Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linn84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meis,

Oww spannend van je zusje!!
    Wanneer kan zij testen??
    Zal idd wel erg leuk zijn om samen zwanger te zijn!:D

En je hebt groot gelijk hoor dat je je ziek gemeld hebt!
    Op je werk weet nog niemand het?
    Wanneer wil je het gaan vertellen?
    Nou meis.. lekker een dagje rustig aan doen.. en mischien even lekker bij slapen?!

Ik lees ook dat je schoonvader het weet.. helemaal leuk!
    Wel jammer dat het via de telefoon moest.. maarja volgend jaar heb je al een buik en om het dan nog te vertellen:)
    haha!

Ik kom trouwens niet uit Drenthe.. kom uit Utrecht!
    Had je nog niet gevraagd hoor.. :)
    Heb je je foto bij je album erbij staan?
    Zal eens kijken:D

Meis, probeer te genieten van je extra dagje vrij, lekker op de bank met een kop thee en filmpje.. en lekker bijslapen eventueel!

Liefss

2. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Linn,

Hoe was je dagje vrij vandaag?
    Heb je bijgeslapen?

Wij hebben vandaag een kerstboom gekocht..:D
    Morgen op tuigen.. het huis is voor de rest versierd:D
    Vind Kerst altijd zoo leuk!!
    Haha..
    Hebben jullie, jullie huisjes ook versierd?

Liefss

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ooh gut heb weer wat gemist haha
    Linn gek is dat die hormonen, hoor het welleens en dan denk ik, zal het echt?? Moet je maar geen het spijt me kijken (dat ouwe programma van caroline tensen) pfff daar kon ik soms wel van janken... laat staan met hormonen :D

Mijn kerstboom staat al bijna een week! Wat een werk is dat weer zeg...naja als je 40 uur werkt dan :)
    hij staat alleen schots en scheef, geen idee hoe dat kan want zo was hij niet toen we hem kochten :D
    ik heb hem zilver/wit/grijs met ballen, bloemen, glittervogels en vanalles... en van die witte sliertjes erin die je er zo overheen kunt gooien :D

Linn heb je de foto in je album??? zal eens kijken anders MOET je hem echt even laten zien hoor!!

Nou dames ben even uitgelult :) (voor vandaag dan)

4. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Oehh rica!!
    Heb je een foto van je boom?? :)
    ben nl. Benieuwd!!
    Ik ga de boom morgen versieren.. Maar hij is hier eigenlijk altijd heel saai.. Proest!
    Nou meiden.. Ik ga naar bed!!
    Tot morgen! ;)
    slaap lekker!

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

Nou, de hormonen doen weer even normaal, haha! Jeetje, had daar gister echt last van. Ben normaal al zo'n emo, jank echt overal om, maar gister sloeg alles!

Helaas gister echt een beetje ziekjes geworden. Heb geloof ik wel 100 tissues vol gesnoten en was zo moe dat ik de trap niet eens op kwam... Gelukkig nu ietsje beter, maar wel nog lekker een dagje thuis :) Net tot 11 uur geslapen, dus zal het wel weer nodig gehad hebben!

Hier staat de kerstboom sinds zondag. Met zilveren ballen en kegeltjes, sterren, houten sneeuwpopjes en witte bloemen. Hij is nog een beetje kaal. Vorig jaar woonden we nog in de flat en toen stond hij in zo'n hoekje dat je maar 1 kant zag. Haha, dus zoveel om er in te hangen hadden we niet nodig ;) Nouja, beter een wat kale boom dan geen boom toch?

Foto's van mijn "buik" staan in mijn album inderdaad. Ben benieuwd of jullie ook wat zien, haha. Stom he? Wou altijd een platte buik en dat lukte nooit en nu nog geen 6 weken zwanger en al trots dat m'n buik niet plat is :D

Zo, ik ga "ontbijten" ;)

Liefs!

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi meiden,

nou ik heb getest..
    Ben niet zwanger :(
    echt balen.. Maarja t is niet anders hopen dat ik gauw ongesteld wordt want dat ben ik ook nog niet!
    Had mezelf gelukkig al wel geremd in m'n gevoel er over en m'n vriend was ook wel nuchter toen we de test zagen.. Ben blij dat ik hem niet alleen gedaan heb.. Dan had ik er wel langer meegezeten..
    Nou ik ga ff douchen.. Maar dacht plaats even een berichtje dan zijn jullie ook op de hoogte!

Liefs

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hey meis, wat kl**en zeg! Dikke knuffel!

En inderdaad maar hopen dat je ongi dan zsm komt, op naar de volgende ronde ;)

8. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meid,

Dank je!
    Ben inmiddels ongesteld geworden.. nu kunnen we weer verder:D
    Hebben jullie weleens getempt of ovu testen gebruikt?
    Welke?

Linn, heb jij ook een foto van jou boom?
    vind het altijd leuk om te kijken.. haha!!
    Heb mn kerstboom helemaal klaar.. heb ook een kerst tak voor mn raam hangen!
    I love it..!!

Heb trouwens ook naar je buikfoto gekeken.. je kan het wel zien hoor:D
    ik zou de hele tijd in de spiegel kijken.. haha.. doe je dat ook?
    Ik wil idd ook een platte buik..maar pfff... een zwangere dikke buik heb ik er ook graag voor over:D
    hoe voel je je voor de rest?
    Ben je nog een beetje ziekjes??

liefs

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    aaah daar ben ik weer!
    Alleen heb ik niks te melden haha!
    ........................................................
    ...................................................................
    .....Nee kan echt niks bedenken hoor!

linn we moeten het maar met jou verhalen doen hoor, Jij maakt meer mee dan ons :):)

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hai,

Mooi draak dat je ongi is begonnen. Op naar de volgende ronde :D

Hier ook niet zoveel nieuws. De informatrice van Moeders voor moeders is net geweest. Super leuk mens :D Mag de volle 10 weken in een kannetje plassen, dus kan een boel mensen helpen!
    Leuke armband gekregen nog, als blijk van waardering. En als ik de 10 weken vol maak krijg ik ook nog een leuke tas! Verwennerij hier :D

Het leukst vond ik eigenlijk toch de test, haha! Ik ben echt test-verslaafd. Maar het is gewoon ook zo gaaf om te zien dat het streepje er vanaf knalt! En deze kreeg ik ook nog in een leuk kaartje:
    Bekijk bijlage 115144

Zal in het volgende berichtje even m'n kerstboom showen. Die staat er best knap op al zeg ik het zelf... Staan die van jullie in jullie album?

Morgen weer werken... Pff, beviel eigenlijk wel, thuis zijn :):) Slecht he? Haha, teken dat ik me weer goed genoeg voel om te werken ;)

Nu Mathilda kijken en dan lekker slapen...
    Welterusten!

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
  12. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Whahaha, Linn..!!
    Soms is het ook wel erg lekker he!
    Lekker luieren en niks doen..
    Wat voor werk deed je ook alweer?? dat je morgen moet werken?
    Wat fijn dat je mee kan doen aan moeders voor moeders!
    Wat houdt zo'n test in dan?
    Had je mijn test niet kunnen doen vanmorgen :p

Leuk he matilda kijken.. heb hem hier op dvd.. haha mn zusjes vinden die leuk.. zag dat er morgen ook een leuke op komt.. met nicholas cage(? jaja.. schrijf je dat zo?) dat hij een succesvolle zakenman is en dat hij wakker wordt en dan een leven terug komt die hij had kunnen leiden.. jaaa die wil ik wel zien.. ben alleen bang dat ik hem niet af kan zien!!
    Ik ga ff kijken hoe ik foto's kan plaatsen:D

Weltrusten!!

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Linn,

Leuke boom:D!!
    De mijne is heeeeel saai, dus verwacht er aub niks van.. whahaha!!
    Maar Less is More toch;) (knipoog) haha..

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hai,

Die film die er vanavond op komt is super! Ga hem zeker nog een keer kijken! Krijg je echt zo'n warm gevoel van ;)

De test van MVM is gewoon een zwangerschapstest. Alleen die van hun heeft wat meer HCG nodig geloof ik. Puur om te checken of je genoeg hormonen aanmaakt om mee te kunnen doen eigenlijk.
    Haha, had jouw test best willen doen hoor, maar denk niet dat je er iets mee was opgeschoten.. :p

Was vandaag weer een lekker dagje..NOT! Knetterdruk gewoon! Werk bij een verzekeringsmaatschappij en aangezien de vervaldata van ongeveer 90% van alle contracten 1 januari is hebben we het altijd extreem druk met wijzigingen en dergelijke rond deze tijd...
    Pluspuntjes waren vandaag de salaris-aanzegging voor volgend jaar :D en m'n kerstpakket!
    Ach...morgen nog een dagje en dat is het alweer weekend!

Geen nieuws hier verder...
    Is t nog gelukt met uploaden van foto's?

Liefs Linn

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Zo ik ben weer van de partij!
    wat een duidelijke test he linn! erg leuk hoor, ik zou ook testverslaafd zijn, zo leuk om te zien dat je zwanger bent toch?

Leuke boom ook!
    Ik zie er nou al tegenop als alles opgeruimd moet worden, bleh!

wat een snertweer vandaag zeg, glad! heb al verschillende auto's tegen een paal op zien gaan!
    Ik moet zo ook weer de weg op pfff!

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Doe voorzichtig! Het is echt niks op de weg, was blij dat ik thuis was vanavond!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja weet het! Maar rijdt voornamelijk snelweg..jakker wel achter de langzaamste auto aan :)
    dacht dat het sneeuwen wel op zou houden maar de dikke vlokken beginnen alweer :(

18. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
  19. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
  20. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Was de film nog leuk gister linn??
    Ik wil die van vanavond ook kijken.. maar kan hem niet afzien.. dat is wel balen.. maarja..

Hier heeft het ook gesneeuwd.. maar nu is het gestopt.. en volgens mij is het wel goed te rijden hier.. blegh.. ik hou der zoooo niet van!!
    Haha.. ik vind sneeuw wel mooi en leuk.. alleen als ik er niet uit hoef..haha!
    Maar zodra ik er uit moet.. mag alles van mij wel verdwenen zijn!!:)
    Ben meer een zomer mens.. Vind Sinterklaas, kerst en oud en nieuw wel leuk.. maar dat is het enige aan deze periode..:$

Linn, heb je een leuk kerstpakket gekregen??
    Rica heb jij hem ook al gehad?
    Ik wel.. vond er niks aan:$
    Jaaa, ik weet het mag niet klagen.. want heb wat gekregen.. heb servies gekregen wat gemaakt is door mn werk.. had vorig jaar een bon gekregen dat je zelf wat kan uitzoeken.. had ik dit jaar ook wel willen krijgen.. maargoed..!

Deel Deze Pagina