Hallo meiden, Ik had al een topic onder ben ik echt zwanger waar ik verteld heb dat ik 25 februari mijn menstruatie had en 12 maart positief teste. Nou heb ik vorige week bloed laten prikken voor de hcg waarde en die was 399. Ben vandaag bij de huisarts geweest en volgens haar is de waarde veels te laag dus ben ik niet meer zwanger. Nou is mij vraag als ik niet meer zwanger zou zijn zou ik toch moeten gaan bloeden. En bovendien had ik op 22 maart mijn volgende menstruatie moeten krijgen maar die heb ik niet gehad. Ik heb vandaag weer een test gedaan en die was nog vet positief. Is er nog hoop of ben ik inderdaad niet meer zwanger. Of kan het zijn dat ik korter zwanger ben of moet ik nog een miskraam krijgen. Ik weet het echt niet meer nu. Ik heb nog last van mijn borsten verder geen symptomen. Moet volgende week donderdag naar ziekenhuis voor eerste echo.
Jeetje, wat moet jij je onzeker voelen zeg.. en dan duurt het wachten op een echo wel heel erg lang. Ik kan je geen raad of advies geven, wel een dikke knuffel om je te steunen en ik duim met je mee voor een hele goede afloop!
Ik kan je geen raad geven alleen heel veel steun en wens je heel veel serkte toe alleen zolang je niet gaat bloeden en geen krampen hebt lijkt me het heel vreemd als je niet zwanger zou zijn
He gatsie. Dat is echt niet leuk. Heel veel sterkte! Die onzekerheid is niks.... Maar hoezo is 399 te laag?
Jeetje meid, Wat een onzekerheid! Laten we hopen dat het gewoon allemaal stiekem toch goed gaat. En dat de HA er gewoon vet naast zit! Ik wil je alvast veel sterkte toewensen
sharelis ik hoop zo voor je dat het gewoon goed zit en dat je huisarts er heel erg naast zit. Ik was al blij dat het bij jou wel goed is gegaan. Ik zei tegen mijn man al het is bij mij niet goed gegaan dus bij sharelis gaat het wel goed. Ik heb er nog vol vertrouwen in dat ze straks op de echo een mooi kindje zien. Ik zal voor je duimen, dikke knuffel conny
bedankt voor jullie lieve reacties, Ik den inderdaad dat de huisarts ver naast zit, omdat ze zei dat alles deruit was en ik niet meer zwanger was. Alleen ik denk niet dat het nog goed zit ik verlies namelijk weer bruin bloed dus ik denk dat ik wel binnenkort een miskraam zal krijgen. Het voelt gewoon niet goed. Als het toch zo is mag het voor mij nu wel opschieten. Ik ben heel erg teleurgesteld maar ergens heb ik het wel verwacht. Ik hou julllie op de hoogte groetjes sharelis
hey meis, heel veel sterkte. ik hoop dat het toch allemaal nog goed komt. Kan je de echo niet vervroegen? liefs, Daan