Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linn84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Er wordt weer flink geschreven hier :D Gezellig hoor!

Heb gister een verjaardag gehad van familie. Twee nichtjes waren daar, één met haar dochter van 7 mnd en de ander met haar dochter van 3 mnd. Dan heb ik toch ook wel zoiets van laat maar komen hoor :)
    Voorlopig zal het wel bij rommelen blijven. Mijn vriend is er van overtuigd dat ze vandaag of morgen geboren wordt, maar moet dat eerst nog zien! Die voorweeën zijn niet echt leuk. Ze doen pijn en verder niets helaas...

Wat vriendinnen betreft, die heb ik niet zoveel dus dat is voor mij een geluk denk ik. Kan me zo voorstellen dat het niet altijd koek en ei is, maar als het te veel energie gaat kosten om een relatie te onderhouden...tja... Zeker in jouw situatie Draak, dan leer je je vrienden wel kennen natuurlijk! Lastig hoor...

Ovu testen heb ik nooit gebruikt, het lijkt me op zich wel lekker om te weten wanneer je piekdagen zijn. Aan de andere kant ook wel weer stressvol omdat je er dan nog meer mee bezig bent. Denk dat je inderdaad gewoon moet doen waar je je goed bij voelt. Al lijkt me dat ook weer vrij lastig om te bepalen...

Met m'n zusje is ook alles goed hoor, wat leuk dat jullie daar naar vragen :) Ze is nu 35 weken, dus dat schiet ook mooi op! Vind het nog steeds zo gek dat ik straks mama én tante ben! Wel heel leuk natuurlijk. Zij krijgt ook een meisje, denk dat die meiden nog veel aan elkaar gaan hebben straks.

Tis een heel verhaal geworden zo, maar heb eigenlijk helemaal geen nieuws :D

Fijne zondag allemaal!

Ow, en als er iemand tips heeft tegen pijnlijke voeten, enkels en handen door vocht vasthouden, ik hou me aanbevolen! Jeetje, nooit gedacht dat je daar zo'n last van kon hebben :(

2. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi Hoi..

Jaa is weer gezellig he zo..:D
    En blijft het topic iig open.. hahaha...

Oww wel leuk dus die verjaardag..haha..
    Allemaal meiden bij jou in de familie..;)
    Wel balen dat je last van die weeen hebt meis.. het is hopen dan dat je niet overtijd loopt en snel jullie meisje in je armen mag houden..
    Echt gaaf dat je zusje ook een meisje krijgt.. ik weet wel zeker dat die meiden wat aan elkaar gaan hebben.. weetje hoe leuk!!
    Mischien bevallen jullie wel heeeel dicht bij elkaar qua datum.. :D

Nou ik heb ook niet zo veel vriendinnen hoor.. hahaha!
    Zijn op een hand te tellen.. alleen had van deze vriendinnen iets meer verwacht dan dat ze waar maakte.. en daarbij komt dat ze mij nu een schuldgevoel geeft terwijl ik niks mis gedaan heb.. (en dan gaat het over mijn afgelopen maanden)
    Dus ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.. ik zou het wel jammer vinden.. maarja aan de andere kant wil ik dit wel allemaal zo als zij is.?!
    Nou erg lastig dus allemaal..

en over de ovu testen.. Linn, het is echt zo, zoals jij het beschrijft..DILEMMA!!! :)

Maarja.. ik heb helaas geen tips over vocht vasthouden.. mis. beentjes omhoog? of heb je dat al?
    Ik weet iig dat dat kan helpen..
    hier verder ook geen nieuws.. beetje saai..;)

Nou meiden een fijne avond...

xxx

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Het is 1 augustus vandaag! Mijn vriend was er van overtuigd dat ik vandaag zou gaan bevallen. Maar toen ik vanochtend niks anders voelde krabbelde hij toch terug :D haha... Arme ziel, doet niks anders dan tegen m'n buik praten "kom nou, papa is zo nieuwsgierig!" :D
    Maar goed, denk zelf dat het nog minimaal 3 weken duurt, dus we zullen wel zien!

Draak, je hebt me al eens wat verteld over die "vriendin" inderdaad. Heb je haar er al eens mee geconfronteerd? Waarschijnlijk heeft ze het zelf helemaal niet in de gaten... Snap wel dat je helemaal geen zin hebt in moeilijke confrontaties, maar als je er zo mee zit is dat misschien wel de enige manier om het ooit achter je te kunnen laten... Bah, vervelend hoor!

Heb verder ook geen nieuws. Maak weinig meer mee zo... ;) De mensen die ik spreek vragen of de baby zich al aankondigt en de mensen waarmee ik nog even wat leuks zou willen afspreken zeggen dan "och, doe maar niet meer joh". Pff! Net of ALS het begint je binnen een uurtje bevallen bent!
    Nouja, ga maar weer poetsen zo :D Doe ik tenminste iets nuttigs haha...

4. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ahh linn, haha wat schattig van je vriend!!
    Die is er helemaal klaar voor.. hahaha:D
    Hoop voor jullie dat je niet te lang hoeft te lopen,, wat denk
    je zelf?

Nou ik heb die vriendin er nog niet over gesproken.. geen goed idee nu nl.
    merk dat er nog woede in mij zit en om geen dingen te zeggen
    die bot over komen of wat dan ook.. reageer ik maar ff niet ;)
    ze zal dan wel op alles een tegen antwoord hebben en
    het verdraaien zodat ik het toch weer anders heb opgevat..
    Daarmee heeft ze het de laatste keer nl. erger gemaakt.. heb toen eerlijk gezegd hoe ik dingen had beleefd en het was toen wel een mwha gesprek maar je kent het.. je gaat er over nadenken en malen.. en sinds dien ben ik er een beetje klaar mee..
    maarja.. pff soms denk ik.. had ik maar mannen als vrienden of was
    ik maar een man.. haha voor mijn gevoel maken die van sommige dingen
    minder een punt;)

Ahh linn, haha ze vinden het allemaal maar spannend.. haha
    snap je wel hoor.. als je thuis blijft zitten wachten tot
    het begint.. zit je er mis. nog wel ff ;)
    heb je alles in huis nu?
    Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?
    en wat voor voeding wil je geven? Fles of borst?
    whahaha niks nieuwschierig ;)
    en jij Rica, weet jij het al?

nou meiden,
    ik ga verder met luieren :D

Liefsss

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja, is ook best schattig :D
    Ik denk zelf dat het nog wel even duurt, dat ik minimaal een week overtijd ga lopen... Dus hij zal in dat geval toch echt nog even geduld moeten hebben...

Denk dat het dan inderdaad voor jou beter is om maar even niet te reageren op haar... Lekker even aan jezelf denken hoor meid! Doet zij blijkbaar ook ;)
    Mannen lijken het inderdaad altijd makkelijker te hebben. Al ken ik er maar weinig die echt serieuze gesprekken hebben met elkaar. Dat lijkt me dan ook weer niks, om ALTIJD maar te moeten ouwehoeren :D

Alles is in huis inderdaad. Alles ook schoon en opgeruimd. Heb eigenlijk echt niks meer te doen... Ja, kan de zolder wel op gaan ruimen ofzo, maar dat doen we maar even niet meer :D
    Wil graag thuis bevallen. Hoop dat dat gaat lukken. In deze regio bevalt zo'n 50% toch in het ziekenhuis van de eerste. Landelijk is dat volgens m'n vk zelfs 80%!

Wil als het lukt graag borstvoeding gaan geven, omdat ik zelf nogal last heb van allergieën en eczeem. Hoop dat als ik borstvoeding geef, dat de kleine bespaart gaat blijven... Zie er aan de ene kant best tegenop, volgens mij voel je je op een gegeven moment echt een melkkoe :)

Luier-ze! Ik ga een kopje thee doen en dan lekker even op bed :D

Liefs!

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ahh idd en daarna heeft je vriend alle tijd om met de kleine meid te knuffelen :D
    Is je vriend na de bevalling die 3 dagen vrij? of kan hij langer vrij regelen?
    Haha.. je bent er helemaal klaar voor.. nou wel fijn iig!
    Is het ziekenhuis dicht in de buurt?
    Ik snap je reden van de borstvoeding.. zou wel fijn zijn als door de borstvoeding de kleine gespaard blijft.. jaaa een melk koe.. anders doe je het alleen
    die eerste weken? die zijn het belangrijkst toch?
    Heb je er zelf zalf enz. voor?
    Heb je er nu veel last van? al die hormonen in
    je lijf.. ;)

jaaa ik laat de situatie maar ff.. vind het goed zo..
    hahaha nee dat slap ouwehoeren continu lijkt me
    ook niks.. vind de vrouwen gesprekken en dingen wel fijn.. maar pfff af en toe
    dat gemiep enz. dat zou ik niet missen :p

nou meis, geniet van je bakkie T.
    en slaap (rust) lekker zo..

liefss

7. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal,

@Draak, ik hoop voor jouw ook dat je volgende cyclus wat korter is.

@Rica, ik heb die ovu testen wel maar gebruik ze eigenlijk nog niet echt.... we gaan het eerst weer zo proberen en als het dan niet lukt dan wil ik die testen wel weer gaan gebruiken.

@all, bij mij op het werk was een collega afgelopen week uitgerekend daar is ook nog niets... Ook een ouder van 1 van de kids was van de week uitgerekend, ook nog niets van gehoord en nog 1 ouder van de kids is halverwege aug uitgerekend. Ik ben benieuwd wie het 1e gaat bevallen en wat het gaat worden.

xx

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb internet genomen (laptop mee) op vakantie, maar geen internet op mijn mobiel....

Ik pinde mij ook wel wat vast aan die ovutesten omdat je dan weet ja mn ei is dan en dan geweest dus 14 dagen later kan ik testen... mAAr ik persoonlijk vond het gewoon makkelijker!

mijn vriendinnen pff die gaan nog stappen en 1 is nog vrijgezel...De ander gaat nog naar school...
    en elke keer dat gezeur of ik mee ga stappen en en bladiebla...nou sorry maar dan denk je ook niet na.
    toen ik het vertelde vielen de reactie's mij ook zo tegen, nog geen gefeliciteerd of iets...
    als mijn vriendinnen mij dit nieuws zouden brengen zou ik op zn minst ernorm blij voor ze zijn en ook wel stiekem al een kadootje voor ze kopen.
    als ik echo's had of afspraken voor ziekenhuis of vk werdt er niet eens naar gevraagd!! nou dat vind ik gewoon erg...ja ik had al aangegeven hoe zenuwachtig ik was en dan laat je ook nog niks horen...niet netjes vind ik!
    Ook hun ouders waar ik al járen over de vloer kom en ook hun zelfs nu nog bij ons (wel minder vaak nu) heb ik nog geen kaartje niks geen gefeliciteerd gezien of gehoord. Nou dat steekt soms best.
    kan er verder met niemand over praten dan mn moeder maar dan nog is het anders dan dingen met je vriendinnen delen maargoed, dit is wat mij in hun heel erg tegen valt en begint me steeds meer te irriteren.
    ze bellen ook welleens samen op om gewoon even te zeggen dat ze zo gaan stappen, naja alsof ik dat erg vind haha denk ik dan maar eigelijk vind ik dat kutstreken maargoed geeft niet. ze komen er nog wel achter....

Nou lin ik denk dat het 10 augustus wordt :):) mooie datum :)
    rommelt het al een beetje?

draak hoelang was deze cyclus?

Nou er wordt weer lekker gekletst! alleen vergeet ik de helft dfus reageer ik niet op alles.... hoop dat dat straks wel beter wordt haha!

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Oh Rica, bah, kan me voorstellen dat je het even gehad hebt met ze. ALS ze dan niet helemaal blij zijn, laat ze dan in ieder geval doen ALSOF toch?! Daar ben je toch vriendinnen voor?!
    Herken het wel hoor. Ben een tijd heel depressief geweest, toen was er ook nooit iemand voor me. Blijkbaar te moeilijk ofzo, terwijl voor mij een luisterend oor gewoon genoeg was geweest. Mensen steken raar in elkaar...

10. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hii meiden,

Ahh Rica, vandaar.. hahaha.. wel slim om je laptoppie mee te hebben:D

Maar jij hebt dus ook al van die vage vriendinnen.. alsof je leven er vanaf hangt om te gaan stappen enz:( (en linn, jij trouwens ook)
    Maarjaa..
    Daar komen ze idd vanzelf wel achter.. dat er ook andere dingen zijn in het leven..
    Mijn cyclus nu was 45 dagen.. (zie handtekening ;))
    Heb toch maar weer ovu testen gekocht..
    Hoop dat ik het wel iets losser kan laten dan voorheen.. ;)
    We zien..
    Heh verder eigenlijk niet echt iets te melden.. saai he;)
    Dus ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefss

11. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hoi allemaal

@Rica, Idd slim om je laptop mee te nemen.
    Ik denk dat iedereen wel een paar van zulke vrienden heeft die alleen maar aan stappen denken en nog niet gesetteld zijn. Ik snap dat het frustrerend is. Nu leer je je echte vrienden kennen....

@Linn, tis nog ff afwachten dus voor je... Ik hoop dat je een goede bevalling hebt.

@All, Hier gaat het zo zijn gangetje. Ik zit op me ongi te wachten want dan weet ik of mijn cyclus weer 33 of 34 dagen is, of dat ie nog steeds van het padje af is. Ik denk dat ik een normale cyclus heb want ik geloof dat ik me ei had gevoeld...

Fijne dag allemaal

xx

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ben weer terug... wat een weertje vandaag zeg!
    ik heb eigelijk ook weinig te melden, ik ben vandaag niet de vrolijkste..bij thuiskomst bleek mn buurvrouw dezelfde naam als ons te hebben..nou hoe groot was die kans nou?:D nou moeten we opzoek naar weer een andere jongensnaam en die vond ik al zo rot om te vinden maarja toe maar...
    En zo zijn er nog wel wat dingen, hormonen zeg ik maar :)
    Pfff echt alles gaat mis vandaag...

vstiertje misschien al ongi?
    hoop dat hij snel komt zodat je verder kunt...dan begint het echt toch? :D

Draak ja saai weer hoor haha, ben je terug, heb je niks te vertellen! nee geeft niks..ik ook niet eigelijk!

Linn even vraagje, jij als expert nu ;)
    Ik heb nu mijn bh vaak vochtig en er komt ook vocht uit tepels, is dit nou melk? tis niet echt wit maar wat glazig....en heel af en toe komt er wat uit maar kan ook zo weer niks uitkomen...komt je dit bekend voor?
    ben altijd nog wat bang omdat ik al een hele geschiedenis heb met mn boobies, vandaar :)

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hai hai!

Nou Rica, hoop dat je vandaag een betere dag hebt!
    Wat vervelend dat je buurvrouw dezelfde naam heeft! Die kan is inderdaad zo klein... Hoop dat je een nieuwe naam kan vinden die jullie net zo mooi vinden.

En wat betreft dat lekken, ik heb daar geen last van dus kan je helaas niet echt helpen. Hoor van anderen wel dat het vaak vooral 's nachts komt en inderdaad vocht is. Maar bij alles geldt: Als jij het niet helemaal vertrouwd ofzo moet je gewoon je vk even bellen. Vinden ze echt niet erg hoor :) En ben jij weer gerust toch?

Vstiertje, al ongesteld? Ik vond het wel fijn dat ik kon voelen wanneer m'n ei was, heb je toch een beetje houvast.

Draak, niet zo saai he :p Hahaha...

Nog leuke plannen van t weekend?
    Als ik me goed voel gaan we waarschijnlijk nog even naar de bios. We willen het laatste deel van HP graag nog zien.
    En het liefst zou ik ook nog even een keer uit eten gaan met z'n tweetjes.
    Hoop dat dit het laatste weekend zonder kleine is :D

14. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden,

Mijn collega is 2 augustus bevallen van een zoon Sep. En de moeder van een kind bij mij op het werk is ook 2 augustus bevallen van een zoon. Hij heet Thijs (weet alleen niet of het Tijs of Thijs is). Nu moet er bij ons op het werk nog 1 ouder bevallen binnenkort ;)

Als mijn cyclus 33 dagen is dan moet ik maandag mijn ongi krijgen.

Van het weekend hebben we niet zo super veel te doen. Maar vaak zeg ik dat en dan zit ik uiteindelijk bijna niet thuis ;)

@Rica, Wel balen zeg dat de buurvrouw dezelfde naam heeft. Dan moet je idd een keus gaan maken... Kiezen we toch dezelfde of gaan we op zoek naar een andere.

@Linn, Ik hoop ook voor je dat je dit weekend nog iets met zijn 2-en kan gaan doen. Daarna zal het er wel niet meer inzitten voor een poosje denk ik.

Fijn weekend allemaal...

xx

15. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Hoe gaat het hier?
    Vstiertje? Je was op je ongi aant wachten? En? Of heb je een testje gewaagd?

Rica, je bent weer thuis.. heb je genoten van je vakantie?
    Nog last van lekkende (.)(.)?

Linn, ben je dit weekend nog even lekker met je vriend weg geweest?

Nou ik had deze week ff moeilijk:(
    Ik hoorde dat een dochter van een goeie bekende zwanger is.. ongepland.. meisje zit nog op school..en 17jaar was even slikken en janken geblazen!!
    En zie op hyves en fb steeds berichtjes van meiden die zwanger zijn en allerlei foto‘s!!
    Whaaaa.. om gek van te worden!!:):(
    en in de fam had er een een mooie zin in mijn bijzijn.. diegene hoopte eind vh jaar toch wel zwanger te zijn! :x
    jaaa ik ook!! T liefst vandaag dan morgen..
    Nou ik hoop het eigenlijk niet dat zij dan zwanger is en ik niet:).. ik zou dat echt niet aankunnen als het bij mij nog niet zo is..
    ik hoop zoooooo dat het snel zo mag zijn.. ik word echt gek
    anders..

Ennnn.. het is zo ver.. ik heb aan n vriendin van me duidelijk gemaakt waarmee ik zit.. nou voor mij is het duidelijk!
    Ze snapt er niks van (of wilt het niet snappen) en gooit alles wat ik aangeef terug bij mij.. pfff!
    Ben er klaar mee..
    Ben wel benieuwd verder hoe t afloopt.. we zien;)

Maarrreee.. ik ben saai:p
    maar jullie kunnen er ook wat van!! :$
    5/8 laatste bericht.. haha
    ik dacht laat ik maar een berichtje sturen voordat er een slotje op komt;)
    Hebben jullie een leuke weekend gehad?

Ik heb vandaag gebbqd.. jaja tussen de buien door;)
    En gister visite gehad.. gezellig!!

Nou ik ga nu wel mn bedje opzoeken.. was nog op maar begin nu wel in te storten ;)
    Slaap lekker allemaal!!

Liefss!!

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sorry! Ego bericht...
    (maar niet saai ;))

Nou, tis begonnen hoor, en goed ook!
    Heb sinds gisteravond 8 uur weeën, sinds 11 uur komen ze gemiddeld om de 4 minuten. VK is om half 4 geweest, geen ontsluiting en net om 8 uur nog steeds niet! :(
    Ik zie het niet meer zo zitten... M'n vriend is nu urine laten checken bij de huisarts, kans is er dat ik een acute blaasontsteking heb... Als het zo doorgaat mag ik waarschijnlijk niet thuis blijven, maar moet ik naar het ziekenhuis.
    Ben verschrikkelijk moe, maar de gedachte dat ik over een paar uur mijn meisje vast kan houden maakt een hoop goed.

17. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Whaaaaaa linnn!!!!

Spannend!!
    Hoe gaat het nu met je?
    En wat is er uit je urinetest gekomen?
    Je hebt gewoon al heel snel jullie meisje in je handen!!
    Leuk dit berichtje.. zeker niet saai nee.. en ego.. ach.. jij mag dat nu hoor :D

succes meid!
    Denk aan je!
    Hou ons op de hoogte..

Liefsss

18. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

21 dec 2010
    218
    0
    16
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linn heel veel succes, misschien heb je nu al je kleine dame in je handen.

xxx

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Lig in t ziekenhuis sinds vanmiddag. Heb nog steeds geen ontsluiting, maar inmiddels wel ruim 24 uur heftige weeën. Krijg straks wat tegen de pijn en een slaapmiddel. Ben echt kapot!

20. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meis!

Pff wat vervelend zeg!
    Ik hoop dat je wel goed kan slapen vannacht om weer op energie te komen!
    En dat je pijn minder is.. en dat je maar snel volledige
    ontsluiting hebt!
    Heb de hele dag aan je gedacht.. haha!
    Hoe het zou zijn met je!
    Blijf aan je denken!
    succes lieverd!

Liefss

Deel Deze Pagina