Ik heb al 2a3 dagen echt een spierpijn gevoel in me buik heel laag onderin met hoesten en uitrekken en omdraaien in bed voel ik het. En nu sinds vanochtend ben ik aan de diarree en zooo misselijk dat ik net bijna moest spugen en nog steeds heel misselijk ben. Zou het een buikgriepje ofzo zijn of kunnen dit symptomen zijn van misschien een eventuele zwangerschap. Wie herkent dit.
Ik herken alles behalve het bijna spugen. Ik ben echt een 'spuger' als het om zwanger zijn gaat maar voor mijn nod heb ik er bij beiden zwangerschappen niet last van gehad. Het lijkt me dus wat snel! Maar dat grieperig voelen herken ik wel. Ook het spierpijn gevoel. Ik hoop voor je dat het raak is.
Bij mijn zoontje heb ik totaal niet hoeven spugen en ook niet misselijk geweest heb normaal een hele sterke maag. En het gekke is was super misselijk en had toch heel veel zin in een boterham met pindakaas hihi Dacht eerst nog doe het maar niet straks moet ik echt spugen maar heb het toch gedaan en ben nu van de misselijk af. Heel raar.