@Rica, sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar opende in een ander topic jou temperatuurkaartje en het leek wel een kopie van die van mij . Dus dacht die moet ik eens even op gaan zoeken! Zie dat jij al een ronde verder bent maar toch.. Verwacht jij vandaag of morgen dan ook je eisprong? Ben nu al benieuwd wat mijn temp morgen zal zijn. Liefs, Anita
Hey dames, Leuke kerstboom hoor Draak! Heeft toch wel wat meer charme, zo'n echte boom En leuke tak ook! Heb hier verder niks kerst-achtigs, behalve de kerststukjes die ik zelf in elkaar geflanst heb... Mijn kerstpakket was wel leuk ja! Zit nu lekker van bon-bons te snoepen die er in zaten Naast nog wat vreterij zat er een contactgrill in! Erg leuk! Lekker visjes grillen, of hamburgers! Vind dat je best mag zeggen dat je je pakket niet leuk vond hoor Bah, moet vanavond m'n vriend weer ophalen. Het is maar 2 of 3 kilometer rijden, maar het was al zo glad toen ik hem bracht vanavond... En het sneeuwt hier stevig door Ben ook een mooi-weer mens! Al heb ik het ook niet zo heel erg op de zomer, verbrand in de zon en kan niet zo goed tegen de hitte Haha, echte Nederlandse hier hoor, altijd wat te klagen, zeker over het weer! Heb morgen een vrijgezellenfeestje van een vriendin. Lijkt me erg leuk, maar moet er nog niet aan denken met dit weer... We moeten best een eind rijden... Nouja, we zien het wel! Zo maar eens lekker op de bank hangen, katten gezellig bij me, heerlijk zo'n avondje alleen! Hebben jullie huisdieren? Fijn weekend!
Hee Linn, Haha, ik moet lachen om je berichtje! Hier ook een echte Nederlandse Moet nog werken straks en dus door de sneeuw! Blegh..vind het echt verschrikkelijk.. De kersttak heb ik zelf gemaakt.. teminste die dingetjes die er aan hangen.. geverfd, op elkaar geplakt.. jaja.. creatief bezig geweest.. ben helemaal niet zo crea bea.. voor de rest ook niet zo veel in huis staan hoor.. soms zie je bij mensen het hele huis versierd..en dan denk ik echt WOW!! vindt dat zoo gaaf.. Wat leuk zo'n grill!! En heerlijk.. bon bonss.. jummie!! Jaaa ik klink mischien on dankbaar met het kerstpakket.. maar vind het echt een tegenvaller.. heb het wel meegenomen.. Oww leuk.. vrijgezellenfeest.. wat zijn de plannen?? Hier geen huisdieren.. zou wel graag een franse bulldog willen maar vriend wilt het niet.. hij denkt dat hij er dan elke avond een rondje mee moet lopen.. *heeft hij denk ik ook wel gelijk mee hoor* Rij zo voorzichtig meis!! Ik ga ook nog even lekker hangen voordat ik zo moet gaan Liefss
hey anita! yep Ik heb mn ei nu, of één deze dagen dan! Mij ovutesten die ik eigelijk ook veeel duidelijker en makkelijker vind geven dit goed aan! Ik ben gestopt met tempen al een paar dagen, ik kan moeilijk 1 tijdstip aanhouden en hij schommelde enorm dus werdt er niet echt wijzer van Toevallig vanmorgen getempt en kwam op 36.8, dus op zich wel ietsie hoger als anders maar heb hem ookal een keer op 36,9 gehad dus vandaar dat ik het lastig vind. maar heb zeker mn eitje hoor! Jij ook???? of doe jij geen ovutesten!?? Ik vind ze ideaal! Nou klusze zou ik zo zeggen
Ja draak, mn geweldige kerstpakket! Nou was niet veel soeps hoor maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he Maar idd weinig aan! De sneeuw is hier drama , maar gister was het erger met die ijssel zeg! de één na de ander ging...zonde van al die mooie paaltjes...eh auto's bedoel ik Van mij mag de lente wel weer komen...
*proest* nou ze kunnen misschien hier wel geld vanaf halen om bij jullie paaltjes te plaatsen of die arme mensen met hun auto's die Total loss zijn Is Hengelo ook weer blij Kunstwerk beren gaat door - Midden Twente - Regio - TC Tubantia
paaltjes ja ik heb er gelukkig nog nooit 1 van dichtbij ggezien Ja die beelden, kost niks ja! gewoon plaatsen, hebben de mensen die wat minder hebben ook wat om naar de kijken8) Nou ik ga snel weer weg, morgen weer werken!
Hai hai, Niks te melden hier...maar wou toch even posten Gister vrijgezellenfeestje gehad.. Pff, dan merk je toch wel dat je zwanger bent hoor Had met t stappen echt last van m'n buik en toen ik naar huis ging was ik echt super super misselijk Gelukkig vandaag niks in de planning, lekker luieren en slapen! Dus Rica, ook al zo'n "geweldig" kerstpakket? Haha, wat zat er in dan? En je ei? Jeej, dan kun je dit jaar dus nog een testje doen Weer aardig wat sneeuw gevallen hier :x Het houdt niet op joh! Vanavond weer buikfotootje maken! Liefs....
en linn, de foto al klaar!????/ wel ff hier neerzetten he! Kunnen we kwijlen hahaha Ja eigelijk de 31e dan testen maar ik hou 3 januari gewoon aan... Pfff hoop het zo! Ben het wachten nu al zat...dat het maar snel de 3e is! In mijn kertspakket zat..naja mijn ei , nee standaard dingen he ragout, toastjes, pastijbakjes, leverpastij, spekjes, kaarsjes, nootjes, chips, sap pfff al die dingen eigelijk die ik nooit eet! behalve de ragout dan maar die was lang niet zo lekker als die van unox. Ik heb het zo koudbrrrrrrr, ik vind het niks he die winter! wanneer was je nou uitegerekent linn? hoop dat het dan mooi weer is..teminste zou ik beter vinden als die rotwinter. vind het een ramp die dikke jas, sjawl, muts en die rotsneeuwlaarzen waar ik een uur mee bezig ben aan te trekken (naja 5 min dan haha met veel moeite)... Ik wil graag zonder jas lopen... die jas in de auto stikt mij ook zo...maarjaaah beter voor dat ongedierte die kou!
Bekijk bijlage 116107 Daar is tie dan Volgens mij niet zo veel verschil met vorige week. Ben ook extreem misselijk sinds gister, dus ben ook zo'n beetje "leeg" haha... Hoort erbij he Ben 12 augustus uitgerekend volgens mij... Als t dan maar geen hittegolf is vind ik alles best! Bevallen met ruim dertig graden lijkt me ook niet wat! Ik had echt geluk met m'n pakket als ik het zo hoor... Lekker chipjes, tomatensoep, soepstengels, bonbons... Ook lekkere knoflook-broodjes, van die harde, met allerlei soorten paté. Beetje jammer dat ik dat nou net beter niet kan eten Ahhh...3 januari? Kun je dat echt volhouden denk je? Ben super benieuwd! Nu al! Pff...zo maar weer slapen. Heb me in tijden niet zo naar gevoeld Welterusten!
oh voel je je rot? kan je wel gewoon werken dan? vermoeden ze al iets? mooie foto hoor...je kan het al wel zien...je hebt net zon buikje als mij hahah ') ik had ook nog van die harde stokbroodjes alleen dan met tomaat bahbahbah mag je wel gewoon patat eten met flinke klodder mayo? of sate saus? ben daar zo gek op, oorlog!!
Hallo, Ik wurm me als nieuweling ook even tussen het gezellige gebabbel! Ik ben in oktober ook gestopt met de anticonceptie, maar we proberen pas sinds december 'raak' te schieten Eerste kerstdag kan ik mijn eerste test gaan doen. Ben zeer benieuwd (maar stiekem ook erg realistisch; de kans dat het meteen de eerste keer een gelukstreffer is, overkomt niet vaak).
Bleh...ik heb echt te vroeg gejuigt! Ben de hele dag misselijk geweest, tot half 4 vanmiddag ofzo... Gister ook al! En zaterdagavond ook! Pff...was vanochtend op de weegschaal al een kilo kwijt, kan gewoon haast niet eten. Hoop dat het gauw weer over gaat! Zo, weer genoeg geklaagd Werk trouwens wel gewoon hoor, de collega's die het wel weten weten waar het door komt en de collega's die het niet weten denken dat ik een griepje heb. Heb niet vaak de griep, maar als ik hem heb dan duurt ie meestal een week of 3 á 4 met constant vage en afwisselende klachten. Dus ze kijken er niet raar van op gelukkig als dit nog even aanhoudt. Volgens mij mag ik gewoon patat met mayo eten hoor Doe het wel tenminste, ik kan daar ook zo van genieten! (al moet ik er nu even niet aan denken, haha) Oeh, en saté saus...das niet alleen lekker op de patat! Haha, heerlijk! @Chantal: Welkom! Klets maar lekker mee hoor Spannend he? Die eerste ronde... Eerste kerstdag is wel een heel mooi moment om te testen, helemaal als de uitslag positief is! En ja, je hoort het niet vaak, maar hier was het ook de eerste ronde raak, dus je weet maar nooit! Ik duim voor je! Verder geen nieuws hier, gister de hele dag in bed/op de bank gelegen. Dan maak je niet zoveel mee
Hoii chantal! Hoe meer zielen hoe meer vreugde he! Hoe oud ben je en ben je lang aan de pil geweest? dus er weten wel wat collega;s het linn, oooh en ze hebben niks doorgelult? Ik zou het never nooit niet vertellen op mn werk...mij te riskant hahha, hier roddelen ze wel zoveeel ookal kan je nog zo goed met ze! echt erg is dat maarja ze doen maar Nou hopen dat die misselijkheid snel over is...kennis kreeg dar medicijnen voor...
Hoi Meiden, Daar ben ik weer Balen dat je zo misselijk bent linn! Leuk je buikfoto's! kunnen we lekker met jou mee zwijmele.. hahaa! Ik heb eigenlijk niet zo veel nieuws..! Haha..lekker saai he Ben een beetje misselijk dus ga even lekker bij mn mannetje ligge.. mis. nog even tukken voor het werken zo.. *bloos* @ Chantal, Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend dat je met kerst kan testen Ben het met Rica eens.. Stel je eens voor Ben je al lang met je vriend samen? Nou meiden, Fijne avond! Mischien schrijf ik strakjes nog.. en anders tot morgen! Liefss
Hihi, lekker he tegen je man aan kruipen?! Lag hier ook heerlijk tegen m aan, tot hij net ineens besloot dat hij nog even gaat hardlopen.. Grr...gaat m'n warmte op de koude leren bank :x Dan maar een pittenzak warm maken Werkse zometeen Draak. Hoop dat je misselijkheid gauw over is! Er zijn twee collega's die het weten. Een met wie ik heel goed kan, heb ik hele goede gesprekken mee, en een van mijn beste vriendinnen is een collega. Dus dat was niet zo'n moeilijke keus. Vind het wel prettig dat in ieder geval iemand het weet. Kan me voorstellen dat als er zo geroddeld wordt je het niet gaat vertellen! Dat is bij ons dan weer het voordeel denk ik van een mannen-cultuur... Liefs!!
:O HARDLOPEN!!! Whaaaa.... met deze gladheid en kou!! Jaaa koud he met dit weer een leren bank.. pff in de winter wil ik een stoffen bank.. haha.. is wat warmer!! Balen dat je je nu moet opwarmen met een pittenzak.. pak lekker een deken hahaha!! Jaa heerlijk bij mn mannetje liggen.. heerlijk!! wel altijd lastig om dan te gaan werken.. haha! Dan heb ik helemaal geen zin meer.. Wel fijn dat een van je collega's je beste vriendin is.. dat is al wat vertrouwender he! En het is sowieso anders als je met veel mannen werkt.. pff ik weet niet of ik het eerder op mn werk zou vertellen... al die vrouwen.. Er moeten maar meer mannen in de zorg komen werken Haha!! Fijne avond! Xxx
@Lin84 Ja het is heel erg spannend! Zelfs mijn vriend telt al af Ik las al een tijdje mee, maar heb nu maar een account aangemaakt; het is erg gezellig hier! Leuk om zo veel vreugde en spanning te zien. Er gaat een wereld voor mij open! @Rica: Ik ben 28 jaar, ik ben +/- 12 jaar aan de pil geweest maar tussentijds wel een aantal jaren gestopt. @ Draak: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend dat je met kerst kan testen Ben het met Rica eens.. Stel je eens voor Ben je al lang met je vriend samen? Ja heel erg spannend! Ik ben 1.5 jaar samen met mijn vriend. (Als je dat zo typt, klinkt dat erg kort maar zo voelt het niet ) Bedankt voor het warme welkom! Voor alle zwangeren: gefeliciteerd! En voor alle vrouwen welke nog moeten testen; ik duim voor jullie!
Nou leuk hoor, en met kerst...dat is al snel hoor!!!! dus wie weet heeft santa wat leuks voor je ga voor je duimen. linn die pittzenzakken oooooh die zijn heeerlijk maaaaaaaar....er zijn er bij mij 3 in de tuin beland doordat ze verbrand waren hahha, bij mij moeten ze zoo heet maar heb nu ook een andere combi-magnetron en ookal die ik hem er even in, de pitten gaan echt roken en fikken! wat een stank is dat zeg pfff gewoon misselijk makend. Toen ik galstenen had heeft het mij heel erg geholpen tegen de pijn, ik ben die zakken dankbaar maar nu gaan ze mij in rook op DRAAK jou heb ik niks meer te zeggen, ik spreek je ook niet zo vaak (haha grapje hoor)
Meiden!! Waarom geen kruik die je moet vullen met water?? Heerlijk!! En dan idd gloeiend heet water er in.. @ chantal, Als het goed voelt, voelt het goed toch Wel spannend hoor.. nog een paar dagen en dan kan je testen.. We zijn hier erg nieuwschierig dus houd ons op de hoogte Haha.. Wat voor werk doe je? Jaa dit is een gezellig forum.. moet zeggen dat ik bij dit topic elke dag kijk.. hahaa.. VERSLAAFD Rica, Nou heb je helemaal niks meer te vertellen? Ghe ghe! Wat saai Ik zal maar eens een antwoorden.. anders wordt het zo nog een heel lang bericht.. Ik heb echt niks te melden dames.. sorry.. echt heel saai ik weet het.. maar maak niet echt veel mee.. Ga morgen wel shoppen Kerstcadeautjes!! En nieuwe kleding shoppen.. dus heb er echt zin in.. haha!! Zijn jullie al helemaal klaar voor de kerst? Xxx