Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linn84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaa dat heb ik ook idd.. ik lees dan ook boeken of kijk beetje tv of films.. haha.. maarja verveelt soms ook wel idd!:)
    Dus als jullie nog aanraders hebben van boeken of dvd's.. dan hoor ik het graag!!:D
    Haha..
    Kennen jullie twilight?
    Whaahahaha.. jullie vinden me vast gek:)
    Maar daar ben ik echt aan verslaafd!
    Heb de boeken wel 4x gelezen en dan zal ik maar niet vertellen hoe vaak ik de dvd's heb gezien.. hahaha!!
    Dat is dus echt een aanrader als je het nog niet gelezen en gezien hebt;):D

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    komt een vrouw bij de dokter, ik huil nooit bij het lezen van boeken maar deze brak mn hart ;)
    de reunie

verder lees ik weinig... :) val ik in slaap

Nee ik ben een paar dagen niet lekker geweest maar wist dat dit gewoon verkoudheid, lichte griep was... Ik heb dat gevoel ook niet van "ja ik voel me echt anders". En deze ronde heb ik dat weer... Ik weet niet waar ik die onzin vandaan haal maar gewoon :D

Zondag ongi...pfff dat wachten is zo erg he! vooral als je testdag zo dichtbij komt!! Bij mij duurt 30 dagen nog echt lang...TEEE lang!
    Hiervoor yasmin geslikt... 10 jaar! troep maarja...

3. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaaa die heb ik ook gelezen!!
    Pffff... kon het ook echt niet droog houden!! hahaha!!
    De film is alleen minder..!
    Heb de eetclub net gelezen en wil die ook nog wel zien..
    Het boek moet me wel meteen pakken anders stop ik der zo mee!
    haha..

Jaa het duurt idd lang he.. pfff.. en vooral ook omdat ik niet echt weet welke cyclus je moet aan houden.. het was de 1e x 32 dagen dus dat hou ik nu ook maar aan..

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoi hoi,

Heb m'n eerste cadeautje gehad! Van m'n zus; een "9 maanden zwanger dagboek". Echt super leuk!
    En een afspraak met de verloskundige gemaakt. 12 januari de eerste echo :D Kan niet wachten!

Geen klachten nog verder gelukkig. Alleen erg moe overdag en 's avonds niet moe te krijgen :D Heb het m'n vriendin op t werk maar verteld vandaag, die was helemaal door t dolle heen :D Echt leuk dat ik met haar ook kan kletsen nu!
    Verder vertellen we het echt nog even niemand hoor, ja m'n schoonouders, maar verder niet.

Mooie boeken? Ik lees graag Nikki French. En m'n vriendin had het laatst over Haar naam was Sara, schijnt erg mooi te zijn.
    En als je en leuk "makkelijk weg te lezen" boek zoekt is De Manny een leuke. Gaat over een vrouw die een beetje boven haar stand is getrouwd en niet zo kan wennen aan het up-town leven. Ze huurt dan een mannelijke nanny in voor haar kinderen en die laat haar weer zien wie ze eigenlijk is. Erg verslavend boek vond ik het!
    Twilight ken ik niet, heb er wel eens wat over gezien bij Oprah, echt een gekte daar in Amerika! Dus geloof je als je zegt dat het verslavend is!

We willen trouwens wel graag weten of we een jongen of een meisje krijgen. Ben benieuwd, heb echt een mega sterk gevoel dat het een meisje is. (niet dat ik met een jongen minder blij zal zijn hoor)

Ben je nou wel weer helemaal goed te pas Rica? En ik had en heb trouwens ook geen 'ander' gevoel hoor, dus dat zegt niks ;)

Heb verder niet zo veel te melden geloof ik... Morgen weer :D

Welterusten!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ben altijd goed te pas haha :), nou als je je echo heb gehad wel even de foto plaatsen he ;)

Het boek van christina F, over een vrouw aan de drugs moet ook héél mooi wezen (naam weet ik zo niet) maar al haar boeken moeten goed zijn.
    Ik heb nu een nintendo dsi xl, gewoon even lingo spelen of filmpje kijken! Ik kan hem verstoppen in mn tas en achter mn tas haha (erg he) dus vandaar...moet toch wat vermaak hebben!

Linn wanneer ga je het op je werk vertellen? hoeveel uur werk je? of ga je minder werken?

Ik werk nu fulltime maar zou dan zeker minder gaan werken, denk 24 uur ofzo! probeer nu zoveel mogelijk te sparen!
    Heb gelukkig wel een vast dienstverband, anders had ik dit nog niet gedaan denk ik...en jullie?

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hello:D

Hahaha... nee ik snap het wel hoor.. anders zit je ook maar zo voor je uit te kijken..!
    En dan duurt de nacht zooo lang!
    Pff..
    Ik had ook een nintendo ds.. maar heb deze toen weg gedaan omdat ik er bijna niks meer mee deed.. maarja.. dat was voordat ik dit werk ging doen.. dus heb er soms wel een beetje spijt van.. ik vond de spelletjes van Mario leuk!!
    En vooral die van vroeger:D
    Haha.. jeugdsentiment!
    Ik zal binnenkort eens een kijkje nemen op internet.. voor de boeken..

Ik heb ook vast contract!:D
    Ik zou wel minder willen gaan werken.. maar moet zeggen dat ik er nog niet echt over nagedacht heb hoe ik het dan zou willen en hoeveel uur..
    We zijn ook weer begonnen met sparen.. wel zo slim idd!
    Als je zwanger bent moet je zat kopen dus zal duur zat worden.. dus beter al beginnen met een buffertje:D

Linn, wat lief dat je een cadeautje kreeg!
    Is dat boek van Pauline Oud?
    Die heeft nl. hele leuke boeken.. wil ze zelf ook hebben als ik zwanger ben en bevallen!
    Heb een vriendin van mij het kraamboek gegeven!
    En spannend je echo!!
    Wil ook de foto zien hoor!!
    Wanneer gaan jullie het je schoonouders vertellen?
    Ben benieuwd hoe zij reageren?!
    Hoe willen jullie het vertellen?

Liefss

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeugdsentiment? man je bent pas uit de luier :D
    zegt mn moeder altijd als ik zeg "vroeger" haha

hoe ik het zou vertellen...met een kadotip :) of misschien zou ik zo opgelaten zijn dat het er zo uit zou floepen heb geen idee...
    wil eerst die posi test in mn handen hebben en dan hopen dat het blijft plakken :))

ik ga voor ons duimen...die zijn zo langzamerhand wel versleten

8. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Whahahaha! Jaaa vroegah! ;)
    nou ik hoop ook dat we ook snel zwanger kunnen melden! Spannend!!
    Het is dat je het niet kan weten hè wanneer je zwanger raakt, zou zoveel teleurstelling wegnemen.. Maarja!
    Ik weet ook niet hoe ik het zou zeggen.. Bij 3 vriendinnen weet ik het wel:-D
    maarja wat jij ook zegt rica, eerst zwanger worden en blijven!!
    Weltrusten dames!!

9. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hmm die smiley hoort een knipoog te zijn.. Ken de smileys dus niet uit m'n hoofd! Haha!

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hihi, ja vroeger! Soms voel ik me echt oud! Tijdens het stappen allemaal van die dronken 15 en 16 jarigen tegenkomen, dan denk ik wel eens "vroeger konden we gezellig stappen zonder drank" Haha... Maar goed, ben de 25 ook al lang voorbij he ;):D

Vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder. Straks even de stad in om een leuk rompertje te kopen. Ben benieuwd hoe ze reageert. Ik kan niet zo goed met haar, ze is me veel te overdreven. Dus hoop niet dat het de komende 8 maanden alleen maar nog erger gaat worden!
    Weet niet wanneer we het m'n schoonvader gaan vertellen. Die heeft het altijd veel te druk met zichzelf. Heeft zelfs met kerst geen tijd voor ons! Eerder wel, maar sinds hij is verhuisd (nu een uur rijden ipv 5 minuten) zien we hem nog maar een paar keer per jaar...

Dat boek wat ik heb gekregen heet "9 maanden zwanger - dagboek" en is van A. Christine Harris. Vind het echt een geweldig cadeau! Veel informatie ook, erg handig, want ik weet echt niet wat me te wachten staat! Ken helemaal niemand met kinderen of die zwanger is. Ben echt de eerste!

Tuurlijk krijgen jullie de foto's van de echo te zien! Duurt alleen nog zo lang :x Haha, juffie ongeduld hier hoor ;)

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Whahaha, Linn..
    Jaa je bent ook wel erg oud:);)
    Maar ik moet zeggen dat je nu idd dingen ziet gebeuren die ik toen echt niet hoefde te doen of deed..
    Klink nu wel een ouwe muts:p

Oehh spannend dat jullie het vanavond gaan vertellen!!
    Ben heel benieuwd hoe ze reageert..
    Woont ze bij jullie in de buurt?
    Ik hoop ook niet dat je veel "last" van der gaat krijgen.. ook niet na de bevalling.. pff..
    Ik kan wel met mn schoonmoeder/ouders...
    We zien ze niet zo veel.. zij willen zich niet zo opdringen aan ons.. dus ben wel benieuwd hoe het zal gaan als we een kindje krijgen en der is.. of we ze dan meer zien?!
    Mijn moeder zie ik iedere week, en bellen eigenlijk wel iedere dag!
    Mn vader spreek ik wat minder.. hij heeft een vriendin waarbij ik gemengde gevoelens heb.. dus heb er ook nooit zo zin om er heen te gaan.. als ik weet dat ze er is.. vind het soms wel jammer dat ik hem weinig zie.. bellen elkaar wel of smsen..
    Hoe gaan jullie met jullie moeder om? of mischien vader?

Ik kan me zooo voorstellen dat je nu een echo wilt!
    Pff zou ook echt niet willen wachten!
    Verschrikkelijk!
    Gelukkig komt Kerst en oud en nieuw er aan.. voor je het weet lig je al naar jullie kindje te kijken:D

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pfff kunnen ook geen dag zonder het forum he! haha

nou linn hoe is het gegaan, een overdreven reactie of viel het je mee :)..
    Hier wel wat mensen met baby's in de buurt en heb ook veel op mn nichtje gepast.. dus pik welleens eengraantje mee (tips).

draak al last van zenuwen!?? haha ik ben ook wel erg he!

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoiiiii:D

Jaaa linn, hoe ging het??
    Hahaha, rica, jaaa je bent wel erg:p;)
    nog een paar dagen wachten..
    moet wel zeggen dat ik ook heel benieuwd ben..

Jaa ik heb nog nooit zoveel hier op ZP gekletst als sinds ik me aangemeld heb bij dit gezellige clubje:D
    Krijg ook mail binnen als er gekletst is.. dus dat is wel makkelijk.. blijf ik op de hoogte.. hahaha!
    Nou meiden, ik heb voor de rest niet zo veel te vertellen..
    Ik moet alleen ff opschieten, zit lekker lui te wezen, maar moet ff naar de supermarkt.. komt zo een vriendin langs.
    We kletsen nog!

Fijne dag vandaag!

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Jaa, ben ik weer! Pff, had echt GEEN energie om te typen gister!

M'n schoonmoeder reageerde heel leuk. Meteen dat ze wel af en toe kon oppassen op vrijdag, zodat wij ook nog uit konden naar de bios ofzo. Haha...
    Ze woont in Assen, wij in Hoogeveen. En ze heeft geen auto, dus ze is niet zo 1-2-3 hier. Helemaal niet erg, haha... Heb geen hekel aan haar hoor, maar dat geknuffel en gekus enzo das niet echt mijn ding zeg maar...

Weinig nieuws hier verder. Was van de week echt heel slecht te pas. Hele zere buik en heel erg moe. Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Nadeel is dat m'n buik ook meteen een stuk minder dik is :D Haha, begon er net aan te wennen. Ach, wordt nog dik zat denk ik...

Draak, kon jij nou vandaag testen? Spannend hoor! Ik duim voor je!!!! Wat zegt je gevoel?

En Rica, heb jij al een beetje beter inzicht in je cyclus?

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Oja, je vroeg nog hoe wij met onze ouders omgaan...

Nou, ik kan heel goed met mijn ouders. Ze wonen niet om de hoek, een half uurtje rijden, maar ze zijn er altijd als ik ze nodig heb. Aan de andere kant kunnen we elkaar ook gerust een week niet zien of spreken.
    De ouders van mijn vriend zijn gescheiden. Ik heb met allebei niet zoveel. Zijn moeder woont het dichtst bij van de twee en nouja, dat heb ik al verteld ;) Haar zoon lijkt soms nog steeds een klein jongetje in haar ogen, tot het irritante toe.. Maar goed :) Ze is wel lief! M'n schoonvader is een hele eigenwijze man, die zien we hooguit een keer in de twee maanden. Ook meer dan genoeg ;) Ben benieuwd hoe hij reageert op het nieuws. Weet nog niet wanneer we het hem vertellen, moet hij eerst tijd hebben haha! Over de telefoon vind ik ook zo raar...

Zo, dat wast ;)

Draak, kom jij eigenlijk ook uit Drenthe? Of had je dat ooit wel gezegd? (vergeet nog wel eens iets, zeker nu)

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Haha je gaat toch niet vergeetachtig worden he linn! zwangerschapskwaal :)
    hoogeveen oehhhh das aardig dichtbij haha!

Mijn ouders kan ik heel goed mee, vooral met mn moeder (gescheiden). Mn moeder is zo'n lieverd, echt!
    mn vader ook wel maar anders, die is soms ook wel te nuchter en vergeet even dat hij 50+ is soms :)
    mn schoonouders zijn ook toppertjes, soms kan ik ze wel maar dat hebben we allemaal wel eens dus heb niks te klagen hoor! gelukkig maar want als ik soms hoor hoe het er aan toe gaat pffff niet leuk meer....

DRAAAAAAAK kom op houdt ons niet in spanning, waar ben je!!! ?? hahaha Kom je ons verblijden of???

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wat leuk dat je zo goed met je ouders en schoonouders kunt! Wou dat ik iets beter met m'n schoonouders kon...;) Wie weet veranderd er iets als de kleine er is...

DRAAK: We zijn nieuwsgierig!!!! Heb je getest? Duim nog steeds voor je!!!

Een vriendin vertelde gister dat ze zwanger is. Niet gepland, maar wel heel welkom. Zo leuk! Zij is nu acht weken...
    En m'n zus...als die niet zwanger is dan weet ik het niet meer! Wat haar cyclus betreft zou het haast niet kunnen, maarja, ze is wel net gestopt met de pil dus dat zegt ook niet alles natuurlijk... Ze voelt zich echt exact hetzelfde als ik! Hoop het zo voor dr!

Ow...woensdag komt hier iemand van moeders voor moeders. Zijn jullie van plan om hier aan mee te doen als het zover is?

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hoor, als ik anderen daar mee kan helpen. net zoals dat ik donor ben en dat ik wel bloed heb afgegeven voor onderzoek.

god zijn jullie straks met zn 3tjes zwanger joh? dat is gezellig zeg! volgens mij uniek hahaha! wanneer kan je zus testen dan?

Draak ben je met vakantie ofzo? of heb je even geen zin...? ongi geworden? We missen die draak!!! :D

Oh zie net dat ze vandaag wel online was, naja t zal wel:D

19. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Meiden, jullie hebben beide PB!

Liefss

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Draak, ik heb je een bericht terug gestuurd, hoop dat je er iets aan hebt!

Ja, misschien wel met z'n drietjes zwanger. Zou wel heel sneu zijn voor de vierde vriendin. Dan is zij de enige die niet zwanger is... Maar dan wordt ze wel ineens drie keer "tante" :D Hoop dat m'n zus gauw gaat testen, vind het echt spannend! Dan wordt ik mama én tante :D

Pff...heb me een partij last van m'n hormonen :( Heb me vandaag ziek gemeld op het werk, is dat heel erg slecht? Zat vanmorgen te janken als een klein kind omdat m'n vriend een domme opmerking maakte (en die ging niet eens over mij) en ben zo ontzettend moe. Het is op m'n werk alleen maar gezeur en drukte, dus een hoop stress, en trek dat nu echt even niet.
    Gek genoeg voelde ik me na het telefoontje wel een stuk beter...

Nouja...verder geen nieuws hier :D
    O, ja wel! M'n vriend heeft gister z'n vader gebeld wanneer we langs konden komen. Nou, volgend jaar maart ofzo ergens haha... Dus toen heeft hij het aan de telefoon verteld. Hij (m'n schoonvader) was echt sprakeloos, en heel blij. Heel leuk dus! Vind het echt super voor m'n vriend, want had niet verwacht dat hij zo leuk zou reageren...

En heb gister nog een buikfoto gemaakt. Vergeleken bij vorige week niet echt groter, alleen een wat andere vorm. Krijg nu een "bolle buik" haha!

Dat was t echt... ;)

Liefs Linn

Deel Deze Pagina