gestopt in juli 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yaney, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Codi

Codi Lid

4 aug 2008
    25
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje Yaney dat is idd niet leuk om te horen hoop voor je dat ze een oplossing kunnen vinden.
    Je gaat nog wel door met klussen toch??

Xx

2. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    we blijven klussen :D:D:D (tot we erbij neer vallen hahahahaha)

we gaan gewoon door ookal heb ik geen baan meer straks ik kan dan gelijk gaan kijken voor een partime baan dan hebben we dat alvast tenminste...:) en dan nog het wondertje ;) en dan komt het helemaal goed en ik ben nog jong dus heb ook waarschijnlijk ook weer zo een baan...

3. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb 22 juli test gedaan en 23 juli ongestel geworden ik had vrijdag 23 juli zo veel krampen onder buik

groetjes van linda (1981)

4. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hoi Yaney,

balen zeg, van je werk! Hopelijk komt alles goed! Lelymupske, fijn dat je meteen een verwijsbrief kan halen!! Hier zieke amn toch overgehaald om zondagavond te klussen. Ik zou al een eisprong gehad moeten hebben, maar ovulatietesten zijn nog negatief. Dus mag manlief er vanavond weer op met 38,8 koorts, haha! Ja, je moet er wat voor over hebben, he! Succes iedereen!

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ah.. het is een heel klein bedrijf dus.. tja.. dan word het moeilijk.. zou je nou in een groter bedrijf werken met meer dan 50 mensen.. dan zou de OR hier tegen in kunnen gaan.. dat er niet op tijd is geinformeerd en dergelijke

maar.. tja.. kan eigenlijk niks anders zeggen dan dat het klote is.. en je succes wensen

6. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    ja bedankt dat zal ik nodig hebben...
    ik hou jullie op de hoogte ik moet deze week nog werken en dan heb ik 3wkn vakantie en dan nog 1 week werken en dan ben ik thuis dus tja kan er niks aan veranderen... we hebben gelukkig rechtsbijstand dus die moet ik morgen nog even bellen en vragen wat ik allemaal moet doen heb een brief gehad van me baas die vrij. ondertekend moet worden en daar staat in dat je wederzijds goedkeuring geeft met je ontslag. (mooi niet)

7. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    idd.. dat soort dingen nooit tekenen...

8. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi hoi meiden,

Ik ben 5 juli gestopt met de pil omdat ik zwanger zou zijn! Ik was de pil in het begin van de maand vergeten.. Helemaal gelukkig waren we! Helaas toch een vroege miskraam van 4,5 week geworden. Gelukkig al zo vroeg, natuurlijk even verdrietig.
    De bloeding begon al op 8 juli dus de huisarts zei dat we gewoon verder mochten proberen het was met een bloeding weg gegaan zoals bij de pil een doorbraakbloeding. Dus 1,5 week geleden voelde ik mijn eerste eisprong in jaren weer! Het deed best zeer dat kon ik me verder niet herinneren. Maar rond de eisprong hebben we wel geklust dus ik hoop dat het gelijk weer raak is:)
    De huisarts begeleid me dus dat is prettig! En ik ga nooit meer vroeg testen kan alleen maar teleurstellend zijn! Ik kreeg bevestigingen van de huisarts en nog meer onderzoeken en had nog wel hcg maar geen zwangerschap na 2 weken was mijn hcg definitief gezakt naar 0,1.
    Als het nu niet direct raak is dan hebben we voldoende geduld! Nu we zwanger waren willen we niets anders meer, terwijl ik eerst nog even wilde wachten!!
    Ik heb overigens yasmin gebruikt en had veel last van ontpillen en nu haaruitval! mhm minder maar nu gaat het emotioneel veel beter! We hopen snel zwanger te worden!

9. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    welkom sproettie en jeetje wat een verhaal echt kl*te maar leuk dat je bij ons toe wil voegen en mee wil kletsen zou jij jezelf ook in de lijst willen zetten dan kunnen we elkaar in de gaten houden ;)

Eisprong: ;)
    26 juli: Antsy
    27 juli: Yaney

27 juli: Yummy Mummy (YM)

NOD :x
    25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar)
    9 augustus: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar)
    9 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar)
    10 augustus: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

Zwanger :D:D

Gestopt, maar wacht cyclus af :(
    22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar)
    29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar)

10. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Mhm jawel.. waaronder zal ik me plaatsen? ik weet nog niet zoveel..
    En hoe werkt het? in je handtekening plakken?

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    nee hoor.. gewoon in een berichtje kopieeren :)

12. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    gewoon idd kopieeren plakken en dan jezelf toevoegen

13. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo allemaal,

hier even lastig; zit nu op dag 18 en nog geen eisprongg in zicht! Er verschijnt vanaf dag 12 wel een streepje op de ovulatietest, maar geen positieve test gehad tot nu toe! Misschien heb ik ook wel de pech dat ik maar om de maand een eisprong heb... Hoop het niet!! Iemand een soortgelijke ervaring?

14. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    ik gebruik geen ovulatie testen maar ik heb wel me eisprong denk ik gehad....ik heb de 27e heel de dag zeurende pijn links onderin gehad net alsof je ongi moest worden.. en nu niks meer dus we wachten af

15. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo dames,

ik heb deze maand volgens mij een eisprong gemist! Vanaf dag 12 getest, zit nu op dag 22; helemaal niks. Wel vanaf dag 12 trouw geklust... Maar ja, zonder ei heeft dat weinig zin natuurlijk! Hoe is het hier met iedereen?

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    duss.. was ik weer es... begonnen met de provera.. 10 dagen.. nog 6 te gaan.. heb er 4 gehad... daarna aan de clomid :)

17. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant

25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar)

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad

27 augustus: Lelymupske (waarschijnlijk)

13 september: Lelymupske (waarschijnlijk)(ronde 1, 2e kindje, 27 jaar)

19. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo dames,

vandaag, op dag 23 pas een positieve ovulatietest gehad! Al van af dag 12 goed aan de klus en vanavond en morgen weer! Ben erg benieuwd! Hoe is het hier met iedereen?

20. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    ja opzich gaat het wel alleen veel moe hoofdpijn,misselijk en een zere buik... maar verders gaat het wel goed..

we wachten geduldig af tot dinsdag

Deel Deze Pagina