Die zakken stinken enorm! Kan er ook echt niet tegen nu, die lucht, maar goed... Je moet er wat voor over hebben Wist niet dat die dingen echt gingen branden joh! Haha, mag dan wel uitkijken, heb ze ook het liefst zo heet mogelijk! Geen nieuws hier, morgen lekker m'n vrije dag! Hele dag slapen, haha!
Oehhh Lekker!! En voor de rest plannen? Of blijf je lekker thuis?? Doen jullie maar voorzichtig met die pittenzakken van jullie! Veelste gevaarlijk.. Heb ze zelf nog nooit gebruikt.. maar ga dat nu ook maar niet meer doen.. wil het niet op mn geweten hebben dat het huis in de fik vliegt
Nou ze roken meestal direct dus dat merk je wel en anders ruik je het wel hahah! maar gooi ze dan ook meestal eerst even buiten neer.... heb geen idee waarom dit zo gebeurt. 1 was al aardig oud dus misschien te droog? Ik ben al klaar voor de kerst! mn kleren van vorig jaar trek ik uit de kast, misschien dat ik morgen nog even een leuk rokje koop! De kado's zijn besteld en gekocht alleen wacht nog op 2 fotoboekjes.... weer wat euro's lichter
Haha, nou, zal die gekke zak in de gaten houden! Misschien is zo'n warmwaterzak toch niet zo'n gek idee... Heb er vorig jaar naar gezocht, maar kon ze nergens vinden... Waar heb jij m gekocht draak? Hier ook wel klaar voor de kerst. Moet nog gaan bekijken wat ik aantrek. Had een heel leuk jurkje gekocht bij Steps, maar die pas ik niet meer Hoop dat ik die volgend jaar met kerst dan aankan... We doen met ouders ofzo niet echt aan kerstcadeautjes. Met mijn vriend heb ik afgesproken dat we een kleinigheidje kopen voor elkaar. Heb voor hem het boek "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun gekocht. Schijnt erg leuk te zijn. Moet nog even bekijken wat ik er verder bij verzin, alleen het boek vind ik ook zo kaal Shop-ze draak! Moet straks ook nog even de deur uit... Kerstzegels en kiwi's halen, haha Chantal, doen jullie ook kerstcadeautjes?
Vervelend om te horen dat je je zo misselijk voelt; ik hoop voor je dat het snel over gaat! Nou, ik hoef niet meer te testen. Gisteren toen ik hier op het forum wat dingen aan het lezen was, kreeg ik flinke kramp. Keek later en zag iets wat ik eigenlijk de 24ste pas verwacht had. Beetje jammer, baal er vooral van dat me cyclus weer op z'n kop staat. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
He, balen meis... Knuffel! Voordeel is wel dat je snel weer door kan naar de volgende ronde, moeten maar een beetje de positieve kant blijven zien
Hee meiden.. Chantal balen zeg dat je ongesteld bent geworden.. Hopen dat 2011 ook jou jaar wordt! En idd nieuwe ronde, nieuwe kansen! Linn, ik heb hem bij de Blokker vandaan.. Met een colzakje erom heen krijgt die het niet koud! Haha! Weten jullie nog iets leuks voor iemand van 21? Een meid.. En een bedankje? Wil nl m'n moeder en man iets geven.. We komen daar nl. Met z'n alle eten.. Dus wil zelf niet met lege handen komen.. Ga straks shoppen dus hoop dat ik het nog op tijd lees anders moet ik morgen weer de stad in.. Haha! Ben vandaag weer even kind geweest.. Ben naar een indoor speelhal geweest met m'n moeder, zusjes en nichtje! Was weg leuk!! Haha.. Had het wel erg warm.. En deze "ouwe" taart is moe haha!! X
Dank je Lin! Ben erg positief ingesteld, dus dat komt wel goed. En het eerste wat ik dacht was ook "mooi, kunnen we tenminste weer eerder aan de gang" Draak: Bij een 21jarige zou ik eerder toch denken aan parfum, cadeaubon voor make up oid. Vind het net zo lastig, haha Succes met de zoektocht! Speelhallen zijn altijd leuk, erg belangrijk om het kind in jezelf niet kwijt te raken; voor je het weet ren je daar zelf ook weer rond met een hummeltje van jezelf
iemand van 21? Misschien een kledingbon? of allemaal dingetjes voor je gezicht en lichaam, ik doe welleens maskers, deo, creme's en andere dingetjes in een mandje, folie eromheen en klaar! En anders een Da-bon ofzo? Ik heb warmwaterkruiken gehad maar die vind ik echt niet warm genoeg haha! ik kruip wel wat vaker tegen mn liefje aan chantal wat balen van je ongi! nu op naar de volgende ronde!
Hoi,Ik ben op 24 oktober gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen ook voor ons 1e kindje gaan. Ik ben 25. Mijn 1e ronde was 50 dagen nu in met de 2e ronde bezig.gr
heey vstiertje, leuk nog meer zielen, dus nog meer vreugd!! spannend, hoop alleen dat het nu minder als 50 dagen wordt voor je! Nou draak wat heb je gekocht uiteindelijk?????? Hoe gaat het met linn, al iets opgeknapt? Fijne feestdagen iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bleh verveel me!.... ben moe maar kan nie slapen dus maar weer even rustig worden hier...ben veelste opgefokt Morgen kan ik toch uitslapen...
Hahaha Rica!!! Toch nog geslapen? Gaat hier weer een stuk beter hoor! Zolang ik geen thee drink gaat het goed, na een kopje thee wordt ik misselijk (ben een enorme thee-leut!, dit is echt een straf voor me) Buikje groeit mooi door Heb me er maar bij neer moeten leggen dat strakke jurkjes niet meer kunnen als ik het nog even verborgen wil houden... Dus maar weer shoppen volgende week (ahhh, wat erg ) En wat vinden jullie van mijn eerste typische zwangerschaps-maal: Bugels met kaas en een peer. Lekker combi hoor @Vstiertje; Welkom Hoop inderdaad ook voor je dat de tweede ronde iets korter duurt dan 50 dagen! @Draak; Wat heb je gekocht uiteindelijk? Zal van de week eens kijken bij Blokker naar zo'n warmwaterzak. Met colletje uiteraard Meiden, een hele fijne kerst toegewenst!!!! Liefs Linn
Hiii Vstiertje, welkom!! Ik hoop dat je nu niet zo'n lange cyclus hebt zeg..! Hoe gaat het hier?? Zijn jullie ook tonnetje rond? Ik wel.. haha.. heb heerlijk gegeten..! Nu oud en nieuw nog.. en dan wordt het weer normaal eten.. over mn vraag van van de week..heb voor 1 schoonzus een ketting gekocht en voor de ander oorbellen..ze waren er erg blij mee.. dus was een geslaagd cadeautje Zijn jullie nog verwend? Ik heb een boek gekregen en een ketting Helemaal blij mee.. Zijn jullie deze week vrij? Of moet er nog iemand werken? ik moet vd week weer werken.. dus nog even lekker aan het genieten van mn vrije dagen! Heerlijk!! Nou meiden.. tot snel!! Liefss
heeey dames... zijn we weer met 3? heeft de kertman jullie verwent? mij wel een beetje..heb wel wat leuke kado's gekregen..veel gegeten! vandaag even wat afgeprijsd spul gekocht weer voor volgend jaar of voor nu Linn leuk hoor..zie je zelf wel dat hij iets groeit?? hoe gaat het met de kwaaltjes? Nou ben weer uitgelult...morgen weer werken ..wacht nog steeds op die miljoen Ik ben vrijdag aan de beurt hoop ik...naja geen ongie hoopik en anders graag wel... snappen jullie hem wta duurt dat wachten tot vreselijk lang zeg bah!!!
Hoi hoiii!! Nou volgens mij weer met zn 3e jaa.. Maar ach.. met zn 3tjes is het erg gezellig.. wij kunnen dit topic ook wel vol kletsen toch.. komt er ook een deel 2 enz.. Hier eigenlijk ook niet veel nieuws.. haha! Saai he.. haha.. Rica, ik ben echt zoooo benieuwd of je zwanger bent.. Maar snap wel dat je wilt wachten hoor..!! Ik hoop het zoooo voor je! Linn, heb je met kerst wel lekker kunnen eten? Stond er niks op het menu wat je niet mocht? Wel makkelijk dat ze allemaal wisten dat je zwanger bent natuurlijk.. kunnen ze er rekening mee houden.. Nou meiden, fijne dag!! xxx
Hoi Hoi, Zeker gezellig met z'n drietjes! Deel 2, here we come! Haha Ik heb heerlijk gegeten met kerst! Bij m'n schoonmoeder 4 stukken gebak gehad, haha! Ze had allemaal hapjes gemaakt, veel met kaas, ging zowat over m'n nek ervan. Zoetigheid werkt dan prima... Haha, goed excuus he?! Zie zelf niet zo goed dat m'n buik groeit, voel het wel! Zo, dat kan best zeer doen zeg! En kreeg van vriendinnen steeds de opmerking dat ik m'n buik in moest houden (met een knipoog hoor). Het valt hen dus wel op! Ow, vind het zo spannend! Mijn zusje is nog steeds niet ongi en heeft echt al weken last van kwaaltjes. Vrijdag wil ze een test gaan doen! Ben zo enorm zenuwachtig voor dr! En Rica! Ook testen vrijdag?! Wauw, wat een super dagje Hoop het zo!!! Zo even broodjes uit de vriezer halen. Tomaatjes erop, lekker gezond! Mag ook wel na al dat gebak! Liefs!