Stuitje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chanel, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Vorig jaar was ik keihard op me stuitje gevallen waardoor ik een paar dagen bedrust had gehouden en verder geen last meer. Inmiddels is me zoontje Carlos nu 8 weken en 3 dagen oud en heb nog steeds pijn bij het zitten en opstaan. Had de huisarts gebeld hieriver. Ze adviseerde me om een handdoek als ring te vouwen en die bij me stuitje te plaatsen. Mocht dit niet helpen en ik zou last blijven houden dan moest ik weer contact op nemen. Ik zou dan een prik krijgen, heb ik dan nog steeds last dan wordt me stuitje operatief verwijderd. Nu vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die na een bevalling met een vacuumpomp last hebben gekregen van hun stuitje. En wat er toen eventueel aan gedaan is.

Groetjes Chanel.

2. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Nou, bij mij is het niet begonnen na de bevalling maar al tijdens de zwangerschap. Ik ben naar de fysiotherapeut gegaan en die heeft me een paar geweldige tips gegeven! Ik was er binnen twee weken vanaf, dus dat kan ik je echt aanraden!

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Oooh dank je wel voor je bericht EllE, denk dat ik dan meer eens contact op moet nemen met de fysiotherapeut.

Deel Deze Pagina