Gestopt met ac in oktober 2010, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Linn84, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Haha.. ik heb VROEGAH;) mn typdiploma gehaald.. maar typ niet meer met 10 vingers.. FOEI!;)

Maar Jull!!
    Welkom..!!
    Jaaa vertel.. we zijn erg nieuwschierig!!
    Haha.. maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt?!
    Ik vind het erg gezellig om hier te kletsen.. want ik kan niet stoppen met denken om zwanger te worden.. praat ook het liefst iedereen zn oren van het hoofd af.. en vindt het daarom wel erg leuk en gezellig om dat hier te doen.. zo voorkom ik bij andere dat ze moordneigingen krijgen naar mij toe;)
    En jullie kunnen dit topic gewoon sluiten..:p
    Grapjee!!

Ik kan alleen ook niet blijven.. moet mn laptoppie uitzetten.. ik ben er morgen mis. nog wel eventjes..
    En anders:
    Doe allemaal voorzichtig..!!
    En geniet lekker van het lekkere eten!!:D
    Zal ik ook doen.. haha!

Slaap lekker allemaal!!

Xxx

2. Jull

Jull Lid

Dec 30, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik ben 25 en sinds kort een getrouwde vrouw.
    We zijn nu meer dan 6 jaar bij elkaar en in september (dit jaar)getrouwd.
    Mits oktober ben ik gestopt met de pil en had gelukkig mijn cyclus meteen weer op de rit.
    Wel last gehad van ontpilling maar dat is denk ik nu wel voorbij.
    Afgelopen avond/nacht was ik zo misselijk dat ik mijn maag flink heb geleegd.
    Een aantal dagen hiervoor had ik van die zere benen net onder de lies.
    Ben de hele dag niet echt lekker en zo nu en dan misselijk.
    Volgens mij heb ik een klein griepje te pakken, want volgens de berekening zou vandaag mijn innestelling moeten zijn.
    Spannend, spannend..........

Groetjes

3. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik al bij je op de stoep gestaan:D
    Haha!!
    Had ik je ook eens in het echt gezien!
    Gezellig!!

Maar draak missen??
    Whaahaha.. dat stukje snap ik niet:)
    En ben nog wel uitgeslapen.. haha..!!

4. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mooi dat je cyclus al gelijk weer goed zit.
    Wel balen dat je niet zo lekker bent. Griep schijnt idd in de lucht te zitten, ik ben er gelukkig nog niet door gepakt ondanks dat ik op een kdv/bso werk.

Fijne jaarwisseling allemaal, ik lees zaterdag wel weer bijna. Doe voorzichtig:D

Tot snel

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou dat ontpillen kan lang duren hoor, bij sommigen wel een half jaar en zelf heb je dat dan niet eens zozeer door...
    Ik hoop dat het ontpillen nu bij mij ook eens is afgelopen maar ben er bang voor!!

Nou door jou kijk ik hier weer ...draak...die naam past je wel!! ;);) grapje

kijk uit met wat je zegt vstiertje..ik zeg ook vaak ooh ik ben het ontglipt, of ik heb het gelukkig nog niet en dan jaaaa hoor krijg ik het haha!!

6. suuzie2

suuzie2 Actief lid

Dec 5, 2010
    144
    0
    0
    heyhey

allereerst allemaal een prettige jaarwisseling gewenst! en hopen op een vruchtbaar 2011 hihi :D

Ik heb al een paar dagen last van mijn rug en gevoelige tepels (lijkt met de dag gevoeliger te worden) .. maar wacht met spanning af tot aanstaande woensdag hihi

xx

7. Jull

Jull Lid

Dec 30, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!
    En een gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011!!

@Suuzie2: Spannend, als het raak zou zijn is dat wel een heel goed begin van 2011. Ik moet nog ff wachten tot volgend weekend.

Groetjes

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ooh spannend suuzie2, woendsdag?? klinkt veel belovend trouwens ;) gevoelige tepels...

Nou dames fijne jaarswisseling enn dat we maar snel posi mogen testen!!!

9. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi hoi!!

Suuzie, spannnend hoor!
    Ben heel benieuwd.. Hoop voor je dat het raak is!
    Wat denk je zelf?

Jullie allemaal een fijne en gezellige oudjaarsavond!
    En dat 2011 ons jaar gaat wezen!
    En doe allemaal voorzichtig vanavond!
    En vreet ze van alle lekkere hapjes ;)

liefss

10. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    draak ik mis iets......iets in mn mailbox... HOE KAN DAT NOU!!!!

grapjeeeee

11. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaaa.. Hij is gevuld hoor :D

12. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

Dec 30, 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Hai linn

super gefeliciteerd, ben zelf in zeer korte tijd 2 keer tante geworden en kan je vertellen: hou er zooooo veel van , van die kleintjes!!

Ik ben 33 jaar, komt uit brabant, werk als verpleegkundige en woon samen met mijn vriend. Wij zijn nu 5 jaar samen.
    Ik wilde al eerder een kindje maar hij was er nog niet aan toe en nu dus wel , dus ben door t dolle heen..
    Ronde 3 begonnen en maar afwachten. Heb helaas eitje nog niet kunnen opsporen dus maar gaan tellen en op goed geluk gevreeen.

Gr Wen

13. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijne jaarwisseling allemaal en hopen dat we idd allemaal een positief jaar krijgen:D

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!! Ik wens jullie allemaal een super gezond, gelukkig en natuurlijk vooral vruchtbaar jaar toe. Dat jullie allemaal maar snel zwanger mogen worden!

15. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linn en alle anderen,

Jullie ook allemaal de beste wensen voor 2011 en hopen dat het idd een vruchtbaar jaar wordt:D

xx

16. Jull

Jull Lid

Dec 30, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hebben jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad?
    Heb gister maar braaf aan de fris gezeten, je weet het tenslotte maar nooit.
    Letten jullie ook op jullie eet en drankgedrag, of doen jullie dat pas als jullie weten dat het raak is??
    Sinds gister bijna de hele dag last van een zeurend gevoel gehad in mijn buik.
    Het voelde net een beetje als een eisprong maar dan toch anders.
    Schuin boven de lies en ongeveer in de buurt van de eierstokken had ik drukkend/kramp gevoel, deed niet pijn maar voelde het wel.
    Dat gevoel voelde ik vooral aan de rechterkant en dan zo nu en dan aan de linkerkant. Heb dit nog niet eerder gevoeld.
    Vandaag nog steeds het zelfde gevoel alleen minder erg.
    Ben benieuwd, moet er maar niet zo mee bezig zijn des te groter is de teleurstelling, maar ja het is zo moeilijk.......

Groetjes

17. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh ik ga nu niet als een zwangere leven tenzij mn test posi zegt!
    Tenzij mn gevoel echt zegt jaa op het einde, maar drink ook al bijna nooit dus dat is al een voordeel!

En van steekjes en krampen ga ik ook niet uit, die heb ik vorige ronde genoeg gehad maar helaas..lees het ook wel vaker, dan houdt je lichaam je echt voor de gek.. dus als zelfbescherming ga ik nergens vanuit tot de test ;)

Het is ook wel moeilijk hoor om je er niet mee bezig te houden en volgens mij kan dat ook bijna niet! ik ben er ook wel mee bezig maar zolang ik er niet depri van wordt kan het nog :)

Jaarswisseling verliep rustig...
    Na veel vreterijen nu maar weer aan de gezonde korst :)

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Ik ben toen we zwanger wilden worden wel gestopt met drinken. Nou dronk ik inderdaad ook zelden, maar het is nu eenmaal beter om het helemaal te laten als je zwanger wilt worden. Mijn vriend heeft zelfs in de week voor de eisprong geen biertje gedronken ;) (arme jongen haha)

Heb net mega angstige momenten gehad! :$ Zo'n enorme krampen links onderin m'n buik! Stond echt te janken, was zo bang dat t misging!
    Meteen een berichtje geplaatst op t forum hier en waarschijnlijk bandenpijn en/of lucht door verstopping. Zakt nu ook weer af, kan weer gewoon ademhalen zonder pijn... Pfiew!

19. Vstiertje

Vstiertje Actief lid

Dec 21, 2010
    218
    0
    16
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

gelukkig dat het goed gaat, is niet leuk voor je als het mis zou gaan

20. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoii meiden!!

Nog gelukkig Nieuwjaar allemaal.. En de beste wensen!
    Dat 2011 ons jaar wordt!
    De meiden die nog niet zwanger zijn heeel snel zwanger raken.. En voor linn een hele fijne, super zwangerschap en een top bevalling..
    En dat er hier nog maar heel veel gekletst gaat worden!

Linn, hoe gaat het nu met je?
    Schrikken is dat zeg als iets voelt wat je niet kent!
    Gelukkig kan je hier op het forum met je vragen terecht!

Ik ben niet echt gaan letten op m'n eten enzo.. Ben wel foliumzuur dan gaan slikken en rookte soms een sigaret.. Zo een paar weken en dan weer niet.. (vaak als er een stress moment was) doe dat niet meer.. En ik drink zelf bijna nooit dus de kans zal zeer kleun zijn dat ik net gedronken zal hebben als ik zwanger zou zijn..
    En vor de rest eet ik wel alles.. Het kan nog heel lang duren en dan eet je de dingen niet die je wel lekker vindt.. Tuurlijk kan je ook heel snel zijn.. Maar hoeft niet..

Voor de rest alles goed met jullie??

X

Share This Page