Ik moest vanmorgen naar de wc en ik zag oud bloed. Dat kan helemaal niet want ik zit pas op dag 22 van een cyclus van 26 a 28 dagen. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Heb ook helemaal geen buikpijn of het idee dat ik een vervroegde cyclus heb want ik heb heel duidelijk mn eisprong gevoeld(auw auw auw) En dat is nog zeker geen 2 weken geleden! We hebben eigenlijk ook niet echt op de juiste vruchtbare dagen geklust aangezien deze eisprong zo pijnlijk was en ik 2 dagen voor de eisprong al buikpijn kreeg en ik nou niet echt in de stemming was om aan de klus te gaan met buikpijn. Maar we hebben uiteraard daarvoor en kort daarna wel geklust in het mom van,we zien wel. Maar nu begin in oud bloed te verliezen?? Normaal heb ik dit in het minimaal als ik ongesteld ga worden maar dat kan dus nog niet,ik ben nooit te vroeg,heb gelukkig ook een hele strikte cyclus van 26 a 28 dagen,nooit langer of korter. Nu vraag ik me toch af wat dit is. Gisteren avond voelde ik wel wat buikpijn en wat steekjes in mn liezen maar goed,dat kan zoveel zijn. Heb wel een lichte blaasonsteking maar daar komt het bloed niet vandaan,het is echt van dat oud menstruatiebloed ofzo. Ik weet het niet maar vind het wel vaag. Iemand dit ook wel eens gehad en wat was dit bij jullie en wat werd het uiteindelijke resultaat er van. Ik ga er zeker van uit dat ik niet zwanger ben want we zijn deze maand er echt amper tot niet mee bezig geweest. Al weet ik wel dat er maar 1 zaadje nodig is en het altijd kan zijn dat het toch raak is maar ik ga daar nu niet vanuit. Dan zou het toch wel echt een wonder zijn hihi(wat het zowiezo is,een zwangerschap) Ben benieuwd of er meer dames zijn hier die dit herkennen en er misschien een antwoord op hebben want ik heb dit nog nooit gehad. Liefs,Spitsmuis
Hoi Spitsmuis, Als je cyclus altijd regelmatig is en je normaal nooit last hebt van bruinverlies, dan zou het best kunnen dat je zwanger bent hoor! Ik geloof dat zaadcellen tot 7 dagen kunnen overleven in een vrouwenlichaam. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit, het kan ook iets anders zijn waardoor je cyclus raar doet. Over een tijdje gewoon een testje proberen, wie weet! Liefs, Amaryllis.
Ontpillen is het zeker niet want die slik ik al toen we voor onze 2e gingen niet meer. Het is nog steedslicht rozig verlies,soms met wat bruin. Beetje gevoeligere onderbuik maar niet heel erg ofzo,voelt niet als ongi krampen. Ik heb deze cyclus een hele felle eisprong gehad. Misschien dat het daar vandaag kan komen? Ik heb bij mn meisjes geen innestelingsbloeding gehad. Wel was ik bij mijn jongste ongesteld terwijl ik al zwanger was! Was echt heel vaag! Ik zit nu ongeveer 4 dagen voor mijn NOD maar testen wil en durf ik nog niet. De kans dat de negatief is en ik wel zwanger zou zijn is te groot en vind het zonde van mijn geld om steeds testen te kopen en dan alsnog gewoon ongesteld te worden haha Ik wil echt pas gaan testen als ik echt overtijd ben maar jeetje,ik vind het toch wel moeilijk. Maar de kans op een negatieve test of een onduidelijke test is gewoon te groot en ik wil dat niet weer. Heb mojn vorige cyclus echt zitten turen naar mn testjes en wist zeker dat ik wat zag,maar werd dus wel ongesteld... Was 1 dagje overtijd toen. Meteen na dat ik die dag getest had werd ik bijna gelijk daarna ongesteld.... Hoe is het mogelijk he whaha. Heb verder ook geen bijzondere klachtjes ofzo. Op moe zijn en moodswings na en soms een steekje in mn borsten. Maar ik heb eigenlijk altijd dit ook als ongesteld moet worden,maar ook als ik zwanger ben. Kan er nu gewoon geen peil op trekken. Heb trouwens wel elke avond wat last van maagzuur. Dat is eigenlijk het enige waar ik wat last van heb. Ben toch wel super benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen,ongesteld worden of zou het dan toch die stiekeme innesteling zijn hihi. Nog een paar daagjes en dan weet ik het zeker!
even van me afschrijven hoor.... 3 dagen bruin/roze verlies gehad en vandaag buikpijn en meer rood maar niet super veel. Ik ben ook te vroeg ongi als dat het zou zijn. Vind dit zo irritant want ik ben bij mn jongste in de weken gewoon ongesteld geweest terwijl ik gewoon zwanger was. Ik vind het super irritant want de kans dat ik toch bloed verlies,ongesteldheids klachten heb,en misschien toch zwanger kan zijn. Ik ga er niet vanuit hoor,want bloed is toch vaak een teken dat we door moeten naar de volgende ronde Maar ook al verlies ik nu rood,het geeft nog steeds geen zekerheid. Ik zal ondanks dat ik wat bloedverlies heb toch een test moeten doen om een zwangerschap uit te sluiten of vast te stellen als ie toch positief is,de test. Ppffff kon ik gewoon maar al testen. Maar dat test ik nu te vroeg,plus ik heb geen een testje in huis(maar goed ook haha) en ik wil niet te vroeg testen. Ben ik de enige of hebben meer meiden hier op het forum dit ook?
En het ergste is dat je er op den duur steeds mee bezig bent, elke keer als je naar het toilet gaat ben je er op gebrand om toch niet ongi te zijn. Elke dag dat je het niet bent is er 1, en dus ook de kans dat je zwanger bent is 1 dag groter. Ik mag volgens die calculators eigenlijk pas vanaf morgen testen en dan nog is de kans groot dat er te weinig hcg in mijn urine zit. Ik ga na die andere 3 van de afgelopen dagen proberen te wachten tot woensdag. Een heel dapper voornemen, nu nog zien te halen haha. Zitten we in hetzelfde ritme spitsmuis...
Heb jij ook bloed verlies? Hier begint het langzaam steeds wat meer te worden,moest nu toch echt een maandverbandje in dus denk echt dat deze ronde ook over is. Dan maar met volle moed naar ronde 4! Mogen we nog niet klagen!! Leuk is anders omdat ik van de meiden meteen zwanger was. Maar ik geef de schuld aan de stress,we hebben best wat behoorlijke stress en dat werkt ook niet echt mee. Deze maand hebben we ook niet echt op de juiste dagen geklust. Maar zolang het niet meer word aan bloedverlies kan het nog alle kanten op bij mij. Ik heb de kunst om zwanger te zijn EN ongesteld te zijn tegelijk!! Moeder Natuur haat mij denk ik hahaha Maar gezien de menstruatie krampen die ook steeds feller worden ga ik er vanuit dat het toch niks is.... Maar een piiiieeeep klein beetje hoop heb ik nog!
Ik verlies iig iets. Elke middag als ik naar het toilet ga heb ik een smeer op papier en de rest van de dag niets meer, en in mijn plasje zie je dan ook iets slijmerigs drijven (waarom moet het toch allemaal in zulke termen ) Ik heb volgens de calculators morgen mijn NOD, maar zo graag als ik er 100 testen tegenaan wil gooien, zo eng vind ik het ook. Je wordt altijd met je neus op de feiten gedrukt, positief en negatief. Ik hoop dus dat ik tot woensdag kan wachten en in de tussentijd ook niet ongi word. Volgende symptomen heb ik trouwens * hoofdpijn, af en aan * misselijk, af en aan, vooral als ik gegeten heb * gemene pijn in mijn rug, op hoogte van mijn stuitje * moe, meer dan anders * heerlijk wisselend humeur, leuk voor manlief Samen houden we hoop Ik hou je in de gaten
Helaas is het hier echt over..... Gezien de hoeveelheid bloedverlies(schrok er vanmorgen van!!!) hoef ik niet eens meer te testen. Op naar de 4e ronde dan maar!! En weet jij al meer???? Hoop zo voor je dat je zwanger bent!!
Balen dat het nu echt heeft doorgezet, dan is je laatste beetje hoop echt weg. Op naar ronde 4 en zwanger worden. Hier nog niets te bespeuren, geen bloed, maar ook geen 2e streepje. Maar daar is het misschien toch te vroeg voor, ik las dat het hcg aanmaken soms wat langzamer gaat en dat je dus op je NOD nog nega kan testen. Heb zelfs al zitten denken dat die klachten en die bruine/roze vegen mijn ongi waren. Alhoewel dat ook raar zou zijn, gezien je bij een normale ongi toch wel wat meer verliest, stolsels en helder rood bloed. Misschien vanmiddag een testje nog, want ik heb de ervaring dat mijn middagurine zijn werk beter doet dan mijn ochtendurine. Ik hou je hier op de hoogte!!
Ik heb dat precies zo,ochtendurine was altijd negatief bij mij (ben 3x zwanger geweest,helaas 1 vlinderkindje) Bij alle 3 in de ochtend negatief maar ik bleef me anders voelen,en middag urine of zelfs gewoon avond urine,positief mee getest! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!! Vaak hoor je inderdaad dat de meeste vrouwen positief testen als ze echt 1 a 2 dagen overtijd zijn omdat het hormoon meer gaat stijgen. Heb je verder geen bruin/roze verlies meer gehad of is het nog steeds het zelfde? Ik duim voor je meid!!!! Ik hou je in de gaten hier Hier is het echt helemaal los gebarsten. Loop zowat leeg ppffff.... En volgens mij ook nog eens blaasonsteking erbij(waarom ook niet haha) Tis alleen zo balen dat ik zo hevig ongesteld ben,ben ik eigenlijk nooit echt super hevig. Maar ben er nu soms gewoon duizelig van. Moet het echt kalmer aan doen want als ik alles op het tempo doe zoals ik gewend ben dan word ik helemaal dizzy. Heftige menstruatie deze maand,eigenlijk de hele cyclus. Had een MEGA pijnlijke eisprong,lag helemaal krom op de bank en echt met tranen in mn ogen,pijnstillers werkte gewoon niet en ik was zoooo misselijk van de pijn. Was geen pretje. Maar goed,dat zal niet vaak voorkomen (ga ik maar vanuit anders ff naar de huisarts) Dus we gaan de komende vruchtbare periode maar dubbel en dwars aan de klus
Vandaag een nog minimaler smeertje (hier is gewoon geen goede woordkeuze voor he ) ook weer bruinig. Verder denk ik steeds dat ik ongi word, maar op het toilet heb ik dan alleen maar een slijmerige (daar is die woordkeuze weer) substantie op mn papiertje. Ik haat wachten, het geduld was denk ik op toen het werd uitgedeeld, of ik kon het toen al niet en ben maar uit de rij gestapt haha. Het zou wat zijn als ik nu zwanger zou zijn. Dan ben ik elke keer dat het mogelijk was ook zwanger geweest, betekent ook dat manlief dan een eigen kamer gaat krijgen Jij wordt er nu ook wel extra mee geconfronteerd dat het niet zo mocht zijn. Alsof gewoon ongi worden niet genoeg is!! Een blaasontsteking, ach welja, gooi die er ook nog maar bovenop. Die kreeg ik er bij na mijn MK in mei, en door de antibiotica ook nog een schimmelinfectie. Ik hoop echt dat je bij je volgende ei een bijtertje hebt. We houden elkaar gewoon in de gaten! Succes met klussen haha
Moest naar het toilet, dus dacht gelijk, dan maar eens met avondurine. Ziehier een voorzichtig resultaat: Bekijk bijlage 172927 Hoop dat de foto is gelukt, wat een gedoe om die erbij te krijgen...
Is ook minder duidelijk dan in het echt, en daar is het ook licht, ik hou steeds een stuk schaduw op de foto.
Jaaaaa ik zie m,ik zie m,ik zie m!!!!!!! Nog wel licht maar er staat toch echt een lijntje!!! Ohhhh nu hoop ik helemaal dat je morgen of overmorgen een KNAL test hebt! Ik zit hier helemaal blij te zijn al voor je haha. Zelfs ik begin nu mn stoel af te stuiteren hihi. Voorzicht gefeliciteerd meid!!!!! Enne,als je een duidelijkere hebt laten zien he!!!!!! Kom maar op met de knal test!!!!!!
Haha, toch wel heel erg leuk, op deze manier. Zo kun je het toch delen en niet je omgeving al inlichten. Ik blijf stug doortesten. En zodra die knaltest er is, plaats ik m. En stuiter niet te hard, de grond kan hard aankomen haha.
Ach met een ongesteldheid,blaasonsteking kan een bult op mn kont er ook nog wel bij haha. Ik hoop zoooooooo dat je eerst volgende test een knaller is!
Dan ook maar in een keer alles tegen hebben, dan kan het daarna alleen nog maar de goede kant op! Zodra ik die knaller in handen heb, plaats ik hem als eerst in jouw topic Als het de andere kant op is, hou ik je ook op de hoogte!