen en hoe.. ze houd me wakker! Ik bedoel het niet gemeen hoor maar gewoon aardig Het kan echt geen kwaad! SUCCES meiden! Liefs kelly
ik bedoelde niet aan me buik kelly!!! maar wel leuk dat je zo reageeerdd,,,,, ik voelde aan me baarmoeder mond!! (sorry) is het de je eerste kindje???? ik heb een kleine meid van eeen jaar!!! maar toen ben ik door de pil heeen zwanger geworden!! liefs
ow Het is onze eerste kindje die is blijven zitten. ik had in mei vorig jaar een miskraam gehad (met 4 of 5 weken). Ik hoor wel vaker dat vrouwen/meisjes door de pil zwanger zijn geworden. Maar wel leuk dat je al een kleintje hebt. Ik ben heel vaak aan het fantaseren over onze kleine meid! Gelllukig gaan de dagen nu wel snel alhoewel ik tegen de bevalling op zie (ik heb het niet zo erg op ziekenhuizen) maar het is voor een goed doel he.. SUCCES meid! Liefs kelly