hoi allemaal, ben nog steeds gestopt en heb het zeker niet makkelijk gehad. ben nu al 8 weken gestopt en moet wel zeggen,vind het heerlijk. ik kna nu ook rustig op bezoek gaan en heb totaal geen drang meer om mee te roken. in het begin kreeg ik nog wel eens problemen als iemand een sigaret opstak. dan begon ik te zweten en kreeg ik het benauwd. maar dat is nu helemaal weg. het is vooral de gewoonte die je moet doorbreken,de lichamelijke verslaving duurt niet lang. groetjes miranda
Angela, Neem overal waar je gaat een flesje water mee, drink veel water dat helpt echt. En zorg dat je altijd iets van tic tac of smintjes bij je hebt. Ik ben in één keer gestopt nu bijna 8 weken en rookte best veel en al 13 jaar, ik heb heel erg veel water gedronken. Dat je geen rokende zwangere wil zijn is echt goed, dat ziet er echt niet uit, zo'n lekkere buik en dan een peuk in je mond echt dat is niet echt een mooi gezicht. Bij mij in het dorp woonde zo'n meisje, die rookte dan ook nog zware shag nou echt daar kreeg ik echt een afkeer van. Succes meid
Hoi meiden, wil jullie allemaal een hartje onder de riem steken. Hopelijk gaat het nog goed met jullie allemaal Dikke knuffel
Nou meiden... voor mij komt het er ook aan.... gisteren ontdekt dat ik zwanger ben en er moet hier ook gestopt worden. Ik heb vandaag pas 2 sigaretjes op en dat vind ik al knap van mezelf want ik rookte (ruim) een pakje per dag. Nu hopen dat ik het zo vol kan houden en dat die 2 sigaretjes ook weg kunnen... Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend moeilijk vindt hoor!
Ik ben nu ook heel hard bezig met minderen en wil het liefste eind deze week stoppen. Ik rookte voorheen zo'n 35 á 40 sigaretten per dag en ben toen ineens gestopt, dat ging echt gigantisch fout :x Nu ben ik al een paar weken flink gaan minderen en ik zit nu op 6 sigaretten per dag, ik rook er elke dag 1 minder en hoop dan zondag mn allerlaatste te roken. Hoe zijn jullie gestopt, eerst door te minderen of zo ineens? Liefs, Duveldraakje
Hey Duveldraakje! Ik rookte eerst ook zo'n 25 sigaretten op een dag en vandaag heb ik er 4 op... ik hoop dat ik over een paar dagen er ook helemaal vanaf kan blijven... Mijn vriend gaat ook stoppen met roken dus dat scheelt wel.
ik viond het zoooo moeilijk. voordat ik wist dat ik zwanger was rookte ik er ong 25. nu ong nog 10 maandag begin ik bij mijn nieuwe werk met kinderen en dan kan ik niet eens roken. mijn mannetje heeft beloofd niet meer in de woonkamer te gaan roken dus dat is wel lief. maar echt hey ik heb het zwaar. wat ik wel merk is dat de sigaretten veel minder lekker smaken. dus je rookt automatisch minder. pffffff. zucht. ik wil gewoon een niet rokende zwangere en moeder zijn.
Ja Angel, het is erg moeilijk maar ook jou gaat het lukken! Ik vind het ook erg lastig omdat ik verder niet echt klachten heb, voel me gewoon prima en niet echt zwanger (en toch ook wel.. heel raar) Het "voordeel" is ook dat je iedere keer dat je toch een sigaret opsteekt je denkt aan de gevolgen voor je baby. Ik vraag me dan steeds af of het dat wel waard is, want zo lekker is het idd niet meer. Daardoor neemt het verlangen ook af. Veel succes meis en veel plezier met je nieuwe baan! Liefs Manuela
Hey meiden, Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken, ik had er gelukkig niet zo heel veel moeite mee. Heb zelfs een tijdje gehad dat ik al beroerd werd als ik iemand zag roken. Dan ben je er wel snel klaar mee. Meiden heel erg veel succes met stoppen!!!
Mijn vriend rookt gelukkig niet meer en die zal me ook echt gaan steunen als ik stop. Mn zus gaat ook stoppen en mn ouders zijn al gestopt, alleen mn broer rookt nog, maar dan moet ie maar buiten gaan staan. Ik wil gewoon gestopt zijn voor we gaan verhuizen! Een lekker rookvrij huis voor onszelf en de kleine! Vandaag wil ik maar 5 sigaretten roken, ga dus flink aan de schoonmaak... Meiden het gaat ons gewoon lukken! Liefs, Duveldraakje
Ik ben 2 jaar geleden gestopt. En ik weet dus hoe moeilijk het is. Iedereen die nog gaat stoppen, heel veel succes, en het gaat jullie allemaal lukken. Desnoods minder je eerst, iedereen doet het op haar eigen manier. En iedereen die al is gestopt, Jullie mogen echt trots zijn,
Pfff nou, een paar uurtjes geleden samen met vriendje de laatste sigaretjes opgerookt... we hebben nu geen rookwaar meer in huis. Ik heb het er nu al moeilijk mee... gek he... zo kun je uren zonder omdat je weet dat je nog hebt, maar als het echt allemaal weg is... begint het pas echt moeilijk te worden. Oh ik hoop zo dat het me gaat lukken en dat de komende dagen snel voorbij zullen gaan!
hey meiden ik wil ook gaan stoppen,maar ben alleen zo bang dat het me niet gaat lukken.. ik ben nu 13 weken zwanger en wordt alleen maar misselijker! iedere x als ik een sigaret op steek sta ik weer te kokhalzen!neem dan maar weer een pepermuntje want dan gaat het wel weer!belachelijk gewoon,het is al een afkeer van het lichaam denk ik dan maar dat nicotine monstertje is gewoon te sterk! ik heb nu denk ik nog iets van 4 sigaretten en dan ga ik ervoor! hoop dat ik hier wat steun kan krijgen haha succes meiden! liefs annechien
Vanavond is ook voor mij de laatste keer dat ik rook. Ik geloof echt wel dat we hier op dit forum elkaar kunnen steunen. We zullen het denk ik ook wel hard nodig hebben... Misschien dat diegene die nu net gestopt zijn of willen stoppen (net als ik) iets aan deze site hebben: http://www.stivoro.nl/babyfit.html Heel veel suc-6 allemaal en het gaat ons gewoon lukken! Liefs en een hele dikke knuffel, Duveldraakje
hey duveldraakje....! hoe gaat het tot nu toe? ik heb gistermiddag om een uurtje of 1 of 2 mijn laatste gerookt.sindsdien ben ik ook niet meer misselijk geweest!ik denk dus echt dat het heel goed voor mij en de kleine uk is... nou ik ga zometeen maar ff van alles verzinnen om te gaan doen want anders ga ik het wel moeilijk krijgen... nou succes meiden! liefs annechien
Nou vandaag gestopt, het gaat wel. We gaan zo meteen wel op visite bij iemand die rookt, maar diegene gaat nu in de keuken staan voor mij. Wel erg lief! Ze is zelf ook zwanger, maar is alleen geminderd. Ik hoop dat ik nu een goed voorbeeld geef eigenlijk. Het is niet zo moeilijk als de vorige keer, maar ik voel het wel! Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs, Duveldraakje