Hallo, Wij hopen binnenkort zwanger te worden van een 2e kindje. Nu heb ik al een 3 dagen last van rommelende buik, en af en toe steken links en rechts van het schaambotje. een beetje misselijk (maar denk dat ik dat zelf veroorzaak omdat ik graag zwanger wil zijn) hoofdpijn en branderige ogen (droog) over 2 dagen moet ik ongesteld worden, kon niet wachten met testen vanmiddag getest maar negatief. Zonet bij afvegen heel licht rose afscheiding, heb ik nog kans op een zwangerschap? of wordt ik ongesteld. Pijn aan borsten, hoe mag dat voelen? had het net aan de zijkanten van mijn rechter borst, voelt een beetje als spierpijn. Wie heeft nog meer licht rose afscheiding gehad en bleek toch zwanger? greetzzzz
Ik heb een beetje oranje/bruinige afscheiding gister en vandaag.... Mijn NOD is pas 19 januari.... Ik weet het ook niet. Het kan een aankondiging zijn van je menstruatie of misschien een innesteling?... Ik zou nog even wachten met testen in ieder geval.
Bij mij betekende het dat mn ongi eraan kwam.. Afgelopen vrijdag had ik al een beetje bruinige/roze afscheiding en vandaag helaas echt ongesteld geworden. Gewoon nog even afwachten denk ik!
Haai, ik had dit vorige maand ook, maar ik had roze "bloed" verlies, gewoon de normale 5 dagen, van m'n ongesteldheid. Het was wel een heel stuk minder dan de echte ongi, maar wel even lang. Ik weet niet wat het betekend?! Ik ben nu 5 dagen overtijd, deze maand. Ik heb maandag getest, maar negatief! Ook heb ik verder een rommelige buik, misselijkheid, trek in veel eten, maar zit al snel weer vol, last van erge hoofdpijn, ik merk dat dingen flinker worden. Ik hoop voor je, dat je niet ongi word en dat je dalijk een positieve test zal krijgen! Ik duim voor je. Liefs, RowieRobin.