Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linn84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @Linn,
    Eind juli mogen we weer voor het "eggie" ;)
    Hoe gaat het met jouw zwangerschap al aan het aftellen?

@Rica,
    Hoe voel jij je gedurende de zwangerschap?

xx

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ah, fijn! Dat schiet al mooi op :D Ben heel benieuwd, hoop dat je snel zwanger bent :D

Hier inderdaad aardig aan het aftellen, nog maar 5 weken! Gaat zo super snel nu... Wel leuk, maar ook wel heel gek. Dat ik over een paar weken gewoon een mama ben :D

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh eind juli vstiertje..nog heeeel even dan! wordt weer spannend!

Mijn zwangerschap verloopt goed... wel wat benauwder en veeeeeel maagzuur maar ach als dat alles is :):)

4. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nog heel ff afwachten idd en we mogen weer verder met onze kinderwens.... Nu hopen dat het snel lukt... I hope so.

xx

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoop het ook voor je! en de rest ook wel alhoewel het daar wel erg stilletjes bij is :)

draak hoe gaat het met je!???

Linn ben je ook nerveus voor de bevalling?

Ik heb chaos in mn hoofd, dit nog doen, dat nog doen, en dan die rot vakantie er tussendoor! pfff wat een hormonen zeg hahaha

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    He meiden,

hoe gaat het hier?
    ik ben net terug van vakantie.. zijn er eventjes tussenuit geknepen..
    Was erg lekker!!
    Echt aan toe.. wilde ook echt nog niet naar huis!
    Even weg van alles en iedereen..

Linn & Rica voor jullie gaat de tijd hard he!
    Al (redelijk) klaar voor de kleine?
    Rica weten jullie het geslacht al van de kleine?
    Of willen jullie het niet weten?

Vstiertje, Hoe gaat het met jou?
    En met je vriend?
    Las dat jullie eind juli weer mogen proberen voor een kleine?!
    Eindelijk!

Nou meiden, ik denk regelmatig aan jullie, mis het gezellig kletsen met jullie.. maar ik kan het niet altijd aan.. lees jullie berichtjes wel maar klik hem daarna vaak snel weer weg..
    wil er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn.. want het maakt het me moeilijk..
    Hoop dat ik me snel weer echt kan melden..
    En Vstiertje hoop ook voor jou dat je je snel zwanger kan melden..:)
    Linn en rica, geniet nog lekker van de zwangerschap en de dikke buik!:)

X

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Rica Ik ben niet nerveus hoor, laat maar komen :D Ook weer niet zo dat ik er zin in heb ofzo hoor ;)

Chaos, hormonen, hmm, komt me niet bekend voor ;) Haha, hoort er bij meid! En die rotvakantie, daar ga je zometeen heerlijk van genieten... Waar gaan jullie naartoe?

Draak, ik heb je een pb terug gestuurd...

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    roermond met de sleurhut! lekker, alleen als ik zo naar buiten kijk denk ik pffff lekker weer!
    Ja ben je het zat? haha laat maar komen, ja zo denk ik soms ook vooral nu begint het allemaal in de verdrukking te komen en heb ik het soms spaansbenauwd maargoed als dat het is he ;)
    Liever dat hij/zij nog even veilig hier blijft.
    maare wat was het nou geworden met een Y OF i??? of helemaal niet meer die naam ?
    onze jongensnaam was alweer veranderd! blijf dat toch het lastigste vinden!

draak, heb je het nog niet goed kunnen verwerken? praat je wel met iemand erover of lukt het wel. gaan jullie ook gewoon verder nu of laten jullie het eerst rusten? Ik snap best dat het moeilijk is en dat dan die verhalen ook niet leuk zijn om te lezen! hoop ook dat je snel weer mee gaat kletsen en dat het jullie ook snel weer gegund is!
    waar ben je trouwens heen geweest op vakantie ???
    Ik weet het geslacht niet, het wordt een verassing!

vstiertje gaan jullie nog weg?

9. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    @ Rica,

We zijn in Spanje geweest.. ff lekker weg.. en niks hoeven en weg van hier..
    Heb lieve mensen om me heen waarmee ik altijd kan praten.. maar heb wel echt mn vrienden leren kennen.. en sommige hebben niet echt door dat je even in een hele andere situatie zit en hun problemen er echt even niet bij kan hebben..
    Dus vakantie was heerlijk!:D

Kan er wel over praten.. en het ene moment gaat het dagen goed.. en dan heb ik weer een dip..
    Het gaat beter als ik er niet mee geconfronteerd wordt.. en dat wordt ik hier wel een beetje.. want dan herinnert het me er aan in welke periode ik anders nu had gezeten.. (niet dat ik het jullie of andere niet gun) en dat zit ik niet.. en dat is wel moeilijk!
    Een collega van me die is 2 weken verder, die liet pas de babykamer zien.. dacht dat wel kon.. ben daarna echt 3 dagen down geweest.. was dus niet slim.. maar kom er dan achteraf achter..
    Wil nu zeker opnieuw verder.. hebben gewacht tot het vloeien voorbij was en zijn er toen meteen voor gegaan.. want je hebt toch de kinderwens..
    Dus vandaar dat ik eigenlijk bijna niet reageer en weinig wil kijken.. want ik wil mezelf niet gek maken..
    en hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je van alles voelt aan je eigen lichaam.. (was laatst dus zo en was de test dik negatief!)
    en ik heb wel gemerkt afgelopen tijd dat het belangrijk is om iets los te laten en dat je lichaam je echt voor de gek kan houden..
    Hoop ook heeel erg dat ik me heel snel kan melden..:)

Maar niet nieuwschierig naar het geslacht?
    Al weet je het snel genoeg..:)
    Wanneer heb je verlof?
    Lekker hoor dat je binnenkort vakantie hebt.. kan je ff rustig aan doen..
    Gaat werken nog goed?
    Geen nachtdiensten meer neem ik aan?

Nou fijne avond iig!

X

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    De naam staat vast hoor :D Het is de meest eenvoudige manier geworden, dus i op het eind van de eerste naam en j aan het begin van de tweede. Ben benieuwd wat jullie namen zijn!
    Hoop voor je dat het beter weer wordt als je vakantie hebt! Dit is echt zo mistroostig.. Vind de temperatuur trouwens wel prettig :D

11. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hee meiden,

FF een reactie op allemaal.
    Mijn vriend en ik hebben geen vakantie. We hebben in september een weekje vrij. Dan is mijn vriend jarig en zijn oma ook... Misschien gaan we dan een paar dagen weg maar ik denk het niet.

In oktober hebben we 1,5 week vakantie en dan gaan we waarschijnlijk het weekend naar Festyland in Uden. En misschien nog een midweek weg...

@Draak, Het lijkt me dat je in een hele moeilijke periode zit en ik snap dat je niet altijd zin hebt om te reageren op alle berichten.. Maar probeer er over te praten dan gaat het verwerken makkelijker, zegt men...

@Linn, Mooi dat jullie nu vastigheid voor een naam hebben. Begrijp ik nu dat het een dubbele naam wordt? Leuk is weer eens wat anders...

@Rica, Spannend hoor dat jullie het geslacht niet weten. Ik zou dat niet kunnen. Als ik het geslacht zou kunnen weten als ik zwanger ben dan wil ik dat ook weten. Mijn vriend zou dat ook willen weet ik.

Fijn weekend allemaal

xx

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ik hoor het van zoooveel om me heen die het wel weten maar nee lekker een verassing!

nou lekker hoor draak, spanje! waar precies?? ik ben er 6 jaar geweest met vakantie's maar het is echt heel leuk!
    ja en vrienden leer je ech nu kennen, ik merk het nu al!
    Ik ben best teleurgesteld in sommigen maar merk dat ze gewoon anders in het leven staan. maar toch vind ik het jammer.
    en fijn dat jullie wel verdergaan, ja net wat jij zegt, je hebt die wens en je wilt dat die toch snel weer vervult wordt! maar dat lees ik dan hier snel genoeg toch!?
    ik heb 1,5 week mn laatste nachten gedraaid, pffff die waren zwaar hoor die laatsten! eigelijk te zot voor woorden maargoed ben er nu voorlopig van af maar heb al heel wat zien veranderen op mn werk en wat discussie's gehad o.a. ook mn nachten na de bevalling etc...dus tja hoef van hun niks te verwachten kwa meedenken! jammer is dat!

dus linn toch de I, Nou onze jongensnaam is al weer anders! en toch ben ik nog niet 1000% overtuigd van die naam maar vind hem wel erg leuk....met de meisjesnaam heb ik echt zoiets van JAAA die is het! maar het is ook zo lastig allemaal :)

Nou ik ga maandag aan mijn vakantie beginnen, hoop echt op mooi weer hoor! vrijdag nog even 30 weken echo i.v.m. placenta en dan lekker niks doen! hoofd leegmaken want die zit vol :)

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Rica, we zaten een uurtje van Barcelona af.. was erg lekker!!
    Jaa als het zover is dan laat ik het weten.. maar heb er een beetje hard hoofd in.. hebben nu 2x ovutesten gebruikt.. (ik weet wel dat geeft geen garantie) maar de vk zei dat ik nu extra vruchtbaar ben en dan die testen.. en voor de zwangerschap waren we ook vlot zwanger dus je zou denken.. moet goedkomen.. maar dan is het echt een teleurstelling!!
    weet ook niet of ik doorga met ovu testen..
    rica, jij was zwanger geraakt toch toen jij de ovu testen gebruikte?
    nou jaa.. we zien..
    wat slecht dat je nog zo lang nachtdiensten hebt gewerkt.. want je wilde dit zelf eigenlijk niet neem ik aan?
    balen zeg!
    Zijn ze helemaal niet schappelijk? moet je nog lang?
    je hebt nu ff lekker vakantie toch? lekker van genieten!!
    hoe is het verder met je?

vstiertje, ik (we) praatten er ook over.. met elkaar.. familie en vrienden en dst is echt super fijn.. want ben er mee bezig.. je wordt er echt veel mee geconfronteerd erg lastig maar je merkt dat collega‘s en sommige vrienden doorgaan en er niet meer aan denken.. en er niet meer over gesproken wordt.. praat dan ook niet graag met hun.. ik wil niet overkomen als iemand die blijft hangen in verdriet.. kaarja.. onze tijd komt wel..

voor de rest alles goed met jullie?
    vstiertje, jullie mochten weer klussen voor een kindje toch?
    linn, hoe ist?
    hou je het nog vol??

xxx

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dag dames!

Hier alles nog in orde hoor :D
    Het rommelt al weken, maar volgens de vk geeft dat geen garantie op een bevalling voor uitgerekende datum. Kan net zo goed twee weken over tijd lopen als ieder ander. Maar, dat hoop ik natuurlijk niet :D
    Op zich niets te klagen hoor, het wordt allemaal zwaar, maar dat lijkt me logisch... Het is alleen zo frustrerend dat ik iedere dag weer weeën heb voor niets.
    Dus tis spannend!

Draak, ik snap je gedachten over het snel zwanger raken, maar hou wel in je achterhoofd dat het niet zoveel zegt he? Er zijn mensen die bij de eerste een jaar geprobeerd hebben en van de tweede de eerste ronde zwanger waren, en ook andersom. Bedoel het niet als ontmoediging, maar juist dat je jezelf niets kwalijk moet nemen als het nu even iets langer duurt. Daar ga je je vast niet beter van voelen...
    Hoe gaat het verder met je? Lukt het steeds een beetje beter om alles weer op te pakken? Goed naar jezelf blijven luisteren hoor, jij bent de enige die weet hoe je je voelt!
    *knuffel*

VStiertje, hoe gaat het bij jullie? Jullie hebben nu groen licht? Spannend hoor :)

Rica, nog op vakantie of al terug? Wat was er met je placenta meid?

15. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal,

Even snel een berichtje. We mogen nu idd weer. Alleen me ei is waarschijnlijk afgelopen maandag al geweest dus net iets te vroeg.... Jammer dus we slaan deze maand over ;) en dan volgende maand kunnen we er weer helemaal voor gaan.

Fijn weekend.

xx

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Heyhey!

nee zit nog op de camping alleen het weer zit totaal niet mee! balen hoor, maarja ben wel uitgerust pfff, vandaag al voor dikke vrouw uitgemaakt op de markt! Ik voel me zo dik, ik heb echt heupen gekregen waar je bijna een zadel op kunt zetten...nee haha maar ik ben echt wel gegroeid en niet alleen mn buik!
    Als ik dan mn vriendinnen zie voor de spiegel te parederen in hun leuke strakke kleren dan denk ik wel van pffff ik hoop toch echt dat ik dat ook weer kan!

Ja draak ik gebruikte wel ovutesten omdat ik ook met wisselende diensten zat en omdat ik na een tijdje wel ff beu was om bijna elke dag te klussen na mn lange werkdagen...en ze waren erg makkelijk vond ik zelf, welk merk heb je nu?
    Je gevoel moet je niet altijd geloven, weet je nog wat ik zei? i.v.m. mn vriend zn ziekte e.d. dacht ik ook dat het nooit zo snel zou lukken nou pff...dus wees positief!
    maar barcelone wat leuk!! wij gingen ook vaak naar spanje! erg leuk daar

Ik moet nu snel afsluiten!! tot snel!!

17. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee rica, en natuurlijk linn, vstiertje,

ahhh wat balen!
    Sta je in NL op de camping?
    het is niet echt lekker weer nee.. t zou beter worden?
    nou hoop het!!
    Heb je nog lang vrij?
    meid, het komt echt wel goed als je straks bevallen bent.. en bedenk je.. je hebt er iets moois voor terug gekregen! (bedoel dit niet zo als het er mis. staat, want ik wil jou geen steek onder water geven
    door mijn situatie maar denk dat het logisch is dat je lichaam iets veranderd, er groeit een kindje in jou en je lichaam veranderd daar door.. )

Ik gebruik ze van zwanger & kids.. al 2x nu.. ik weet niet zo goed wat ik moet..
    pfff.. aan de ene kant wil ik ze wel gebruiken want ben bang dat we
    mis klussen.. maar ik krijg wel hoop door die testen.. en aan de andere kant denk ik van als ik ze nou niet gebruik weet ik niks en is de hoop (die ik dus krijg
    vd testen.. want mn hoop blijft maar dat snappen jullie wel lijkt me ;) mis. minder?!
    ik dacht bijv. echt dat het nu raak zou zijn.. ff lekker vakantie gehad, weg van de situatie thuis.. maar niet dus..
    Aan de ene kant denk ik van hoe kan het nou niet
    lukken en aan de andere kant ben ik bang dat het nu dus niet lukt en
    we de mmm in moeten.. :(

voor de rest gaat het goed.. ben weer normaal aan het werk.. ben begonnen aan
    een cursus.. (afleiding:)) en heb wel leuke dingen gepland met vriendinnen en
    vriend.. dus dat s wel fijn!
    zit soms wel te malen wat ik met sommige vriendinnen moet,. (weet het antwoord stiekem al wel.. maar actie ondernemen is denk ik nog te definitief)

vstiertje, balen dat het ws deze maand niks is :(
    ga je ovu testen gebruiken? of zie je wel?
    Daar had je het een tijd terug nl. volgens mij over..

linn, al weeen?
    wow!!
    heb je er veel last van?
    spanned hoor!! :)
    hoop voor je dat je niet ver voorbij je uitgerekende datum gaan.. pfff lijkt me verschrikkelijk!

Meiden, fijn weekend en fijne vakantie nog!! * ik doe de zonnedans ;) en hoop
    op meer zon voor ons!*
    Knuffel voor jullie! (vind het fijn dat jullie een luisterende oor bieden
    en lieve reactie‘ plaatsen!)

liefsss

18. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Linn,

ik bedacht me.. hoe gaat het trouwens met je zusje? hoe ver is zij nu? wetej zij ook wat het geslacht is van hun kindje? :)

xxx

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh ja, je zusje was ook zwanger jaa zeg hoe is het met haar...(dementerend hier!!)

draak, je moet doen waar jij je goed bij voelt...ik vond die testen zelf gewoon heel fijn maarja je kunt het altijd nog even proberen al hoop ik echt dat hetniet nodig is!! wanneer is nu je nod?

met vriendinnen komt me zoooo bekend voor, je weet niet wat je er mee aan moet...hier net zo..soms denk ik, ben er klaar mee laat het wel gaan (verwateren) maar aan de andere kant denk ik ja zal ik dat wel doen? Ik vind het soms lastig, hun denken zo anders dan ik, ze snappen er niks van of ze willen het niet snappen...of het boeit ze gewoon echt niet dat kan ook!
    maarja we zien straks wel hoe het gaat.

dus jij weet nu ook wel wie je vriendinnen zijn en wie niet....jammer is dat.

Nou fijn dat je er weer wat vaker bent draak!!!! het wordt weer gezellig zo....!

20. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee rica,

jaaa is weer gezelliger zo he.. :)
    Ik ben nu ongesteld.. bijna voorbij..
    hoop dat mn komende cyclus wat korter is weer..
    jaa dubbel he die testen.. pff.. ik denk nog even
    na.. heb nog eventjes..;)
    aan de ene kant is het fijn dat je weet waar je aan toe bent
    maar ik merk dat ik me er ook een beetje aan vast pin.. had jij dat ook?

lastig he die vriendinnen.. ik weet ook niet zo goed wat ik er nou mee moet en
    wil.. pfff..
    aan de ene kant vind ik het ook wel best zo.. geen gezeur aan me kop.. dat is wel echt een voordeel..
    Waar loop jij tegen aan?

Heb je trouwens tegenwoordig internet op je tel?
    had je eerst niet toch?
    nou slaap lekker zo..:)

xxx

Deel Deze Pagina