Antsy je kunt jezelf in de lijst zetten door te kopieren en je naam toe te voegen..... en succes met zwanger worden zoals alle andere die in juli 2010 stoppen... NOD 25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) 10 aug: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 27 juli: Yaney Zwanger -
Hallo meiden, ik heb mezelf op het lijstje gezet. Ik ben benieuwd, hopelijk voor ons is het snel raak. Ik gebruik deze keer ook een ovulatietest voor het eerst. Ik hoor van vriendinnne dat dat goed werkt. Bij mijn dochter was het gelijk raak, zonder ovu-test. In oktober vorig jaar heb ik mijn spiraaltje verwijderd maar na ronde 4 nog niet zwanger (is helemaal niet zo uitzonderlijk, maar ik ging ervan uit dat het net als de eerste keer raak zou zijn, was verwend toen). Ik ben tijdens en na mijn zwangerschap van mijn dochter behoorlijk dik geworden en besloot nu om eerst maar eens te gaan afvallen. Inmiddels ben ik 25 kg kwijt en nu hopen we dat we weer zwanger worden. Lijkt me ook leuk nu mijn dochter bijna 2 is, ze begint toch al meer te begrijpen. Lelymupske, hoe oud is jouw kind? Yaney, vindt je het ook erg spannend nu je besloten hebt voor een eerste kindje te gaan? Ik vond het de vorige keer veel spannender dan nu merk ik. NOD 25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) 10 aug: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 9 augustus: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) Eisprong: 27 juli: Yaney 26 juli: Antsy Zwanger
das gezellig ik ben 2 juli jarig ja ik vind het best spannend deze tijd..... het is nu niet meer oefenen maar voor het eggie hopelijk mogen we snel roze zien ben erg benieuwd hoelang we erover doen.. hoe hebben jullie het verteld tegen andere toen jullie zwanger waren? ik kan namelijk niet zo goed met me schoonvader overweg dus ben ook erg bang voor z'n reactie en bijna niemand weet dat we ermee bezig zijn behalve me vader en me stiefmoeder (mijn echte moeder is overleden) dus ben nu al een beetje aan het kijken hoe we het kunnen vertellen tegen hun (schoonouders)....en tips zijn altijd welkom
Hallo meiden, mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben vanaf donderdag ook gestopt met de pil! Wij gaan voor ons 3e kindje (dus misschien vinden jullie het daarom wel helemaal niet leuk als ik hier mee kom kletsen... ), we hebben al een tweeling van bijna 2 jaar. We wachten nog wel even 1 (á 2) cyclus af voordat we er echt voor gaan, maar dat zou ik toch heel graag delen!! Ik zie op het lijstje dat voor een aantal meiden de 1e NOD al in zicht is. Spannend hoor!! Hopelijk mogen we allemaal snel een positieve test doen!!
yaney.. ik heb de zwangerschapstest ingepakt voor mijn ouders hahahaha... toen wisten ze genoeg... mijn schoonouders hebben we het zo verteld.. want er was geen tijd om het leuk in te kleden.. gezien mijn schoonzus in het ziekenhuis lag met een bacterie die voor zwangere vrouwen schadelijk kan zijn.. dus ik mocht daar niet heen.. tja.. moet je wel uitleggen waarom he
Hallo dames, graag sluit ik me ook aan bij het clubje! Ik heb een dochter van 1,5 en wij gaan nu beginnen voor een tweede. Ik heb begin volgende week m'n eisprong, dus we maken er een mooi klus weekend van! Ik vind het wel weer erg spannend! Ik ben bij mijn dochter de derde ronde zwanger geraakt. Daarvoor een miskraam gehad maar toen ook de derde ronde. Dus daar gaan we dus nu ook maar weer vanuit... Ik wens iedereen heel veel succes!! En Lelymupske; voor jou is het al bijna testen!! Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) NOD 25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) 9 augustus: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) 9 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 aug: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) Zwanger
jaa.. bijna testen.. ben benieuwd... vooral omdat ik nog niet ongesteld ben geweest na de implanon.. dus ben uberhaupt benieuwd of er een eisprong is geweest...
Hmmm...kan mezelf nu nog niet op het lijstje zetten... Mag ik het iets aanpassen? Bijvoorbeeld zo? Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) NOD 25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) 9 augustus: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) 9 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 aug: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) Zwanger Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar)
Je klikt 'banners' aan boven aan deze pagina. En daar wijst het zich vanzelf. Via internet kun je er ook maken, dan moet je even googlen of op een banner die je leuk vindt bij iemand anders klikken.
Thanks, Jipper! Gelukt! De komende dagen goed aan de klus want eisprong is maandag/dinsdag! Ben benieuwd!! Vind het echt weer spannend!
Oehhh...dat klinkt goed... Whahaha!! Morgen is je NOD toch? Heb je al een test in huis? Kun je niet vandaag alvast testen?
ik heb van de week al getest.. maar dat was vast te vroeg.. negatief... ik probeer het morgen of anders maandag.. heb nog 1 kruidvat test.. wel spannend... en zo niet.. dan bel ik gelijk de huisarts.. want ik ga niet maanden zitten wachten tot mijn cyclus begint.. onder het mom van ont-pillen.. of nou ja.. in mijn geval implanon.. ik wil gelijk een verwijzing voor de gyn.. zodat ik de molen in kan.. met bas heeft het 2 jaar geduurd.. ook met hulp van gyn.. verwacht niet dat het met een tweede anders zou gaan.. tenzij het nu raak is