wat moet ik doen ? kan iemand me advies geven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik29, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik ben nieuw hier, Ik heb me hier aangemeld omdat ik met een grote vraag zit. Ik ben 10 dagen voor me ongesteldheid 3 daagjes ongesteld geweest eerste dag heel heel weinig en niet echt rood. 2de dag goed ongesteld maar 2de dag was het alweer heeeel weinig met elkaar maar 3 tapons vol zeg maar na dat is echt super weinig voor mij. maar ik dacht ik wacht tot mijn nod maar toen mijn nod moest beginnen kwam er niks soms kreeg ik buikpijn en dacht nu komt het en als ik buikpijn krijg dan ben ik ook binnen een paar uur ongesteld altijd zo. maar er kwam dus niks heb ik 1 dag na dat ik me nod had moeten hebben getest maar negatief. ben nu 4 dagen verder nog geen nod en soms nog wat buikpijntjes maar het komt niet. ben misselijk soms en heb het warm en alles bij elkaar. wanneer kan ik het beste weer gaan testen iemand die mij advies kan geven?

groetjes

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Heb je onveilige seks gehad de afgelopen periode? Kun je zwanger zijn?
    Is je cyclues betrouwbaar? Ben je net getopt met de pil?

Je lichaam kan je echt voor de gek houden. Omdat je nu nog niet ongesteld bent let je op elk pijntje in je lichaam en valt alles op. Ik kan je vertellen, heb dat ook gehad en werd gewoon ongesteld. Nu voelde ik minder ne ben zwanger.

Succes!

Groetjes,
    Linda

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat is je cyclus? Is die regelmatig. Kan goed zijn dat die 3 dagen toch je menstruatie is geweest.

4. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie bericht zal even wat meer neerzetten.

Ik ben al 2 jaar niet meer aan de pil en heb met me eisprong sex gehad met me vriend. mijn cyclus is regelmatig daarom dat het zo vreemd is en ik heb ook wel buikpijn maar is net wat anders dan mijn nod de buikpijn is ook niet de hele dag maar komt soms in vlagen en dan denk ik weer oke word nu ongesteld maar nee.

5. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja en dat ik normaal 7 dagen mijn nod heb en heel hevig de eerste 4 dagen en nu maar 1 dag de dag ervoor heel heel weinig en de 3de dag ook bijna niks meer? vind ik een vreemde nod dan. maar ik weet het verder ook niet hoor dus kan best ook zo zijn maar heb die buikpijn toen niet gehad die 3 dagen voelde helemaal niks en normaal heb ik juist veel buikpijn

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik had ook altijd zeer regelmatige cyclus, maar het kan soms voorkomen dat je ineens een kortere of langere cyclus krijgt... wanneer een test nogmaals neg. aangeeft zou ik toch vanuit gaan dat die 3 dagen je ongie zijn geweest..

7. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke maar wanneer kan ik het beste dan testen is nu nog maar 4 dagen overtijd moet ik wachten tot 7 dagen of kan ik nu gaan testen ?

8. Within

Within Niet meer actief

Je kan nu al een testje proberen als je dit wilt :)

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    ja inderdaad. Ik zou de test overdoen een paar dagen na die vorige test. En als je het echt niet vertrouwd via huisarts bloed laten prikken op hcg. Heb ik ook ooit laten doen dan heb je het gewoon duidelijk.
    Helaas dat lichaams je soms ook voor de gek kunnen houden he.

10. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dan doe ik vanaaf een testje bedankt voor jullie antwoorden.

11. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    En?

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Even mee gelezen en ben ook erg benieuwd :)

13. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry ik had al een andere topic geopend over de test. ik heb dus een test gedaan toen en kwam een licht streepje dus nu maar weer even wachten durf niet zo goed meer te testen maar ik wacht tot donderdag denk ik als er dan niks komt te staan ga ik naar ha voel ik me wel beter bij dan wat meer zekerheid en dan gaan ze ook kijken hoe het komt dat ik niet zwanger word want wij proberen al 2 jaar zwanger te worden zonder enige resultaat helaas.

Deel Deze Pagina