Ik ben ook eind september begin oktober gestopt met de pil . ik ben ook slechts 22 jaar en ben het eens met de meningen van de andere meiden dat je leeftijd er niet doe doet wanneer je een kindje wil , moest er nog eens bij komen zeg . Ik zit nog niet echt op schema met mijn cyclussen dat wisselt nog wel eens . 2 weken terug ben ik een druppel bloed verloren en wat rozige afscheiding sinds vorige week heb ik last van misselijkheid en heb een opgezwollen onderbuik je zou bijna denken dat ik zwanger ben maar helaas ik had vorige week ook 2 negeatieve zwangerschapstesten! succes meiden xx syb
hoi meiden heb in augustus mijn spiraal laten verwijderen en we zijn vanaf sptember flink aant klussen maar ja tot op heden zonder resultaat we beginnen deze maand met ovulatie testen veel positieve dingen over gelezen kijken wat het ons deze maand brengt met hulp van de ovu testen.......... groetjes tamara
ook ik ben in september gestopt met de pil. Helaas nog zonder resultaat, maar we blijven natuurlijk met goede moed verder gaan. ik was er eerst ook heel veel mee bezig en nu laat ik het maar een beetej over me heen komen. Onze tijd komt ook nog wel. Groetjes Sam.
hey Sam28 en de rest, we moeten de moet idd niet opgeven. heel erg veel suc-6 allemaal. groetjes kikkert
nee we moeten het zeker niet opgeven,maar voor mij wordt te ff een paar dagen niet klussen, me vriend is net thuis gekomen en is vandaag flink door z'n rug gegaan!Grrrrrr :x Dus wordt weer een weekje wachten. Sucses allemaal!
Hoi Hoi, Wij zijn ook in september gestopt met de pil. En druk aan de klus, heb voor deze maand een goed gevoel heb alleen geen idee wanneer mijn ei is geweest is altijd een beetje gokken. Tempen haalt niks uit is echt algebra wil je mijn temp kaartje kunnen lezen Dus gewoon op de gok geklust. En nu is het afwachten. En ik vind ook dat leeftijd er niet toe doet wanneer je graag kinderen wilt volgens mijn moeder liep ik als kind zijnde al te zeggen als ze vroegen wat ik wilde worden dat ik mama wilde worden (dat is dan natuurlijk wel erg jong) Dus de kinderwens is bij mij al jaren aanwezig. Suc6 allemaal met klussen of met wachten totdat er getest kan worden. Liefs Wendy
hallo allemaal, vandaag bij de gyno. geweest er was niks afwijkens te zien. ook heb ik een zw test gedaan(eigenlijk tevroeg) maar ik kon niet wachten. helaas ga de test niet zwanger aan helaas. maar ik wacht nog een week en dan test ik nog een keertje. groetjes
Hoi allemaal, Vandaag naar dokter geweest omdat ik zo misselijk enz, ben. Van de dokter moest ik een zw test doen heb m net gedaan en hij is negatief. Misschien morgenochtend nog maar een keertje proberen met ochtend urine. Maar volgens dokter heb ik wel de symptomen. Jammer dat ie nega is maar pech volgende keer beter verder iedereen sucses met klussen.