ik zou blij zijn als de provera kuur is afgelopen.. krijg er zo'n opgeblazen buik van.. pfff.. maar goed..
alles is voor een goed doel zullen we maar denken ik ben blij als we een week verder zijn dan weten we tenminste of het raak of niet raak is...en waar die kwaaltjes van zijn (bah)
Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) 27 augustus: Lelymupske (waarschijnlijk) NOD :x 9 augustus: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) 23 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 augustus: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 13 september: Lelymupske (waarschijnlijk)(ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) Zwanger Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar) 29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar) Hallo allemaal, heb even m'n NOD aangepast, aangezien ik pas vandaag (dag 24) m'n eisprong heb. Heb zaterdagmiddag en gisteravond (dus op de dag van de positieve ovu test) geklust. Wilde vanavond ook nog even, maar man is te brak. Geeft niet, is pas ronde 1... Succes weer allemaal en een fijne avond!
hallo allemaal, hoe gaat het met jullie en het klussen volgende week weet ik het als het goed is...dinsdag is me NOD dus ben benieuwd... voel me al heel de week misselijk en moe, hoofdpijn en begin nu een beetje last van me borsten te krijgen dus weet niet wat ik ervan moet verwachten.... en me werk tja... het is nu vakantie dus hoor het na de vakantie pas weer hoe nu verder... iedereen fijne vakantie en voor degene die moeten werken...werkse ze.. grz.
Hallo meiden, hier goed nieuws, ik heb maandag officieel mijn NOD, maar ik heb de afgelopen week al ontzettend last van mijn borsten en een weeëg misselijk gevoel de hele dag. Ik heb toch maar eerder een test gedaan en die was hartstikke positief! Ik hoop dat alles goed blijft gaan, want het is natuurlijk nog hartstikke vroeg. Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) 27 augustus: Lelymupske (waarschijnlijk) NOD :x 23 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 augustus: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 13 september: Lelymupske (waarschijnlijk)(ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) Zwanger 18 april uitgerekend: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar) 29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar)
Hoi Antsy, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je dochter een broertje of zusje krijgt! Voel je je naast het weeige gevoel een beetje oké? Heel veel succes de komende tijd en hou ons op de hoogte! Ik heb mijn NOD verkeerd ingevuld zag ik, dus even aangepast: Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) 27 augustus: Lelymupske (waarschijnlijk) NOD :x 17 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 augustus: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 13 september: Lelymupske (waarschijnlijk)(ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) Zwanger 18 april uitgerekend: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar) 29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar) Succes allemaal!
Wat een topnieuws antsy!!! hopen dat ie blijft plakken!!! Hier ook goed nieuws.. ben ongesteld geworden.. dat betekend dat ik woensdag kan beginnen met clomid... zal gelijk even het schemaatje aanpassen Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yaney 27 juli: Yummy Mummy (YM) 23 augustus: Lelymupske NOD :x 17 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 10 augustus: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 7 september: Lelymupske (ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) Zwanger 18 april uitgerekend: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar) 29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar)
Lelymupske hopelijk doet de clomid goed zijn werk en heb je ook snel een positieve test in handen. Dat hoop ik voor jullie allemaal natuurlijk. Yaney mag ook testen, ik ben benieuwd. Ik voel me op zich redelijk. Wel ontzettend moe, moest vandaag tot vijf uur werken maar rond een uur of drie kon ik zo achter mijn bureau in slaap vallen. Daarnaast wordt ik steeds misselijker, maar tot nu toe valt het mee. Bij de vorige zwangerschap ben ik ongeveer vanaf 6 weken tot 20 weken extreem misselijk geweest. Hopelijk gebeurd dat niet weer. Maar alles voor het goede doel!
Ik heb op 4 augustus m'n eisprong gehad en heb nu borsten die in brand lijken te staan.... Is dit niet een beetje vroeg, als ik zwanger blijk te zijn? Ik dat dat de innesteling altijd pas tussen de 7 en 10 later was...
Eisprong: 26 juli: Antsy 27 juli: Yummy Mummy (YM) 27 augustus: Lelymupske (waarschijnlijk) 03 september: Yaney NOD :x 23 augustus: YM (ronde 1, 2e kindje, 29 jaar) 17 augustus: Yaney ( ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 september: Lelymupske (waarschijnlijk)(ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) Zwanger 18 april uitgerekend: Antsy (ronde 1, 2e kindje, 30 jaar) Gestopt, maar wacht cyclus af 22 juli: Jipper (3e kindje, 28 jaar) 29 juli: Codi ( 2e kindje, 22 jaar) hallo meiden, hier ben ik weer... heb vorige week heel de week last gehad van misselijkheid en een beurs gevoel in me buik en jahoor de ongi kwam opgang dus we gaan voor ronde 2... met me werk gaat het k*t ik sta op straat om zo maar te zeggen het bedrijf is failliet verklaard.. dus het uwv handelt het nu verder af... dus had ook wel een beetje verwacht dat hij/zij niet zou blijven plakken dus wist eigenlijk al dat ik ongi zou worden maar goed... we blijven doorgaan... maar ik zag dat hier een paar positieve testen had PROFICIAT en geniet van je zwangerschap....(het is zo voorbij!) ik ga nog even verder genieten van de vakantie hopelijk jullie ook grz..
He bah, dan denk ik nu alweer: ik word vast ongesteld want ik heb zin in M&M's, haha! Je lichaam kan zooooo met je sollen.. Ik heb die Matcare Ultra gevoelig test liggen. Maar met de zwangerschap van mijn dochter heb ik zonder mijn man de test gedaan omdat ik ook dacht ongesteld te worden. We zouden die avond goed gaan stappen, dus deed toch voor de zekerheid maar een testje en dus positief. Nu wil ik perse de test met manlief doen, maar die weigert te testen voor NOD (ivm evt. teleurstellingen door te vroeg testen), dus moet even afwachten... Gatver, is helemaal niks voor mij, haha!