Ik heb de duivels op bezoek..^$%%$%# kan wel vloeken! Ik had al zo slecht geslapen, hele tijd kramp maar nog niet "de" kramp en toen ik opstond ja hoor er ging al een belletje rinkelen! tjah daar was het, die rot ongie! Nou op naar ronde 4, nog maar ronde 4, maar toch baal ik er van weer van! nou ga met frisse en vooral GOEDE POSITIEVE (ahum) moed weer verder nieuwe nod (als mn ei zich aan de afspraak houdt) 22 jan! (deze cyclus was erg kort). Verder nog leuk nieuws hier!??? Iemand nog een goeie mop haha
Hoi hoi Meiden!! Rica, ik vind het echt zooo klote voor je! Hoop echt zoo dat het snel raak mag wezen.. Dat 2011 ons jaar wordt dikke knuffel! Linn, Lekker hoor al dat gebak!! Jummiee!! En nu moet je natuurlijk eten voor 2 maar wel goed dat je er op let.. anders blijven straks al die kilo's er nog aan zitten straks.. Een vriendin van mij die at in het begin vet veel mac.. tjaa.. dat zie je nu nog.. maarjaa. Ben je ook verwend met cadeautjes? Wat spannend dat je zusje vrijdag gaat testen.. Ze had al wel ongesteld moeten worden toch? Dat ze dan kan wachten..ik kan ook wel even wachten.. maar niet te lang.. haha! Xxx
Rica....wat klote voor je! Het is inderdaad nog "maar" ronde 4, maar bah, ik had het zo voor je gehoopt!!! Ik ga niet voor twee eten hoor draak! Dan zit het er straks inderdaad nog voor 2 aan en dan is het excuus weg haha! Af en toe mag ik me best een beetje laten gaan van mezelf, maar over het algemeen heb ik nog nooit zo gezond gegeten als ik nu doe! Heb van m'n vriend een lief kerstcadeautje gekregen. Ben nogal fanatiek met scrappen en kaartjes maken enzo. Had ie allemaal spulletjes gekocht daarvoor wat met baby's te maken heeft Vond het zo lief! Zie hem al staan zoeken, haha Heb hem het boek van Kluun gegeven "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en een nieuwe blouse. Of had ik dat al verteld? Nouja, weten jullie het nu twee keer Vandaag lekker nog een dagje vrij. Morgen en vrijdag werken. Nouja, aanwezig zijn, ben zo goed als alleen op de afdeling, dus van werken is waarschijnlijk weinig sprake! Moeten jullie met oud/nieuw werken of lekker vrij? M'n zus gaat vrijdag testen inderdaad, ze had afgelopen weekend ongi moeten worden. Ze wil wel graag eerder testen, maar durft niet. Ze is heel bang dat ze het zich allemaal inbeeld en de test dus negatief is. Verder geen nieuws. Ga m'n vers geperste sapje opdrinken en dan boven verder met stofzuigen... Liefs!
Hey meiden ik voeg me hier ook bij :d gezellig kletsen ben 26 oktober gestopt met de pil.. daarna mijn pilbloeding gehad en op 6 december ongi geworden.. of ja het was bruin bloed met tijdens het plassen een paar druppels rood.. dit hield ongv 3 dagen aan.. dus ga er van uit dat het een ongi was.. mijn buik is wel opgezet al zon 3 weken lang.. en heb gevoelige tepels en meer moedervlekken gekregen.. en gister tijdens de seks had ik bloedverlies.. gelukkig niet in mijn plas en ook niet tijdens het afvegen maar vind het wel raar.. nog nooit gehad! Nu wacht ik maar af tot volgende week woensdag.. als ik dan nog niet weer ongi ben ga ik testen!
Hoi Suuzie, Welkom! Klinkt veelbelovend! Zou natuurlijk ook het ontpillen kunnen zijn, maar wat je noemt zijn natuurlijk allemaal zwangerschapskwaaltjes! Spannend! En verder? We zijn hier nieuwsgierig hoor Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Werk je en zo ja, wat doe je? Vertel! Groetjes, Linn
Hey Linn allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo veel geluk in zon korte tijd geeft mij ook een klein beetje extra hoop hihi Ik kom uit Overijssel, ben 22 jaar en ik ben administratief medewerker Vind het ook spannend.. ook omdat ik mijn cyclus niet goed weet .. als het in februari niet raak is dan begin ik met ovu testen ! Mijn buik is best wel bol.. en steekt ook een beetje naar voren (zag jou foto's en het lijkt al aardig ) groetjes!
Hello!! Suuzie welkom!! Gezellig dat je mee komt kletsen.. Zijn je vriend en jij al lang samen? Ik moet werken met o&n ben met kerst vrij geweest.. Wel lekker dat je nog 2 dagen hoeft!! Ben je altijd op woensdag vrij? Plannen met o&n? Idd lief cadeautje van je mannetje!! Kan je weer verder knutselen en dat boek van kluun wil ik m'n mannetje ook geven als ik zwanger ben.. Ga je hem zelf ook lezen? Ik snap het wel hoor dat je zusje nog niet durft te testen.. Ik vond het de 1e x ook spannend en was ook teleurgesteld toen hij negatief was.. Maar was ook heel nieuwschierig! Ben heel benieuwd.. Hoop dat het raak is voor je zusje! En voor jullie zal het wel heeel leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn! Geniet lekker van je geperste sapje!! Xxxx
hoi dames, daar ben ik weer, ik was het topic ff kwijt ik hoop idd dat het deze ronde niet zolang gaat duren. Anders weet ik nooit wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik hoop dat de cyclus gewoon gemiddeld gaat worden... Ik zie wel. xxx
Hee vstiertje!! Jaa er wordt zoveel geschreven dat de topics snel zakken.. Maar je kan je ook abboneren op dit topic.. Dat kan als je op plaats reactie klikt en een stukje typt.. Daaronder kan je kiezen of je op de hoogte gehouden wilt worden.. Dan krijg e een mailtje in je email inbox wanneer er weer wat geschreven is.. (alleen de eerste reactie) dit blijft volgens mij geldig tot je anders angeeft.. Handig toch haha! Maar wat zijn je cyclussen nu geweest? Wanneer is nu je nod?
Hey draak & vstiertje Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend.. en jullie dan? pff vind het wel spannend .. mijn buik is echt een bolletje en steekt een beetje naar voren .. maakt me ook onzeker!! Verder heel veel slijmverlies / afscheiding beetje gelig al 1,5e week :S
Hoi Suzy en Draak, Ik ben op dit moment 5,5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben 25. Ik werk als pedagogisch medewerk en ik ben cassiere in een supermarkt. Ik woon in Noord-Brabant. Ik ben op dit forum beland door een collega van me Femme is haar nick. gr Antoinette
ohjee, een moest even wat bijlezen! ahh je was er wel vstiertje GOED ZO! welkom suzy! Linn heb de dat eerste deel ook gelezen~!?? komt ene vrouw bij de dokter? vast wel dan!! mooooi boek he! hoorde alleen dat het tweede deel weinig aan was misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer is jullie nod suzy en vstiertje????? draak 18 jan rica 22 jan suzy-? vstiertje-?
hai hai Ook in oktober gestart met zwanger willen worden en we gaan voor het 1e kindje @ linn!! zo ronde 1 en zwanger?? wow gefeliciteerd, hoe gaat het?
Sorry dames ik weet nog niet wanneer mijn nod dag is. Als mijn cyclus 28 dagen is dan zou het 15 januari moeten zijn. Ik zit pas in de 2e ronde en weet dus niet hoelang deze gaat duren. gr
hoii wendy!welkom zeg draak, zit je verstopt of ben je in slaap gevallen ...al weer klaar met je nacht? Ik morgen hoor joehoeeee gezellig! hoe is het met iedereen!??? Ik wacht nog steeds op vertrek van de duivels, en ga dan weer beginnen met de ovutesten! dus wachten klussen en wachten Dames veel plezier morgen en een fijne jaarswisseling
Meiden, ik word niet alleen mama, ik word ook tante!!!! Echt zo super gaaf! M'n zusje belde vanmiddag in tranen, had net de test gedaan! Kan wel janken, zo blij ben ik voor dr! Ze heeft geen idee hoever ze is, nog half aan het ontpillen. Ze verwachtte afgelopen weekend haar NOD, maar had vier weken daarvoor maar 1 dag ongie gehad... Dus wie weet is ze zelfs nog eerder uitgeteld dan ik! Sorry, dat moest er even uit Wendy, welkom!!! Vertel Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? (33 gok ik?) en hoe lang ken je je vriend/man al? Sorry, we zijn hier super nieuwsgierig VStiertje, of Antoinette, wat zijn jullie al een tijd samen! Ik ken mijn vriend nu pas 2 jaar en 6 maanden. Wonen wel al 2 jaar en 5 maanden samen, haha Dus wel kennen elkaar wel door en door... Rica, dat boek van Kluun is geen vervolg hoor.. Klinkt wel een beetje zo inderdaad Het is een boek voor mannen over zwangerschap, bevalling en kraamtijd. Informatief, maar dan op een mannelijke manier met veel humor. Schijnt dat mannen het prettig vinden lezen en zo nog wat opsteken ook! Verder geen nieuws hier. Alleen maar kwaaltjes haha! Heb sinds een week echt last van ischias :x Als ik overdag gewoon wat doe in huis ofzo kan ik 's avonds niet meer lopen! Erg vervelend, maar zit helaas in de familie... Binnenkort maar een fysiotherapeut bellen ofzo denk ik Nou, morgen nog een dagje werken. De laatste dag van het jaar, wiehoe! Hoe gaan jullie oud/nieuw vieren? Liefs Linn
Linn gefeliciteerd. Mijn vriend en ik zijn idd al een tijd samen. Ik wilde wachten met kinderen totdat ik bij mijn baan een vast contract had en dat is sinds begin van deze maand het geval. Jij woonde ook snel samen na 1 maand gewoon al, ik was er ook snel bij 8 maanden waren wij samen toen we samen gingen wonen Oud en nieuw vier ik thuis, me ouders, me schoonzus en me zwager komen op visite. Verder moet ik de hele dag werken 8.30-17.00 dus een drukke dag. Hoe ga jij oud en nieuw vieren?