Hoi hoi, Nou, had gezegd dat ik niet wou gaan testen voor NOD, maar vanmiddag kon ik me toch niet beheersen... En wat denk je? Harstikke zwanger! Hihi, kan het nog steeds niet geloven! Mijn vriend ook niet trouwens. Ben wel erg blij, maar ergens vind ik het ook doodeng! Wanneer ga jij testen? Liefs Linn
OOOOH wat leuk!!! gefeliciteeerd! Dat hebben jullie snel gedaan, Nou genieten! Ik ga zaterdag testen, maar ik heb er een hard hoofd in...denk dat het ontpillen toch wel lang gaat duren..hoop het niet maar is gewoon een gevoel. Had je voor je wist dat je zw was ook het gevoel het te zijn of heb je niks gemerkt?
Dank je! Hoop dat het voor jou ook snel raak is! Heeft het zingen voor de sint toch geholpen Ik voelde me helemaal niet zwanger (nog steeds niet). Maar wat ik al eerder schreef, wel moe en hoofdpijn enzo, maar dacht dat dat kwam door de drukte op m'n werk. Eigenlijk vandaag alleen maar getest omdat ik wist dat ik vanaf vandaag kon testen, was TE nieuwsgierig en had geen zin om tot zaterdag te wachten met de "teleurstelling" dat het niet zo zou zijn.. Laat je me zaterdag wel weten wat de uitslag is? Ik duim voor je hoor!!!
Hee Linn84, gefeliciteerd met je zwangerschap! Super leuk.. En snel ik klets ook met een ander groepje mee, het was hier beetje stil maar zag dat er al aardig bijgekletst is Hopen dat dat ook zo blijft.. Ik zal dit topic iig meer in de gaten houden
linn de duivels hier op bezoek helaas, vol goede moed naar ronde 3! hey draak, hoeveelste rondje zit jij? nog negen dagen voor jou zie ik op je banner??? spannend...ik moet weer even afwachten en dat duurt me eigelijk iets te lang mn nieuwe nod
Hee Rica, dit is m'n eerste ronde.. Hebben het in oktober nog veilig gedaan.. Vindt het wel spannend idd!! Wat is jou cyclus ongeveer? De mijne was 32 dgn dus ben benieuwd of dat ook zo blijft?!
23 dagen en daarna 33 dagen, dus wat deze ronde gaat brengen echt geen idee!Hoe oud ben jij!? dus deze maand heb je "onveilig" gedaan zeg maar en kunnen jullie van start??? Ben je hiervoor aan de pil geweest?? Ik 10 jaar dus ik denk dat het ontpillen nog wel even duurt hier!
Hee Rica, Ow dat zijn 2 verschillende cyclussen jaa.. Welke pil heb je geslikt? Ik de microgynon en daarna de stediril, heb het 8 jaar ofzo geslikt.. Ik ben 24 en jij? We hebben deze maand idd geklust haha.. Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren om zwanger te raken.. Hoop dat het niet lang duurt voor ons
Hey Rica, Balen meis! Had het zo voor je gehoopt! Knuffel voor jou... Hoi Draak, Er wordt hier genoeg gekletst hoor, alleen niet door heel veel mensen Hmmzz...krijg nu een beetje het gevoel dat ik hier niet meer "hoor" Mag ik nog wel meekletsen?
Haha, nee idd.. dan maken we het met zn 3tjes gezellig Van mij mag je blijven hoor Je hoort er toch gewoon bij! We zijn allemaal in dezelfde maand gestopt.. en jij bent al zwanger en wij worden dat ook.. hoop heel snel
Ik hoop het ook, al heb ik vanaf begin af aan al een raar gevoel erover..alsof het mij niet snel gaat lukken vind het heel raar en is ook nergens op gebasseert maar ik weet niet. Ik ben ook 24 en heb de yasmin geslikt...is een lichte pil. Linn dit topic is geopend door jou ennuh ik wil graag de vorderingen weten dus jij hoort er zeker bij....hoe meer zielen hoe meer vreugd )) hoe voel je je?
Oww vervelend dat je dat gevoel hebt!! Hoop ook voor je dat het niet zo is! En dat we samen snel zwanger raken! Ik zie dat je hier ook al langer lid bent.. (ik ook) waarom ben jij al eerder lid geworden? Ik wilde graag het een en ander weten.. Heb last van m'n schildklier.. En om te kletsen.. Haha.. En leuk dat we even oud zijn.. Wanneer wordt je 25? Wat voor werk doen jullie?
Hey meiden, Rica, wat vervelend dat je dat zo voelt! Laten we hopen dat het gewoon een gevoel is.. Ik had mijn vriend zo'n beetje "overgehaald" om nu de sprong te wagen met als argument dat het toch wel minimaal een half jaar en waarschijnlijk langer zou duren voor we zwanger zouden zijn. OEPS Zo zie je maar, mijn gevoel klopte ook niet Dit is mijn test van vanochtend: Bekijk bijlage 112714 Toch lekker hoor, die bevestiging! Hoe ik me voel? Heb het idee dat ik wel wat meer symptomen krijg, maar als het hierbij blijft doe ik het ervoor! Zal ze even op een rijtje zetten: - Zo vergeetachtig en warrig als maar kan! Haha, wordt echt gek van mezelf. Steeds als ik iets wil vertellen weet ik niet meer hoe het heet enzo - Heb hele rusteloze nachten. Steeds halverwege wakker en dan ook wakker blijven (ben normaal nogal een slaapkop) - Ruik dingen anders, meestal vies - Geen eetlust overdag, komt pas vanaf het avondeten - Obstipatie - Buikkrampen En vorige week had ik maandag en dinsdag echt mega last van m'n darmen, heel genant, zoveel lucht Gelukkig is dat over... Vanavond gaan we eten bij mijn ouders, mijn zus en haar vriend zijn er dan ook. Ik twijfel enorm of ik het ze dan zal vertellen. Mijn zus is ook "bezig", net een maand voor ons, zij heeft me doen inzien dat de stap nu juist was voor ons. Vind het ergens zo oneerlijk dat ik eerder zwanger ben. Zeker omdat zij, net als jij Rica, het gevoel heeft dat het wel eens moeilijk kon gaan bij hen... Wat denken jullie? Oh, ik hoop zo dat jullie ook gauw zwanger zijn! Liefs Linn Oh, ik werk trouwens bij een verzekeringsmaatschappij. Jullie?
Heb vandaag nog even cadeau's gekocht voor morgen.. nog even een gedicht maken en dan ben ik klaar.. Ben wel slecht in dichten.. maar heb gelukkig nog eventjes om te bedenken.. hahaha Vieren jullie sinterklaas??
Hoi hoi, Even nog een berichtje voor het slapen gaan... We hebben het vanavond verteld!!!! De reacties waren echt super, tranen van geluk We hadden soort van sinterklaasavond, vieren dat niet echt, maar met gourmetten en chocoladeletters lijkt het er een beetje op. Dus we hadden kleine cadeautjes gekocht. Voor m'n moeder een rompertje in maat 50, m'n vader kreeg sokjes voor pasgeborenen, m'n zusje een flesje zwitsal en haar vriend een speentje. Echt zo grappig, die gezichten toen ze het open maakten Vind je het niet zwaar om nachtdiensten te draaien? Lijkt me echt niets voor mij, haha, maar en dan ook nogal gehecht aan mijn bed Dus daar duik ik nu ook maar in... Welterusten!
nachtdiensten zijn vreselijk, wen er nooit aan en van mij mogen ze het afschaffen! mooie test linn, duidelijk he! Fijn linn dat je het verteld hebt maar zij zit dus in ronde 2?(je zus)? Nou dan kan er nog van alles gebeuren..net als bij mij Dat ontpillen kan ook heel lang duren en dat weet ze vast wel en ze zal vast wel heel blij zijn dat zusje zwanger is! Leuk hoor die kadootjes, vind het een leuk idee. En nu hoef je niet meer een geheimpje met je mee te dragen en kunnen jullie er lekker over kletsen. dus nog geen ochtendmisselijkheid , zeg wil jij het geslacht weten (als de tijd daar is)? Ik wordt juni 25 draak en jij? Ik heb mij eerder aangemeld omdat er over mijn pil nogal wat verhalen in de ronde gingen en ik wel wou weten dat hij betrouwbaar is....en kijk nu 2jaar verder wil ik juist wel zwanger worden haha.
Hee meiden, even snel een berichtje.. Moet eigenlijk slapen maar ben niet moe.. Linn, super dat ze leuk reageerde!! Nu kan je er lekker over kletsen en hoef je niet bang te zijn dat je je verspreekt! Ik vind nachtdiensten werken wel lekker.. Heb paar jaar onregelmatig gewekt maar was er een beetje klaar mee.. Tuurlijk wil ik weleens lekker naast vriendlief liggen.. Maar ik werk altijd hetzlefde ritme dus dat is wel erg lekker! Ben daarna altijd dagen vrij dus dan zijn we lekker samen en het verdient ook erg lekker!! Ik ben ook verslaafd aan slapen.. En ondanks dat ik liever met vriendlief slaap is het ook wel erg lekker om alleen in het te liggen.. Haha heel het bed voor mij alleen en onder beide dekens!! Maar zou dit niet voor altijd willen hoor.. Maar voor nu prima! Rica, wat voor werk doe jij? Ook onregelmatig? Zorg? Haha omdat je het hebt over mogen afschaffen vd nachtdiensten.. Vandaar! Ik wordt in mei 25.. Ben een Stier.. En linn wanneer ben jij jarig? Nou meiden, fijne dag vandaag! Ga gauw slapen want moet er weer op tijd uit voor Sinterklaas! Liefss
Hai hai, Pff...al weer zondagavond, weekend weer voorbij Gaat veel te snel altijd. Hihi, ik kan niet eens slapen als m'n vriend nog beneden zit. Das echt mijn knuffel in bed Al had ik die vannacht niet nodig! Haha, was zo opgelucht na we het hadden verteld, heb in dagen niet zo goed geslapen! De reacties waren echt super. Vannacht hebben we bij mijn ouders geslapen ivm het weer. Dus vandaag nog lekker even geklets met paps en mams. Heb m'n moeder bestookt met vragen, haha, vond ze alleen maar leuk! En m'n zusje, tja, die is supertrots! Zag haar vanmiddag nog even, kon wel een beetje merken dat ze nu wel zoiets heeft van jeetje, nu wil ik ook! Maar dat zo ik het ook het liefst willen, samen zwanger zijn Ik word begin maart 27, ben dus een vissen. Oh, m'n buik is 's avonds opgezet joh Echt gaaf om te zien! Zijn alleen maar darmen, maar dat maakt me niet uit Liefs...
ja zag je foto in je profiel, zo ziet mijne er ook uit maar dan alleen maar vet haha! Mijn ongi is nu bijna op zn retour, kan niet wachten om te beginnen hoor! Ja ik heb ook nachtdiensten, kan er echt niet aan wennen hoor! Voel me altijd zo verrot en leeg! Ben ook veel alleen dus dan is het nogal snel "saai"! Verder heb ik weinig te kletsen...lekker saai weer linn wil je weten wat het wordt??? Ik zou niet weten..soms denk ik ja lijkt me vooral makkelijk maar andere kant is die verrassing ook wel leuk!
Hoi meiden, Linn, jaaa kan me voorstellen dat je blij bent dat je het hebt verteld.. haha.. ik zou ook non stop het er over hebben Het is toch iets heel bijzonders.. En of je nu een buikje hebt door je kleintje of door je darmen.. buikje = een buikje.. ik zou niet meer bij de spiegel weg te krijgen zijn.. hahaha...!! En samen met je zusje zwanger zijn.. jaaa super toch!! Hopen dat zij ook snel zwanger is.. kunnen jullie lekker shoppen en lekker kletsen.. Lijkt me ook leuk om samen met een vriendin (of met jullie) zwanger te zijn.. haha de oren van elkaars hoofd af kletsen.. Rica, welke pil slikte je dan? Wel grappig idd.. waarmee je hier toen een id aanmaakte en waar je nu beland ben.. Ik ben heel benieuwd hoe lang dat ontpillen kan duren.. en als ik nu niet zwanger ben wat mn cyclus is.. of ik gewoon 32 dagen houdt.. ik heb altijd microgynon geslikt en de laatste 2/3 jaar stediril.. Ik ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben.. eigenlijk om mezelf te beschermen.. omdat ik het echt heeeel graag wil.. Was vandaag wel een beetje emo.. maar of dat nu iets wilt zeggen of komt doordat ik minder geslapen heb weet ik dus niet.. had vd week ook paar dagen rommelende darmen... whaaa!! Rica, heb je der ook geen last van dat je met alles denkt.. ow hoort dit erbij? Ik wil mezelf zooo niet voor de gek houden, maar vind het wel moeilijk doordat jaa.. je wilt het toch graag! Nah jaa.. ik moet zondag (? als het 32 dagen is)) ongesteld worden dus we zullen vanzelf zien.. Liefsss