Hoi dames, Ik zit er al een tijdje over na te denken en maak nu toch maar een topic aan. Wij zijn bezig voor ons 1e kindje en zijn nu in ronde 7. Ik heb zelf aardig wat overgewicht met een bmi van 37,5. Zijn er toevallig nog meiden die zwanger proberen te worden met overgewicht? Dacht misschien kunnen we elkaar steunen of gezellig kletsen.
Heey meis zag toevallig je topic voorbij komen... vaak zeggen ze wel als je overgewicht hebt dat je kans minder kan zijn maar ik ken ook genoeg mensen die echt wel DIK zijn gwn en ook kindjes hebben rond huppelen.. Het gemiddelde is ook echt een jaar he.. en mss na je vmk dat je lichaam weer moeten wennen aan de andere hormonen.. Alles komt goed meissie! Misschien eens langs de ha gaan!? spreek je in ons klethoekkie waar t trouwens ook erg uitgestorven is de laatste tijd.. Dikke knufff
Wat een lief berichtje beebbie klopt ze zeggen ook zeker dat het gemiddelde een jaar is maar toch. Het maakt me soms zo onzeker. En ben ook echt bezig om de kilo's kwijt te raken maar dat lukt echt niet. En dan ga je weer afvragen of het niet komt door het gewicht. En inderdaad dat me lichaam weer even moet wennen na me vmk heb geen flauw idee hoop zo dat deze periode snel voorbij is. En langs de huisarts gaan doe ik nog niet veel te bang dat die over me gewicht gaat beginnen. En klopt ons kletshoekkie is erg stil de laatste tijd
Ik heb een bmi van 37,3 en heb helemaal geen problemen gehad met zwanger worden. Bij mijn eerste was het meteen raak en bij de tweede binnen 3 maanden (na een miskraam, waarbij het ook meteen raak was). Het kan dus wel!! Hopelijk ben je ook snel zwanger!
Dunc1984 bedankt voor je berichtje kijk dat zijn verhalen waar ik dan weer blij van wor. Ik had hoop dat ik na me vmk ook weer snel zwanger was. Ben nu al blij als ik op de uitgerekende datum weer zwanger ben.
Hi ik heb ook overgewicht. Ook een klein poosje overgedaan om zwanger te worden. En was in die tijd ook echt wel onzeker. Overgewicht hoeft een zwagerschap echt niet perse in de weg te staan. Ik wens je dan ook heel veel succes en hopelijk is het snel raak voor jullie. ps: er is ook al een topic over dit thema. Moet je maar ff zoeken.
hey meid ik heb ook last van overgewicht, mijn ha zei dat dit voor mijn geval niet erg zou zijn, wel moet je oppassen wat je eet en hoeveel. maar indd, zwanger raken kan wel! Al denk ik zelf, dat je dan niet heel erg een zwangerschapsbuik krijg, die ik bij zwangere slanke vriendinnen van mij wel zie...en dat kan misschien soms jammer zijn, maar ach, zolang de baby en de moeder gezond zijn, maakt dat niks uit toch? Ik probeer ook af te vallen, en weet hoe moeilijk het is...veel succes en sterkte ermee!! Komt goed, gewoon geduld...hoe moeilijk het ook is!!!
ik heb een bmi van 33 dus ook overgewicht helaas kan ik je niks bemoedigends zeggen want ik ben uberhaubt nog niet zwanger geweest en jij wel inmiddels hebben wij t zh traject gehad en wij zouden gewoon een kindje moeten kunnen krijgen helaas is dit tot op heden niet gelukt en zitten inmiddels in ronde 18 maar ik wil wel af en toe gezellig meekletsen hier ik loop inmiddels wel bij dietiste op verzoek van de gyn en dit helpt wel bij t afvallen mss ook een tip voor jou en als we gezellig willen blijven kletsen kunnen we mss van dit groepje een clubje maken??
Ik heb ook overgewicht, bij de eerste eerste ronde meteen raak, werd en mk en na die mk weer meteen raak. Nu in ronde 7. Dus het kan het wel! En ik ken genoeg om mij heen die zonder moeite zwanger raakte met overgewicht. Ik ben maar net zwanger, maar ik ga er wel opletten dat ik extra gezond eet, dat ik niet te veel extra aan ga komen. Succes!!
Ik heb ook behoorlijk wat overgewicht... maak me hier behoorlijk wat zorgen om, mede om mijn andere "medische" klachten....
Ik heb ook een BMI van 36,3. Ben ook best wel bang dat ik daarom minder goed zwanger kan raken.. Liefs,
Wow wat een reacties zeg ''fijn'' om te lezen dat er dus meer meiden zijn. Al had ik natuurlijk veel liever gehad dat we allemaal snel zwanger waren Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met afvallen woog toen 125kg nu 112 en natuurlijk nog te veel.
ik zit helaas op dat zelfde gewicht, maar wellicht ben je groter waardoor mijn BMI dus nog hoger is als het jouwe. ik viel tot vorig jaar bijna 30kg af. helaas raakte ik ik door bepaalde problemen de draad kwijt, en alles zit er weer aan... zo zonde... krijg de draad ook niet terug opgepakt.
Ik ben 1,72 lang zie trouwens dat me bmi 37,8 is zelfs. Vorig jaar rond deze tijd woog ik 105 helaas is er dus bij gekomen en krijg het er dus niet meer af. Knap dat je 30km was afgevallen hopen dat je de knop weer kan vinden en het afvallen weer wilt lukken
Girl wauw dat je daar zo eerlijk over durft te praten meis en ik denk altijd zo als jeniets wil en er voor gaat komt t helemaal goed ik ben zelf ook 10 kilo afgevallen hoor ik heb toen de shakes van kruitvat gedaan en veel groente en magervlees eten.. ik wil er nog 5 vanaf maar dat gaat niet zo.makkelijk.. hihi
We zijn even groot.... Ik weet niet of het me nog lukt, het is een behoorlijke domper geweest als ik kijk hoe snel ik aankwam, en hoe moeilijk het afvallen is.... Ik durf eigenlijk geen maagverkleining, maar weet wel: als ik begin met afvallen en kom weer stil te staan, dan is mijn BMI onder de 40 en kom je niet meer in aanmerking..... dus dan zou ik nu een beslissing moeten maken.
Dankje meid hier durf ik dat wel neer te zetten maar in het dagelijkse leven weet alleen me partner wat me gewicht is. Heb ook even aan shakes gedacht maar dat staat me tegen en bang dat het er dan weer veel sneller bij zit als je er mee stopt.
Kan me goed voorstellen dat het een behoorlijke domper is. Maar gek als we allebei even lang zijn. Wat is jou bmi dan? Maagverkleining lijkt me heel erg heftig maar kan me ook heel goed voorstellen dat er mensen zijn die dat doen.
Hier ook een dochtertje van 7 maanden, en ik heb ook overgewicht mijn bmi is het zelfde als jou iets hoger zelfs. Maar zwanger worden was hier geen probleem was binnen 2 maanden zwanger. We willen weer voor een 2e gaan, dus ben benieuwd hoe snel het dan gaat. Heel veel succes meid hopelijk ben je snel zwanger
Hier ook iemand met een hoog BMI. Bij mij heeft heeft het helaas 4 jaar geduurd voor ik zwanger was. De gyn wilde me niet helpen vanwege mijn gewicht. Wij willen graag voor een 2e gaan en hebben daarom volgende maand een afspraak bij een andere dokter..