na bevalling hoeveel afgevallen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door natascha25, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    hi dames

ik ben benieuwd hoeveel jullie zijn afgevallen na de bevalling. Ik kon het niet laten om gelijk op de weegschaal te staan en was na de bevalling al ruim 8 kilo kwijt. en nu twee weken verder al 12. Met er nog 18 dus ben er nog lang niet hahah. Mar het begin is er ....

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow ik vind dat je na twee weken echt al best veel kwijt bent joh!
    Ik heb nog geen ervaring met het gewicht na de bevalling. Die van mij komt volgende week dus ik zal (als het mogelijk is) even kijken wat ik kwijt ben.

Groetjs Senseemillia

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bij mij valt het heel erg tegen, ik ben pas 10 kilo kwijt :(

4. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Rebecca is van 5 oktober en de laatste keer dat ik me woog toen ik zwanger was woog ik 86 en nu als ik op de weegschaal sta,'s morgens dan weeg ik 74 dus ben eigenlijk de meeste kilo's al kwijt.dus ik hou me nog ff in met snoepjes enzo en chips want ik vind het allemaal errrug lekker en ik heb nog een klein buikje.dus af en toe wat buikspier oefeningen doen. maar ik kan me ringen weer om maar m'n gewone spijkerbroek kan ik nog niet aan.maar de zwangerschapsbroeken met zo'n elastische bovenkant zakken van me kont af maar ik heb gelukkig nog een paar zwangerschapsbroeken die onder me buik zaten dus die trek ik nu aan.

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik woog na mijn bevalling -3. Ben begonnen met 59, woog op het eind bijna 64 en na de bevalling dus 56, dat is nu trouwens nog maar 54,5. Maar dat komt, denk ik, door de gebroken nachten.

Liefs Juud

6. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Even denken hoor.... :p
    Normale gewicht van mij was 62 kg. Aan het eind van de zwamgerschap (gewogen 2 dagen voor de bevalling) was ik 75 kg.
    Een paar dagen na de bevalling was het 70 kg en nu ben ik 68 kg.
    Tussendoor was ik een keer 66 kg maar ben met een week a 2 weken weer 2 kg aan gekomen. Geen idee hoe het komt. Misschien omdat ik weer meer eetlust heb?
    Ik hoop wel dat ik een beetje eind van het jaar mijn oude gewicht terug heb, maar veel vertrouwen heb ik niet... Gaat niet zo makkelijk meer als in het begin een 5 weken geleden. :cry:

Greetz :)

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pas na 9 mnd was ik wederom op mijn oude gewicht

ik was 15 kilo aangekomen , nu pas ik weer in me maatje 36 :)

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet op de weegschaal gestaan, maar denk dat ik tussen de 20 en 30 kilo ben aangekomen.
    Er is al best wat af , maar hoeveel weet ik dus niet, want ik heb nog steeds niet op een weegschaal gestaan.
    Ik weet wel dat ik mijn gewone kleding nog niet aankan ( niet gepast ook).
    Ben wel opgelucht te zien dat niet bij iedereen de zwangerschapskilo's er dus gelijk van afvliegen en er nog "hoop"is.
    Ik hou trouwens nog best veel vocht vast.
    Wellicht dat er door de borstvoeding nog het een en ander afvliegt.
    ANders gewoon lekker weer gaan sporten. :D

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat geeft hoop, :p

Ook al is het na 9 maanden.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik was 10 kg aangekomen tijdens de zwangerschap van Tim. Was het na 1,5 wk alweer kwijt. Heb me toevallig vanmorgen gewogen en zit nu op 72 kg dus weer een kilo minder als voor de zwangerschap van Tim. Nu moet ik er nog 4 van de zwangerschap van Lisa en dan ben ik tevreden en pas ik weer in mt 38/40!

11. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    ik ben benieuwd ik was nl al te zwaar voor mijn zwangerschap, ik woog nl 83 kilo, ik wilde eigenlijk afvallen naar 65 kilo maar ik vond het zonder om eerst zo fors te gaan afvallen en dan zwanger te willen worden, dus eerts maar zwanger geworden en nu naar 33 weken 10 kilo erbij, ik weeg nu 93 kilo, ik hoop straks zowiezo mijn zwangerschapskilo's kwijt te raken(die ik trouwens tot nu toe vind meevallen) nadat ik borstvoeding heb gegeven, waar ik hopelijk ook nog wat mee verleis aan kilo's wil ik mijn serieuze lijnaanpak weer gaan oppakken, maar dan heb ik het over medio 2007 ik wil proberen weer tussen de 70 en 65 in te komen, niet omdat het mooier is maar ik ben nu te zwaar voor een gezond gewocht en heb zwakke gewrichten een lichter lichaam is dan natuurlijk alleen maar bevordelijk voor de gewrichten die dan minder te lijden hebben

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Eens even kijken, vlak voor de bevalling woog ik 126 kg :rolleyes: (mijn 'normale' gewicht van voor de zwangerschap was 117 kg)

Ik ben nu 9 weken later en weeg nu 105. nogwat kg. (dus 21 kg afgevallen en 12 kg lichter dan dat ik 'normaal' was).

Hoop wel dat ik dit vol kan houden want er mag nog best heel wat af, maar ik zit er niet boven op heb me er eigenlijk wel bij neergelegd dat ik tot de 'dikke' bevolking hoor. :)

Groetjes Anita

Kijk maar even in mijn album dan kun je zien hoe giga ik was.

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Tijdens de zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen.
    Na de bevalling was ik er 8 weer van kwijt.
    Nu in totaal ben ik 12 kilo kwijt en moet er dus nog 8....maar die gaan langzaam.

Sommige oude kleding pas ik wel weer, zolang het maar meerekt.
    Het gekke is, het is niet mijn buik die nog zo dik is, het is mijn kont waardoor de kleren nog niet passen.

14. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Bij mij was er 16 kilo bij in de zwangerschap. Een week na de bevalling was er 18 kilo af, en inmiddels zijn er nog 5 kilo af, dus ik zit 7 kilo onder het gewicht wat ik had toen ik zwanger raakte. Sibel is nu 15,5 weken oud, en ik zit nu sinds een week of 10 op dit gewicht.

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goh meiden als ik dat zo lees ben ik sjaloers hoor :( ... Ik ben 35 kilo aangekomen, ik dacht na mijn bevalling toch zeker wel alweer 20 kilo kwijt te zijn, maar dat viel vies tegen... ik was pas 10 kilo kwijt, en nog steeds zit het eraan. Ik geef nog steeds borstvoeding, maar bij mij lijkt het niet op te gaan hoor, dat gewicht verliezen door BV :( ...

Ik ben gewoon ongeduldig, zo lang is het nog niet geleden, hij is nog niet eens 3 maanden :rolleyes:

16. Niet meer actief

35 kg aangekomen, 15 afgevallen...en ik ben in mei 2005 bevallen!

17. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ken dan :(

18. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was na de bevalling iets van rond de 7 kilo afgevallen. En 2 weken later weer wat afgevallen zodat ik me spijkerbroeken maatje 38 weer aan kon :D

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik was na twee weken weer op mijn oude gewicht.. en op dit moment ben ik slanker dan voor de zwangerschap, (ben drukker ;) )

tja besef wel dat ik geluk heb hiermee :D als ik naar mijn schoonzusje kijk.. die is nog iets van 20 kilo zwaarder.. en voelt zich daardoor echt niet lekker..

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik woog op het laatst 20 kilo meer als m'n ude geicht.
    Na de bevalling ben ik in het zh op de weegschaal gaan staan, en was er 7 kilo af, nu moet ik er nog 7 kilo af, voor m'n oude gewicht.
    Maar m'n buik moet alleen iets strakker, de extra kilo's mag ik wel hebben.
    Ik wandel veel en probeer buikspier oefeningen te doen.

Deel Deze Pagina