Gestopt met Cerazette!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Female, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden,

Al vlak na Kynan zijn geboorte ben ik begonnen met Cerazette (icm BV)
    Eigenlijk voel ik me al een tijdje niet zo lekker bij het feit dat ik steeds hormonen slik.
    Vandaar dat ik er sinds vandaag mee gestopt ben. We gaan nu alleen condooms gebruiken.
    Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat, op mijn zwangerschap na ben ik al heel lang (sinds mijn 15e) aan de pil geweest.
    Wat waren jullie ervaringen met stoppen met Cerazette? Is het misschien zo dat je ook minder 'bijwerkingen' zult hebben omdat het een lichtere pil is?

Ps had al maanden nooit meer bloedingen, maar nu net al (helder) bloed :confused:
    Is dat niet heel snel?!

Groetjes!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga vandaag naar de dokter om deze pil aan te vragen. Dus ik ben beniewd.

3. Female

Female Niet meer actief

Oké. Jij begint juist ;) .
    De eerste weken had ik wel doorbtraakbloedingen met Cerazette maar daarna niets meer...
    Succes!

4. mamaliciouss

6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Ik slik ook Cerazette, maar het liefst ga ik zo snel mogelijk weer over op de 'gewone' pil. Mijn zwangerschap kwam doordat ik de pil 1x was vergeten dus eigenlijk is het helemaal niet slim van de dokter om mij een pil mee te geven die je elke dag op het zelfde tijdstip moet innemen. En ik vind het ook erg lastig, ik weet niet wanneer ik ongesteld word. Bij de gewone pil heb je een stopweek maar bij Cerazette niet, dus ben blij als ik er vanaf ben! Alleen nog even deze strip afmaken...

Deel Deze Pagina