Hoi allemaal, Ten eerste Jull welkom terug. Het is hier weer druk de laatste tijd. Gisteren ben ik weer ongi geworden. Dus weer een cyclus van 37 dagen gehad... Dit is toch niet goed? Je moet toch tussen de 28 en 35 zitten? Of maakt dit niet uit? Wie kan me helpen? Rica je hebt nooit last van rugklachten gehad? Dan baal je nu wel natuurlijk. Ik begreep van andere die zwanger zijn dat dat er wel een beetje bijhoort rugklachten, maar tis niet prettig. Linn hoe gaat het met jouw en de kleine? Kan je er al van genieten? Draak dat is zeker typisch van dat glazen draaiplateau. Ik hoop dat je snel een andere kan vinden, lijkt me moeilijk verkrijgbaar. Jull meestal zeggen ze idd dat er een jaar voor staat voor zwanger worden. Je mag ook normaliter pas na een jaar proberen naar de dokter voor een doorverwijzing, tenminste dat heb ik gehoord. Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend? Ik heb gisteravond een verjaardag gehad van een vriendin. En vanavond vieren onze buren hun verjaardag. Dus tis weer een weekend dat uit verjaardagen bestaat. Nu ff relaxen, ik heb net gewerkt en ben erg moe.... Zal de stress wel zijn die er uitkomt ondanks dat het nu al een stuk beter gaat hier... Me vriend is nog wel heel erg moe en slaapt nog veel 's middags. Maar het schijnt dat de moeheid van bestralingen een jaar nodig heeft om uit je lichaam te komen en bij enkele gevallen nog veel langer.... We zijn nu een week of 8 na de bestralingen. Fijn weekend xxx
Ghe he.. een echte keukenprinses ja pfff.. mn schoonvader plaagde me ook al.. nah ja..ik kan tegen een grapje Maar hoop idd dat ik wel aan zon draaiplateau kan komen anders is het mooi klote zeg! Rica, jaa gebruik zwanger en kids. Heb weer getest.. Nog geen streep te zien.. maar had ff navraag gedaan bij mn schoonzusje welke dag ik ging bevallen in haar droom mocht dat waar zijn dan duurt het ook nog eventjes voordat er 2streepjes komen.. Hoop idd dat ze snel komen.. gek he zon cyclus als dat ik nu heb.. maarja mis. Ook wel logische?! Vstiertje, jeetje, 37 dagen.. jaa ik weet niet wat ik ermee zou doen.. gebruik je nu ovu testen? Ik zou sowieso eerst ook ovu testen gebruiken voordat ik naar de HA zou stappen.. en noteren wanneer mn ei is en wat je LF is.. Dit om te voorkomen dat je daar dan bent en hij je naar huis stuurt en dit aanraad te doen.. en als je cyclus nu standaard 37wordt zou ik me nog niet heel druk maken.. het is niet leuk want je hebt minder kans dan met 28dagen maar als je cyclus nu echt helemaal veranderd zou ik wel eerder gaan.. dus bijv. 37,45,28,60,75,30 Zoiets.. ik noem maar wat Nou hier geen plannen.. ben aan het werk.. dus dan plannen we eigenlijk niks Rica, jou laatsts werkweekend? Vstiertje, succes met alle verjaardagen.. pak ook lekker je rust meid!! Anders blijf je ook maar door hobbelen! Linn, hoe is het met je? Juul? Hoe ist daar? Rica, vertel trouwen eens.. wat voor kleuren hebben jullie in de kinderkamer? Hebben jullie n kamertje van een babyzaak? Of gewoon van ikea? En wat voor kinderwagen heb je nou? Als je het niet hier wilt zetten.. je weet het je mag me ook PB-en.. ben wel benieuwd nl.. beetje nieuwsgierig Xxx
heb even een fotootje erbij gedaan dan heb je een idee ik moet volgende week nog.... cyclus van 37 is nog niet zo heel gek, ik had hem ook welleens wat langer gehad en ook wel korter...26 dagen... Naja hopen dat deze ronde raak is!!! Ik ben even helemaal leeg, heb niks te melden en weet ook niet goed meer wat er geschreven is
Hoi Rica, Dat ziet er super leuk uit! Ik ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken dat 37 niet zo heel raar is. Ik ga deze maand wel met ovu testen beginnen heb ik besloten dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en weet ik of ik gelijk had met mijn ei. Want als dat zo is dan heb ik 18 dagen vanaf mijn ei tot ongi gehad.... xx
Hey dames, @Draak: ik had idd ff afstand genomen van het forum omdat ik vond dat ik er zelf te veel mee bezig was. Maar als ik hier zo op het algemene forum zit te lezen, valt dat reuze mee. Sommige dames hebben zelfs al bijna de babykamer klaar, terwijl ze nog niet eens zwanger zijn. Das toch een beetje voorbarig of niet............ En wat vooral vervelend is dat veel mensen denken nadat je net getrouwd bent (bijna 1 jaar), je dan ook wel snel zwanger zal worden. Ik krijg regelmatig de opmerking: En wanneer komt er bij jullie een kleine of ik dacht die zal ook wel snel zwanger zijn. Met name komen die opmerkingen van mensen die verder van me afstaan. Keep on smiling wordt dan steeds meer een masker. En het lijkt wel of er een babyboom gaande is, ik kan meer dan 30 noemen die zwanger zijn. Ik kom ze overal tegen op hyves, sportschool etc. Maar klaar op hun buik zit ook geen sticker waarop staat hoe lang zij daar voor geklust hebben. Maar sommige mensen menen echt dat het zo gefixt is. @Rica, het kamertje ziet er leuk uit! Lijkt me heerlijk om dat in te richten en klaar te maken. Verder vandaag naar mijn tante geweest, woont in NH, we zijn op de fiets naar Egmond aan zee geweest, heerlijk. Ook nog cupcakes gebakken voor haar en mijn nichtje. Ik mag graag taarten en cupcakes bakken met name het decoreren is erg gaaf om te doen. Eigenlijk niet zo veel nieuws meer. Zit nu al weer op de helft van mijn vakantie, nu nog 3 weken. Fijne avond!
Helaas pindakaas, zoals ik al verwacht had is vandaag toch mijn ongi gekomen. Op naar ronde 11, wel balen en dat wordt elke maand steeds erger.
Hoi Meiden, Rica, Super leuk!! Zit er nou een beertje op het glas van je commode? Leuk... Juul, balen zeg dat je ongesteld bent geworden.. Kan me voorstellen hoor dat je baalt.. je wilt het toch graag en het lukt niet.. snap dat het frustreerd.. Hoop dat het toch natuurlijk nog mag lukken! Vstiertje, Hoe gaat het daar? En Linn? Lekker aan het moederen? Hier eigenlijk niet zo veel te melden.. fijne avond! Liefs
@Rica, Als het na een jaar nog geen bingo is dan wil ik wel graag naar de dokter. Ik weet niet of ik precies na ronde 12 pas ga bellen of al na ronde 11. Hoop natuurlijk dat dat helemaal niet nodig is. Ook heb ik vanaf het begin elke maand mijn cyclus genoteerd en die is mooi regelmatig, gemiddeld 30. Sinds ronde 8 gebruik ik ook ovu testen, dat werkt ook prima. Mijn man denkt iets anders over naar de dokter toe gaan, hij vindt dat we gewoon geduld moeten hebben en dat we een kind krijgen niet kunnen afdwingen. Daar zit natuurlijk ook wel wat in. Maar ik begin me langzamerhand toch zorgen te maken of alles wel bij ons goed werkt. Al zou ik alleen maar weten dat alles bij ons goed werkt dan heb ik rust, dan weet ik dat het wel eens bingo wordt. Ook moet ik zeggen dat ik soms met een feestje nog wel eens ff eentje rook, maar veel is dat niet, en drank nuttig is zeer weinig. Mijn man rookte eerst al een ketter, maar sinds 6 rondes is hij nu ook gestopt. Een tijd geleden zei ik tegen hem, je moet toch maar eens stoppen want als dat de oorzaak is dan wordt ik heel kwaad. Sinds gisteren hebben we besloten dat we beide niet meer op feestjes gaan roken. Het schijnt dat een rokende vrouw 30% minder vruchtbaar is, en aangezien je elke maand zo'n 15 % kans hebt om zwanger te raken, zou je zeggen dat er geen bingo komt. Maar ja hoeveel mensen raken wel niet zwanger met roken, drank en drugs. Voor mezelf weet ik dan dat we er alles aan doen en dat we ook bij de dokter kunnen komen van we roken niet, etc etc. Fijne dag!
ja snap je man ook wel maar toch, als hun dan toch een handje kunnen helpen en het misschien zelf wel niet wil lukken ja waarom niet? Je hoeft ook niet gelijk aan vanalles mee te werken maar hun kunnen wel zeggen of je man zn zaad e.d. goed is... soms heeft de natuur een handje nodig. Hoop ook voor jullie van niet maar kan me voorstellen dat elke ronde weer zo terleurstellend moet zijn! ik besef maar al te goed dat ik gewoon veel geluk heb en dat het echt niet altijd zo is! Vandaag heb ik een baal dag, ik heb geen zin in werken, Ik ben woedend op een vriendin wat me dwars zit en ik heb gewoon echt zo'n dag van pfffffff sla hem maar over maargoed ik moet me weer klaarmaken, want ik moet werken! tot snel maar weer
Hey meiden, Even een kort berichtje... Heb geprobeerd om bij te lezen, maar er wordt wat afgeschreven hier zeg! Ik voel me ergens een beetje schuldig. Of schuldig....weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Ik gun jullie ook zo graag een zwangerschap en een kindje! Natuurlijk mag ik m'n handjes dichtknijpen dat ik in de eerste ronde zwanger was, en dat doe ik ook zeker! Maar als ik dan lees hoeveel verdriet het doet om elke maand weer ongesteld te worden, dan word ik daar toch ook even verdrietig van... ........ Evi doet het heel goed, ze groeit als kool. Vanmorgen zat ze nog maar 70 gram van haar geboortegewicht! Ik geef sinds vanmiddag niet meer de borst, maar afgekolfde melk in een fles. M'n tepels zijn veel te gevoelig, het was steeds huilen tijdens een voeding. Dit geeft veel meer rust, dus daar wordt ik weer een blijere moeder van Verder heb ik nu eindelijk een beetje het gevoel dat ik kan gaan genieten. Ik krijg nog twee extra dagen kraamzorg ivm bekkenklachten. Een beetje bijkomen is wel welkom! Vanaf vrijdag moet ik het dan alleen gaan doen, erg spannend!
en dat kolven is niet pijnlijk? ik had mijn kraamzorg gezegt dat ik wel wil proberen om bv te geven maar eigelijk zie ik dat niet zitten...als ik er al naar wijs doet het me zeer en denk echt niet dat het dan beter wordt... maarja dat kolven lijkt me zooooon werk! fijn dat ze goed groeit, heb je al weer een nieuwe foto voor ons ??? Vind ik zo schattig he! dus de kraamhulp bevalt je wel? ik hoop dat ik een klik heb met haar of misschie hem ...Want daar zie ik ook wel tegenop.... Nou hier verder weinig te melden..eigelijk niks hahaha
Kolven doet niet zeer hoor, je voelt je alleen een koe haha! En erna zijn de tepels natuurlijk wel gevoelig, maar met wat bepanten erop ofzo is het prima te doen. Hoop dat ik het volhouden kan. De hoeveelheid dat ik kan kolven lijkt nu al wat minder te worden... Maar meid, als je het nu al niet ziet zitten dan moet je voor jezelf wel goed nagaan wat je nou precies wilt hoor. Borstvoeding gaan geven is wel iets wat enorm veel van je vraagt, dus je moet er wel volledig achter staan en het echt willen. Er wordt altijd maar gedaan of het allemaal vanzelf gaat en leuk een aardig is, maar dat is het niet. Als het allemaal lukt dan lijkt het me geweldig, maar je moet er wel de energie in willen stoppen voor het zover is... Anders kun je beter meteen voor de fles of voor het kolven gaan, dan kun je veel meer van je kleintje genieten. Als ik het verschil zie met hoe ik gister uit bed kwam en hoe ik me vanochtend voelde wou ik maar dat ik het eerder had gedaan zo. Heerlijk, die rust die het me geeft dat ik geen borst meer hoef te geven! Misschien eens met je man en de vk bespreken?
Hoi Linn, Die 1e foto is echt super cool Geniet maar van zo'n mooie dochter. Hier ook niet echt wat te melden. xx
wat een knapperd echt waar, niks geen schattig kind wat ik welleens hoor en zelf zeg bij een naja iets minder mooi kindje maar dit vind ik echt een plaatje!!! heeft ze ook haar? gut ik krijg zo de kriebels als ik dit zie, nou echt mooi linn! hoe gaat het verder met de dames hier?
Hee meiden, Lin, wat een super schattige foto's!! Zooo lief!! Jaa er is zat bij te lezen he.. hahaa.. ahh je bent ook lekker druk met het genieten van je kleine meid Je moet je helemaal niet schuldig voelen hoor! Jij kan er toch niks aan doen.. bij de een gaat het gewoon sneller dan de ander.. Hier nog geen positieve ovu test.. dus we wachten af.. hoop wel dat ik er snel een in mn handen heb,.. Zit nu op dag 24.. Jullie leuke plannen voor het weekend? Wij hebben van het weekend een verjaardag en heb met een vriendinnetje afgesproken.. en voor de rest lekker niks Heerlijk.. Rica, jij hebt nu bijna verlof he! Vstiertje, Jull, Hoe gaat het met jullie? Fijne avond meiden Liefs