Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Linn84, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linn ik hoop dat het snel tot een ontsluiting komt en dat je dan snel kan bevallen. Ik denk ook aan je....

ps hier nog geen ongi maar vorige maand was het 37 dagen en daar ben ik nu niet....

xx

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gefeliciteerd linn was toch even benieuwd maar las dat je nu een prachtige dochter in je armen hebt!!! ik ben benieuwd naar de mooie foto's! geniet van elkaar!

3. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Rica dan weet je meer dan wij.... Maar als het zo is dan Linn van harte gefeliciteerd. Hoe heet je dochter?

xx

4. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaaa.. is ze bevallen??
    Gefeliciteerd linn!!
    Hoe ging het?
    Geniet lekker van jullie dochtertje:)

Liefsss

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    We hebben een prachtige dochter! Ze heet Evi Jasmijn, weegt 3285 g en is 49 cm.

Gister om 11 uur savonds zijn mijn vliezen gebroken. Daarna ging het super snel, van twee cm naar volledige ontsluiting in 6,5 uur en na een half uur persen was ze er!

Foto volgt!

6. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Linn!!

Wow!!
    Gefeliciteerd!!
    En een super leuke naam:D
    Ben heel benieuwd hoe jullie meid er uitziet!
    Geniet!:)
    Ben je al wel weer thuis?

Liefsss

7. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een super leuke naam. Geniet er lekker van. Ik hoop dat jullie al thuis zijn.

xxx

8. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee vstiertje,

Ik zie trouwns dat je 3 dagen overtijd bent!!
    Op hoeveel dagen zit je nu?
    En weetje al wanneer je wilt testen als je nog niet ongi bent?!
    Spannend meid!! :)

Liefss

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    deze rond hadden jullie nog niks gedaan toch vstiertje? Hmm overtijd...spannend!

hoe gaat het met jou draakje, is je cyclus al wat beter?

10. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hee meiden,

Ik heb mijn balkje op 33 dagen gezet omdat mijn cyclus steeds zoveel dagen was. Behalve afgelopen maand toen opeens 37. Alleen mijn banner kon niet zo ver ;).
    Ik zit nu op dag 36 dus als het vrijdag nog niets is dan ga ik van het weekend maar weer testen... Als die negatief is ga ik maar eens langs de huisarts.... want steeds langere cyclus vind ik maar raar.

We hebben het eind juli gedaan 1 keer in het weekend want toen mochten we weer.... Daarna nog wel vaker.

Ik heb wel al een aantal dagen zeer pijnlijke borsten maar dat heb ik vaker net voor me ongi gehad...

Deze maand telt toch nog niet echt mee voor me. Volgende maand pas weer. Wellicht dat ik die ovutesten dan wel ga gebruiken.

tot snel

xx

11. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Nou vstiertje, toch spannend ofniet?
    Maar als je cyclus langer is dan andere keren is je ei ook later he..
    Dus mis. hebben jullie wel goed geklust.. (toch linn en rica of zeg ik nu iets geks?)
    Want je ei springt gemiddeld 14dagen voor Nod.. 11 tot 16 ofzo dacht ik.. en als je later nog vaker geklust heb heb je meer kans toch?!
    Nou ja ik hoop het iig voor je dus mis. Zit ik te ijllen maar het is lief bedoeld!
    Wil ook graag dat wij zwanger raken:)

ricaaaa:D,

Ik heb echt werkelijk geen idee.. ik heb mn ei nog niet gevonden.. :(
    Mn schoonzusje heeft wel gedroomd dat ik in mei ging bevallen dus dan zou ik deze maand een positieve test in mn handen hebben..
    Ben benieuwd!
    Hoe is het met jou meis??
    Hou je het nog vol?
    Hebben jij en je vriend nog een andere naam kunnen bedenken?
    Wanneer heb je verlos?
    Eind augustus?
    Wat voor kinderwagen heb jij trouwens?
    Pfff we hebben eigenlijk te lang niet gemaild.. haha!
    Ben der helemaal uit voor mn gevoel..

Nou meiden een fijne avond!
    Enn linn.. ik ben natuurlijk heeel nieuwsgierig naar jou.. maar je zult ws. Hier niet lezen en lekker genieten van je meisje!
    mocht je toch hier lezen.. vertelll.. hoe ging het? En hoe gaat het
    nu met je??

Meiden, slaap lekker!!
    Xxx

12. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja gaat goed, ik moet volgende week nog werken en dan is het afgelopen...hmmm wat heerlijk maarja ik zei altijd oooh lekker niken maar dat wordt echt vervelen, want veel doen kan ik al steeds minder en kan ook niet goed stil zitten :)

ik hoop voor je dat die droom werkelijkheid wordt, wel grappig want ik vertelde het mn oom en tante en die zeiden naaaaa zie je nou wel, mn dochter (mijn nicht) had gedroomd dat ik zwanger was en een meisje zou krijgen..zo bizar want eigelijk spreken we elkaar heel weinig. puur met verjaardagen dus toen moest ik haar even smsen en zei ze al ja ik had er zo'n rare droom over :) dus draak misschien zegt het echt wel iets!!!

je ei springt 24 tot 48 na je posi ovutest maar daarvoor klussen is altijd beter omdat zaadjes toch wel langer meezwemmen en je anders te laat bent, hij springt maar 1 keer...
    het kan zijn dat je eitje later is aangezien je cyclus ook elke keer anders is...maar het ook zijn dat je misschien wel zwanger bent.
    mijn lf was altijd 12 dagen...dus tja :) daarom zijn die ovutesten ook zo makkelijk :):) dan weet je zeker dat je een ei hebt gehad.
    toch spannend vstiertje hoor, ik had deze ronde ook maar weinig geklust...alleen voor mn posi ovutest (een dag ervoor dacht ik) en we hadden beiden griep...naja zie hier...

draak, ik vind het leuk dat je weer lekker meekletst, dit topic was zo oersaai geworden. alleen vstiertje schreef nog heel trouw mee :)
    nu hopen dat linn ook snel weer mee komt kletsen, ben erg benieuwd naar de foto's!

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Alles gaat super hier. Krijg nu behoorlijk last van de hechtingen en spierpijn, maar ons meisje doet het geweldig en daar gaat het om!

Niet zo'n hele duidelijke foto, maar voor het plaatje :D Ze was hier ongeveer 4 uurtjes oud...

View attachment 173747

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww smelt smel!!!! wat een plaatje...heel mooi!
    hoe is je bevalling gegaan, uitgescheurd of ingeknipt? teminste als ik hechtingen lees :) dat is namelijk mijn nachtmerrie!
    Ik hoop snel het hele verhaal te lezen, geniet lekker van elkaar!

15. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hee

Wat een super mooie foto Linn, prachtmeid hoor.

Rica nu begint voor jouw ook de tijd te tellen....

Hier nog geen ongi... vandaag dag 37

xxx

16. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Linnn... wat een schatje!!
    Ontzettend lief!!
    Ben benieuwd naar je verhaal.. als je tijd hebt plaatsen he;)

Vstiertje.. pff is niks hoor zo‘n lange cyclus.. bah!
    Hoop dat je gauw n antwoord hebt.. of dat het doorbreekt of
    posi test!

Rica, jaa je weet t nooit haha van die droom..
    Zou helemaal super zijn.. maarja mis ook soort van verwerking van haar?
    We gaan het zien..
    Maar hoezo kan je steedz minder?
    Heb je ergens last van? Of bedoel je je buik;)?
    Nou wel lekker hoor bijna verlof!!
    Je bent dus al aant aftellen :p
    Haha..

Nou meiden, fijne dag vandaag!!

Xxx

17. Jull

Jull Lid

Dec 30, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Das een hele tijd geleden, maar ik dacht ik ga toch weer eens kijken hoe het met de meiden gaat.
    Het wel of niet kijken op deze site verandert voor mij toch niets rondom het bezig zijn met zwanger worden.
    Dus ik hoop ook weer actief mee te mogen doen.

Maar allereerst Linn, geweldig je bent moeder geworden.
    Wat een prachtige meid!
    Geniet er lekker van!!

Draak, ik lees dat je een mk hebt gehad, heftig.
    Gaat het allemaal een beetje met je?

Rica, jij bent ook zwanger, super!
    Voel je je een beetje goed?

Vstiertje, jij zit in spanning.
    Afwachten......

Ik ben helaas ook nog steeds niet zwanger.
    Maandag zou ik weer ongie moeten worden, zit dus nu in ronde 10.
    Maar heb niet het idee dat het raak is.
    Na ronde 9 begonnen met ovulatietesten, zat er volgens mijn eigen berekening niet echt naast.
    Wel handig die testen, dan weet je wanneer je ongie moet worden.
    Verder komen zo nu en dan de bibbers wel hoor of alles in ons lichaam wel goed werkt.
    Althans ik heb de bibbers, mijn man niet, die maakt zich nog helemaal niet druk.
    Ik zei van de week nog nou nog 2 rondes en we zijn een jaar bezig, dan maar eens naar de dokter.
    Hij zag me eens vreemd aan, zo van joh het komt echt wel goed hoor.
    Zouden jullie ook na 12 rondes proberen naar de dokter stappen?

Ik ga eten koken, fijn weekend alvast.
    Kom snel weer meekletsen.

18. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jull eerlijk , ja ik zou wel gaan.. er staat ook een jaar voor toch? je kan altijd even laten onderzoeken, hoop dat ze dan niks vinden natuurlijk maar misschien kunnen ze je wel helpen.
    Ik vind 10 ronde's best lang ookal zeggen sommigen van niet, ik vind van wel... :(

nu mis ik alleen suuz, suuz was het toch?
    verder zijn we weer aardig compleet!

draak wanneer is je nod?
    Ik kan steeds minder omdat ik last heb van benauwdheid en ontzettende rugpijn...volgende week naar haptonomie en ga ook beginnen met fysio want ik trek het soms echt niet meer. klinkt heel aanstellerig maar heb dat nooit gekend rugpijn, en nu is het best heftig voor mijn doen dan, en dan nog eens zo benauwd helpt ook niet mee dus vandaar gaat alles wat langzamer.

19. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee Meiden,

Juul, Welkom terug!!:)
    Gezellig dat je weer mee komt kletsen.. mis. helpt dat ook dat je er minder mee bezig bent.. omdat je het niet negeert? (niet denken en praten over iets wat je graag wilt)
    Had je afstand genomen van het forum omdat je er "teveel" mee bezig was?
    Was balen dat je nog niet zwanger bent!
    10 maanden is idd al een tijd.. wel slim van je om met ovu testen te beginnen.. je hoort wel vaker dat een HA je terug stuurt om eerst daarmee te gaan beginnen..
    Ik zou denk ik wel na een jaar naar de HA gaan jaa.. snap je angst wel dat je bang bent dat het niet lukt!
    Heb je wel een beetje een regelmatig cyclus?

Ik heb inderdaad ons kindje verloren:(
    Was 16 weken zwanger.. toen we er achter kwamen..
    Heb nog ups en downs..
    Hoor nu wel weer veel dat mensen zwanger zijn.. en ook dat mensen gestopt zijn met de pil.. dus dat is wel moeilijk!
    vooral omdat je graag weer zwanger wilt worden, en ik het niet aan zou kunnen als er iemand in mn directe omgeving nu zwanger zou raken..
    Er is niks aan te doen.. maar ik hoop toch dat ik het voor ben en snel een positieve test in mn handen heb.

Nou vandaag ging een collega van mij met zwangerschapsverlof.. pff is wel even confronterend hoor.. heel leuk en fijn voor haar natuurlijk..
    Maar zet me toch weer aan het denken :(

Rica, ik zit nu op dag 18..
    Nog geen positieve ovu test.. ga er morgen weer eentje doen..dus ben benieuwd..
    Wat vervelend dat je zo last van je rug hebt!!
    Vooral omdat je er nooit last van hebt gehad.. dan weetje echt even niet waar je het moet zoeken..
    Ik hoop voor je dat haptonomie helpt voor je!
    Gelukkig is het niet meer zo warm.. als je al benauwd bent zal dat niet echt helpen..
    Meid doe lekker rustig aan en op jou tempo..
    Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op je kindje.. anders loop je nog wel even met de klachten :( (al mag de kleine nu nog wel eventjes blijven zitten natuurlijk!!)

Vstiertje.. hoe is het daar??

nou ik had vanavond trouwens iets raars!!
    Ik had kip in de oven staan.. zo'n schaal van de AH (aluminium) en na een paar minuten hoorde ik iets.. dus ga kijken..
    Is het glazen draaiplateau gebroken!!:$
    Echt zo raar!
    Vriend vroeg al of ik hem op magentron had gezet want dat kan niet samen,(magnetron en aluminium) maar had hem echt op oven staan..
    Nu kunnen we hem niet gebruiken want het ijzeren draaiplateau draait niet.. dus maar even kijken of we aan zo'n glazen ding kunnen komen:(
    Nu ook maar geen kip gegeten, was nog niet gaar maarja.. mis. zitten er ook wel glasplinters in ofzo.. moeten we maar niet aan beginnen..;)

Nou meiden,
    Tot snel maar weer:D enn.. geniet van jullie avondje!

Xxx

20. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha dus een keukenprinses! ik moest lachen toen ik las "en ik hoorde wat raars", moest gelijk denken ownee die kip die tokkelde :)
    dag 18....hmm dan hoop ik dat hij toch wel snel komt!!!!
    je hebt die groene testjes van zw en kids, de dipstick?

zit nu paris best friend te kijken, naja zo heet dat ongeveer?
    wat nep zeg, pff!

Share This Page