Linn, Gefeliciteerd met je nichtje!! Hoe heet ze? Alles goed met je zus? en de kleine meid? Heeft ze een goede bevalling gehad? Vstiertje, Als je nog niet wilt testen deze maand.. gewoon niet doen hoor.. t werkt namelijk erg verslavend.. Ik kan niet stoppen ermee.. ghe ghe.. Hopen dat je nu weer een cyclus van 37 hebt.. en idd.. nu snel je ei hebt.. Ik heb weleens gehoord van Trekkertrek.. wat is het ook alweer precies?! Jull, Hoe gaat het met je? Het is hier eventjes stil vanaf jou kant.. Maakt niet uit hoor maar ben nieuwsgierig hoe het met je gaat Rica, hoe gaat het met je? Voel je je iets beter? Slaap je beter? Vermaak je je wel een beetje nu je verlof hebt? Nou meiden.. tot snel!! Xx
Hoi Hoi, Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed. Hier kan je tenminste ff lekker de dingen van je af kletsen, mensen die je begrijpen. Je gaat ten slotte ook niet alles bij fam/vrienden aan de grote klok hangen. Deze keer had ik 3x een positieve ovulatietest, maar heb volgens mij vandaag de eierendans te pakken. Aangezien ik last van mijn eierstokken heb. En mijn temp was vanmorgen ook niet echt hoger, dus morgen maar eens kijken. Dus we zijn druk aan het klussen. Heb de zaadjes gisteren na het klussen nog aangemoedigd, haha. We moesten er beide hard om lachen. Voor de rest ben ik nog aan het genieten van mijn laatste vakantieweek. Dan zitten de 6 wk er weer op. Maandag mag ik weer. Voor de rest niet zoveel plannen. Zaterdag zijn we trouwens 1 jaar getrouwd, dan gaan we ff uit eten. Maar hoe gaat het allemaal met jullie? Linn, zit je nog druk in het kraambezoek? Goed van je dat je bij je vriendin langs bent geweest! Rica, jij verder alles een beetje klaar voor het kleine wonder? Willen jullie weten wat het wordt? Tot klets, Groetjes
Hoi Allemaal, Draak trekkertrek is met tracktoren die dan een bepaald gewicht aan lading moeten trekken en hopen dat ze zoveel mogelijk kracht hebben dat ze dus zo ver mogelijk komen. Even snel kortweg gezegd Jull ik hoop dat je idd snel je ei hebt en dat de aanmoedigingen helpen Wij zijn deze week ook druk aan het klussen want ik verwacht dat deze week mijn ei is... Ik heb afgelopen nacht al heel slecht geslapen en vaak is dat wel een voorteken... ook had ik klein beetje buikpijn vandaag... Maar ik merk het vanzelf wel... We hadden vandaag rustdagje Tot snel xx
wij weten niet wat het wordt maar zodra hij.zij eruit is is dat het eerste wat ik WIL weten haha...ik hou het niet meer zooo nieuwschierig!
Hallo allemaal, Tis hier idd erg rustig... Ik heb wel een leuk weekend gehad. Veel gedaan en 2 verjaardagen gehad. Nu lekker thuis op de bank. Nog 2 weken werken en dan 1 weekje vakantie en dan weer 2 weken werken en dan 1,5 a 2 weken vakantie. We zijn er echt aan toe na alles dat we meegemaakt hebben de afgelopen maanden. Hoe is het met jullie? xxx
Hoi Hoi meiden, Hoe gaat het hier? Beetje stilletjes hier.. ook van mijn kant hoor Jull, heb je al kunnen testen? Wanneer is je nod? Vstiertje, hoe gaat het met jou? Linn, Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Hoe gaat het met je zusje en haar kleine meid? Wat is de naam van je nichtje? Rica, hoe gaat het met jou? Lig je al lekker met een dekentje en een kruik op de bank? Ik ben lekker aan het internette.. vriend is voetbal aant kijken :-? hahaha.. Hier een leuk weekend achter de boeg.. ben weer eens wezen stappen was lang geleden.. En zondag verjaardag.. Jullie leuk weekend gehad? X
aww mooie ticker+tekst draak!... Linn hoe is het!???????? vstiertje en jull hoe gaat het met jullie???
Rica, dank je!! Ik schrok eigenlijk van de tijd die er onder staat.. het lijkt nog als de dag van gister.. Jij nieuwe profielfoto.. is dat jouw buik??
Hey meiden, Hier is t best druk. Vriend is weer aan het werk, dus sta er vanaf deze week echt alleen voor. Moet echt wel wennen aan m'n nieuwe leventje als mama. Wel erg leuk hoor! Al is het op t moment echt slapen, luier verschonen, fles geven, boertje laten en weer slapen Heb gelukkig een heel makkelijk kind, huilen doet ze praktisch niet en ze slaapt bijna elke nacht door, ze komt dan pas tegen half vijf weer voor een voeding... Haha en op het moment dat ik dit typ huilt ze natuurlijk Draak, wat heb jij een mooie handtekening.. En inderdaad, wat gaat de tijd snel! Hoe moet ik die pendels zien trouwens? Dat je in oktober weer zwanger zult raken? Dat zou toch wel super gaaf zijn Rica, is dat jouw buik? Wauw meid, nog heel even en je kunt je kleintje vasthouden! Hoe gaat het? Begint het al zwaar te worden? Laatste loodjes zijn echt het zwaarst, maar het is het allemaal waard... Klinkt nogal zeverig, maar alle clichés zijn waar hoor Met mijn nichtje gaat ook alles goed! Ze is alweer bijna twee weken, de tijd vliegt! Ze heet Senna, vind het zelf een hele mooie naam. Past ook echt bij ze. Heb verder niet zoveel nieuws, maak niet zoveel mee zo haha! Morgenavond komen m'n ouders oppassen. Gaan wij lekker uit eten en daarna naar de film. Wel een raar idee, maar heb er ook wel zin in!
haha geloof je linn! en ja dat is mijn buik! senna vind ik ook wel een mooie naam! dus het gaat goed met de minimensjes
hoi allemaal, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het zo zijn gangetje. Nog een weekje wachten tot hopelijk geen ongesteldheid . We hebben genoeg geklust voor mijn ei Rica je hebt wel een grote buik zeg.... Leuk zo met die tekening erop. Nog ff afwachten en je weet wat het is . Gaat alles goed de laatste weken of zijn ze heel zwaar? Linn dat is wel ff afzien dan nu dat je er helemaal alleen voor staat. Gelukkig heb je een makkelijke dochter zo te lezen... Kom je ook nog een beetje aan je rust. Vind je vriend het niet jammer dat ie nu moet werken? Linn wel leuk dat je er met je vriend weer een avondje uit kan met zijn 2-en en dat je ouders komen oppassen. Draak ik hoop voor je dat de pendels gelijk hebben. Gaan jullie nog iets doen van het weekend? Ik moet morgenochtend werken en 's avonds ga ik mee doen met een pokertoernooi. Zondag hebben we een verjaardag en maandag lekker een dagje vrij. Wat huishoudelijke dingen... Verder aan het aftellen naar me vakantie. We hebben vanaf volgende week vrijdag 1 week vrij. FF rust. Dan 2 weken en dan 2 weken vakantie. Ik heb er zin in . We gaan het laatste weekend van september naar Centerparcs. Ik heb mystery geboekt dus nog geen idee welk park het wordt. Fijn weekend allemaal xx
Hallo Dames, @Rica, mooie buik! @Vistiertje, ik hoop dat het voor jou wel raak is! Het is hier weer geen bingo, op naar ronde 12. Elke keer die teleurstelling, ik ben gewoon op deze dagen een emotioneel wrak. Zouden jullie nu naar de dokter stappen, of nog 1 ronde afwachten? Deze maand heb ik mijn temp bijgehouden en daar kun je op uit maken dat ik wel een eisprong heb.
He meid! Wat vervelend!! Snap dat je verdrietig bent!! verwen jezelf lekker.. ga shoppen.. lekker in bad.. filmpje met wat lekkers!! Dagje bubbelen bij een welness resort.. Tjaa.. wat ik zou doen..ik zou naar de HA gaan.. maar het maakt niet uit wat wij zouden doen.. Wat wil jij? en je man? Kan je wachten? of wil je eigenlijk de stap naar de dokter graag maken of meer duidelijkheid te krijgen? Je moet doen waar jullie je goed bijvoelen! Het zal spannend zijn.. maar mis. lukt het dan toch nog spontaan.. omdat je je er bij neerlegt dat spontaan minder makkelijk gaat? Je hoort het iig vaker!! Meid.. doe rustig aan!! Dikke knuffel voor jou! Want snap dat je je klote voelt.. je wilt iets zoooo graag en dan is het een teleurstelling als het niet lukt! Xxx
Hee meidenn, Hoe gaat het hier? Vstiertje.. en en en?? Hoe voel je je? Wanneer zou je willen testen? Whahaha.. voorop lopen met de feiten.. Linn, die pendels.. jaaa ze zeggen de maand dat je posi test.. Ben benieuwd. Maar pin me der niet op vast hoor.. want zoals je ziet heb ik een nieuwe gekregen.. en die zegt augustus 2013:O Whaaa.. hoop het niet.. en anders dat ik mag bevallen van een 3e kindje.. dan is het goed hahaha.. Wat een leuke naam van je nichtje! Hoe was je uitje met je vriend? En hoe ging het met de kleine meid? Ricaaa... Hoe gaat het met jou?? Voel je je al beter?? Liefsssssxxx
hee meiden, Jull ik zou ook echt naar de HA gaan want als je al een jaar bezig bent en het werkt niet.... Ook al doe je er alles aan zoals temp.. testen en zo... Draak dat hoop ik toch niet aug 2013... Ik hoop voor jouw toch wel dit jaar. Als ik zondag niet ongi wordt ga ik maandag of dinsdag testen. Dinsdag is mijn vriend jarig. Dat zou dan wel een mooi verjaardagscadeautje zijn Ik weet niet hoe ik me voel... Ik heb nu weer geen last van me borsten.... dat heb ik de ene maand wel en de andere niet... nu dus nog niets... Rica hoe gaat het met jouw? Ben je het al beu? Wil je dat de kleine eruit komt? Of voel je je nu inmiddels wat beter?? Tis wel aftellen. Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden en hoe het gaat heten. Succes. Linn hoe gaat het nu met je en de kleine dame? tot snel xx
oh vstiertje wat spannend zeg!!! en dat zou zeker een mooi kado wezen zeg! hier gaat het goed, zat njaaa nou beetje wel ja..ik brand zelf ook van nieuwschierigheid en begin me nu een beetje te vervelen.... ik hoop dat ik niet overtijd ga maarja. en hoe gaat het met de rest van de dames????? jull je bent emotioneel ook een wrak zo dus ik zou wel gaan naar de dokter...wie weet wat hij voor je kan doen! het is niet erg hoor, hij kan je vast helpen! je moet ook aan jezelf denken, en je twijfelt om heen te gaan, dan moet je gewoon die stap zetten ook voor je gemoedsrust! succes meid en lees wel hoe het is gegaan of dat je nog even wacht.
Jull, dikke knuffel meid! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit in deze dagen... En inderdaad, naar een ha gaan dat kun je alleen zelf beslissen. Kan wel zeggen "dit zou ik doen", maar dat weet ik helemaal niet. Ik zit niet in jouw situatie. Bespreek het met je partner en doe waar jullie een goed gevoel bij hebben. Heel veel succes in ieder geval! VStiertje, wat spannend Hoop op een super mooi verjaardagscadeau voor je vriend!!! Ik voelde me voor de posi test eigenlijk niets anders dan anders, had alleen geen pukkeltjes. Die had ik normaal altijd wel voor ik ongi moest worden... Dus tja, die borsten....zou er niet teveel op doen in ieder geval... Rica, tis aftellen meid Je hebt in ieder geval de "magische" 37 weken grens gehaald. Wil je ook graag thuis bevallen of ga je naar t ziekenhuis? En heb je al last van voorweeën oid? Ben ook super benieuwd wat jullie gaan krijgen! Draak, we gaan gewoon uit van de meeste stemmen gelden hoor wat die pendels betreft Ik heb pendels gehad of het een jongen of een meisje zou zijn. 2 Zeiden toen een meisje en er was er ook 1 die een jongen zei. Nou, t is toch echt een meid geworden 2013 moet dan inderdaad maar van een derde kindje zijn haha! Ach, t is natuurlijk wel een beetje voor de fun, al kan ik me voorstellen dat je er stiekem wel een beetje meer hoop van krijgt... Ons avondje uit was heerlijk. We zouden dat nog steeds doen voor mijn vriends verjaardag, maar t kwam er niet meer van omdat ik met 38 weken eigenlijk niet meer naar de bios durfde. De kleine heeft zich wel gedragen bij m'n ouders gelukkig Ze is alleen sinds maandag heel hangerig. Ze wil dan ook echt alleen maar bij mij zijn, iemand anders dat vindt ze maar niks... Voel me wel vereerd hoor maar tis wel een beetje lastig af en toe. Ik mag bijvoorbeeld vanavond weer naar Zwangerfit, hoop maar dat m'n vriend zich met haar redt dan... We zijn gister naar cb geweest voor het eerst. Ze weegt nu al 4130 gram! Groeit goed dus Gek hoor, hoe hard dat gaat! Iedereen zegt steeds "geniet er maar van, voor je het weet is ze groot" maar dat is ook echt zo! Goed, mevrouw is weer wakker voor de fles, tot gauw meiden! Liefs Linn
Meiden, Ik heb n nieuwtje!! Ik ben weer zwanger!!! Oww zooo spannend.. Heb vanmorgen positief gestest.. Ben zooo blij.. maar ook wel bang dat het weer mis kan gaan.. Vind het wel balen dat Vstiertje en Jull nog niet zwanger zijn.. voel me toch beetje schuldig om dit neer te zetten.. Hoop dat jullie echt heeeeel snel zwanger zijn... en ons kindje bij mij blijft plakken!! Xxx Enneeee... kloppen mn pendels niet van komende maand
Draak super gefeliciteerd. Ik ben ff via me tel aan het reageren... Ik heb nog hoop gier. Hier nog geen ongi tot nu toe. Xxx