Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linn84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Hee meiden,

Morgen hoort mijn vriend of hij nabehandeling nodig heeft en wat. Het spermaonderzoek is vrijdag de 13e :p. Hij moet 3 dagen onthouding hebben dan.... dat wordt afzien :cool:

De afgelopen cyclus duurde maar 29 dagen bij mij ipv 34... Dit zal wel door de stress komen vermoed ik zo.

Groetjes

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    En het is weer rustig hier....hoe gaat het met jullie'?
    vstiertje hoe gaat het nu

3. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

We hebben van de week te horen gekregen dat mijn vriend nog wel bestraling nodig heeft. De details weten we nog niet. We krijgen binnen 3 weken een oproep voor een intake voor de bestralingen.

gr

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh dus wel een bestraling? nou hoop dat het daarna klaar is en jullie verder kunnen, lees dat jullie nu een pauze hebben.
    maar kan een bestraling verder dan geen kwaad?

draak hoe gaat het nu met je!?

5. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Sorry heeft even geduurd voordat ik wat schreef.. had even chaos in mn koppie.. of chaos.. de dingen waarvan ik dacht dat ze minder zouden zijn waren minder.:(
    En daarna even bewust niet hier gekeken.. sorry! (maar weet dat jullie het zullen snappen)
    Maar ik kan nu gaan zeggen dat het redelijk gaat.. ik werk weer.. niet volledig.. deze maand minder en juni weer mn volledige uren.. heb daarna ook vakantie dus dat is wel lekker!
    die ene dag werken waar ik over schreef dat die zou komen.. die viel erg tegen.. kwam een collega tegen die 2 weken verder was dan dat ik zou zijn.. erg confronterend!!
    En was alleen, dus heb kunnen malen..
    Heb die dienst ook weer veel gehuild.. en toen ik thuis kwam heb ik alles er uitgegooid en ben ik in slaap gevallen.. was kapot!
    Maar heb nu met mn manager andere diensten afgesproken.. dus dat is super fijn!

Ik heb ook de uitslagen van mn schildklierwaarde's.. deze waren idd niet goed:(
    Verwachte ik al.. maar toch..
    Ik ben nu minder medicijnen gaan slikken.. net zoveel als toen ik niet zwanger was.. dus als het goed is zou het goed moeten zijn..
    Ik moest eigenlijk 4 weken later terug komen.. maar ik ga deze week weer bloedprikken.. mn vorige huisarts liet me na 2 weken ook weer prikken en toen was het goed.. dus hoop eigenlijk dat het nu ook goed is..:)
    nah ja.. afwachten dus!
    Maar hoop het zoooo!!!

Ik ben ook gebeld door de gynaecoloog.. ze zouden de placenta onderzoeken naar een evt. reden van de miskraam..( ze hadden wel gezegd dat het kon gebeuren dat er geen reden gevonden kon worden) nou ben gebeld.. wat denk je!!
    Ze hebben het niet eens onderzocht!
    dus we weten niet wat de oorzaak was van de miskraam:(
    We denken (mn vriend en ik en fam en vrienden) dat het kindje een groei achterstand had.. doordat ik 2,5 week ben terug gezet.. maarja zeker weten doen we het niet!

Dus dat alles in een paar dagen maakte even chaos in mn hoofd..
    Nu ik even rustig aan doe en sommige dingen van me afsluit gaat het beter..
    Ik ben er niet overheen (maar of dit ook ooit gaat gebeuren vraag ik me af?!) maar ik merk dat ik het een plekje kan geven.. denk nog wel heel veel aan hem.. maar ik kan gewoon mn werk doen en afspreken.. mn gedachte's verzetten..
    Leef en eet ook weer beter..
    Moet ook allemaal wel als ik zo weer zwanger wil raken en blijven..
    Wil dit echt nooit meer meemaken.. hoop ook dat het niet meer gebeurd!

Hoe gaat het met jullie??
    Xxx

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bah, sterkte! Hoop dat alles gauw voorbij is...

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey allen!

heb vanmorgen mn 20 weken echo gehad!
    (nu even beetje knippen en plakken ;))
    was echt heeeel leuk!, alles compleet alleen was het erg lastig te zien aangezien het niet goed wou liggen met het hoofdje.
    Mijn placenta ligt erg laag waardoor het hoofd in een hoekje gedrukt zat. Hij waarschuwde mij dat ik een bloeding kon krijgen doordat de placenta omhoog moet komen en er een bloedvaatje kon scheuren. Dus fijn dat hij mij even waarschuwde maar hoop toch dat dat wegblijft want schrikken doe je dan toch wel!
    Ik moet over 8 weken ws weer komen voor een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat met mn placenta.

Ik vond het wel vaag hoor, ik kan me gewoon niet voorstellen niks te voelen zo erg was hij aan het trappelen!
    Hij kwam wel op een uitkomst van 30 september, maar hij zij dat 3 okt of 30 sept ook niet veel uitmaakte dus ik gewoon 3 okt aan kon houden. Het kwam vanzelf wel en zou toch geen reuzebaby daardoor worden :)
    Ik verander mn ticker ook niet ookal zijn zijn berekeningen precieser.

Hij raadde mij wel een pretecho af aangezien de baby toch moeilijk voor lag en het ook niet heel veel anders zou worden en het toch veel geld is. Naja ik kijk de volgende echo wel aan en kan dan altijd nog beslissen.

Ik heb 8 foto's gekregen waaronder 1 3d! die was echt gaaaaf! alleeeen weer slecht te zien want het hoofd zat vlak naast de placenta die dus dezelfde kleur weergeeft!
    Ik zag al wel dat hij/zij het neusje krijgt van de vader ws! in ieder geval niet mijn neus (dit was een rond dikke neus en die heb ik totaaaaal niet). dat vond ik zo gaaf om te zien.
    de oren zag je, en zn pruillipjes hahaha.

naja gelukkig is hij/zij gezond voor zover bekend en daar gaat het om!

Vind het wel vaag om zo neer te zetten maar wou het toch wel even delen...

Hoe gaat het met de rest!?? vstiertje? suuz en jull?

linn jij gaat ook al hard he! heb je alles al zo'n beetje in huis!?

Draak hoe gaat het!?

Ik zal iedereen hier weer even wakker schudden, dit topic verdwijnt ook zo snel tussen al die andere topics!
    Ik krijg ook geen bericht wanneer er hier geschreven wordt dus moet ook elke keer weer zoeken of denken oohja :cool::p:p

8. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden,

@Rica: dat is wel even schrikken dan dat je placenta zo laag ligt.

@ all: Hier gaat het redelijk. Mijn vriend krijgt 30 mei zijn 1e bestralingen....

xxx

9. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hee meiden,

tis stil hier... Hoe is het met iedereen?

Mijn vriend is vandaag aan zijn bestralingen begonnen.

xx

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nouja, volgens mij spoort dit topic gewoon niet hoor :D
    Krijg netjes een melding dat Vstiertje gister heeft gepost, maar de berichtjes daarvoor zijn volledig aan me voorbij gegaan...

Veel sterkte Vstiertje! Zal vast een pittige tijd worden...

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh sterkte vandaag!! Hopen dat het snel achter de rug is...
    Linn had je mn pb al gelezen, ben ff benieuwd

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou dit topic krijgt straks nog een slotje zo stil is het :)

Hoe is het met je draak!?????
    en vstiertje hoe gaat het met je man!?
    linn ben je al aan het voorbereiden??

komop dames ff een update :)

13. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het wel redelijk... Mijn vriend zijn bestralingen zitten er weer op en hij werkt nu weer halve dagen. We mogen de komende 6 weken niet aan onze kinderwens werken ivm beschadigd zaad... We hebben het wel 1 keer gedaan en dat mogen we nu dus ff niet meer.... Hopenlijk ben ik niet zwanger want dat is niet goed.... Dus over 6 weken mogen we weer verder onbeschermd ;)

Voor de zwangeren onder ons gaat het al wel opschieten.... Hoe verloopt het tot nu toe?

xx

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hey meiden,

Rica, jij schiet al mooi op met je 25 weken :D Gaat echt snel!

Vstiertje, wat fijn dat die bestralingen er op zitten! Kunnen ze nu ook al zeggen of het helemaal weg is?

Hier ook alles goed. Moest ietsje eerder stoppen met werken omdat de kleine niet zo goed groeit. Niks om me zorgen om te maken, maar even het zekere voor het onzekere zeg maar. Dus heb de eerste week verlof er al bijna weer opzitten!

Een vriendin van me is vorige week met ruim 35 weken bevallen, het wordt dus nu wel spannend :D Hoop dat ons meisje gewoon lekker blijft zitten tot minimaal 37 weken hoor, dat ziekenhuis is ook niks! Heb haar het liefst lekker thuis straks...
    Maar goed, we zullen zien! Het aftellen is inmiddels wel begonnen.

De voorbereidingen zijn ook bijna klaar. We willen van het weekend gaan beslissen welk geboortekaartje het wordt. Das nog best lastig :D En dan de tas nog inpakken en het bed verhogen en dat soort dingetjes...

Liefs

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja linn jij gaat ook hard he!!! dus al bijna klaar!
    hebben jullie nog dezelfde naam? is het de Y geworden? of toch maar de i...
    Ik ben het kamertje aan het opruimen, de meubels zijn binnen! het staat echt zo schattig! maar het moet nog even gevormd worden met wat kleur en andere accessoires!

vstiertje nog 6 weken wachten!? nou hopen dat het daarna snel raak is en je man goed opknapt!

16. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hee meiden,

ik ben nog niet ongi dus ben wel beetje bang omdat het eigenlijk niet goed is om nu zwanger te raken.... als ik aankomend weekend nog niet ongi ben dan ga ik testen... ik ben dan wel bang dat het mis gaat als ik zwanger zou zijn....

xxje

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    He bah, dat zou wat zijn...
    Maar het kan natuurlijk ook heel goed zo zijn dat je niet zwanger bent en je ongi uit blijft omdat je er zo mee bezig bent. Het menselijk lichaam is zo onwijs goed in je voor de gek houden...

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohh jeetje, hoe groot zou de kans dan zijn dat het niet goed is dan? Ben je altijd stipt? Nou dan heb je wel veel geduld zeg, aangezien je 3 dagen overtijd bent, kun je dan niet beter testen? anders zit je steeds in de stress!

19. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hee meiden,

Ik heb gisteren een test gedaan die was negatief en vanochtend werd ik ongi. Ik was dus 4 dagen over tijd. Een cyclus van 37 dagen is het geworden dan....

We hebben kans op miskramen en handicaps mochten we nu zwanger raken omdat het zaad beschadigd is door de bestralingen...

xx

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dat moet dan vast een opluchting zijn dat de test negatief was...

Wanneer mogen jullie weer voor het "eggie'?

Deel Deze Pagina