Nog met vandaag mee 8 dagen slikken en dan is me strip op. Ik heb er zo genoeg van, weer heb ik telkens te laat mijn ontrekkingsbloeding! Stop op donderdag met slikken en hoort dan normaal maandags of uiterlijk dinsdags bloed te zien. Nu is het alweer 4 maanden pas op donderdag en dat terwijl ik vrijdags weer moet gaan slikken. Voor de geboorte van mijn zoon had ik dit ook toen op advies van ha overgestapt naar ander merk pil maar exact hetzelfde verhaal. Gestopt in mei 2007 en juli 2007 weer ongesteld geworden met een mooie cyclus van 31 dagen in november ( op mijn verjaardag ) zwanger geworden. Na de bevalling me cyclus weer afgewacht en weer begonnen met de pil en dus jaren goed gegaan en nu dus weer bal! Voelde mezelf ook veel beter in me vel bij mijn eigen cyclus was vrolijker, meer energie en durf zelfs te zeggen dat ik gezelliger was ipv onder invloed van hormonen Ik ga ervoor en stop met die rommel
Ik ben sinds vorige week gestopt en wil een koperspiraal laten zetten, geen hormonen rotzooi! Deze als bij jou.. werd steeds 1 dag ervoor ongesteld enzo pff zo vervelend en me libido is zo laag, stemmingswisseling. Het is rotzooi. Maar nu heb ik hier de spiraal liggen en gisteren had ik een afspraak maar geen ongesteldheid dus dan doen ze het niet.. en de komende dagen ben ik werken. Wordt dus een maandje condooms gebruiken want die pillen gaan er ook bij mij niet meer in!
Zie dat jij vrij snel al een mooie cylus heb gekregen nadat je gestopt bent netjes hoor dat hoop ik ook!
Hallo dames Ik heb een vraagje? Ik ben al een tijdje gestopt met de pil maar sinds januari is mijn cyclus onregelmatig. Ik slikte de Yasmin pil. De laatste menstruatie was 24-1 en ik moest 21-2 ongesteld worden ben nu al een week overtijd. Daar voor 3 weken. Ben ik nog steeds aan het ontpillen of moet ik mij zorgen maken. Ik voel wel allemaal gerommel beneden. Niet in mijn onderbuik maar nog lager lijkt wel bij mijn eierstokken zo voelt het dan. Heeft iemand een idee of ervaring??
Hoi Mella, Wanneer ben je gestopt met je Jasmin? Het kan namelijk een half jaar tot jaar duren voordat je een regelmatige cyclus krijgt.
hoi bizzy, ik denk dat ik sinds november of oktober ben gestopt ik weet het niet meer. Maar kan het dan kloppen dat ik weer overtijd ben. ben nu 1 week overtijd vorige maand 3 weken toen moest ik 5 janu worden en werd 24 janu ongesteld.
Zover ik weet kan het best nog allemaal, las ook dat meiden de eerste paar maanden netjes ongi werden en dan pas een vage cyclus kregen. Anders waag je er een testje tegenaan?
Gelijk heb je hoor...is idd rommel! Voelde me zwaar beroerd toen ik moest ontpillen. Ik heb 10jaar de Diane geslikt en sinds 2jr Microgynon 30. Als t aan mij ligt komt dr uberhaupt geen pil meer dit huis in...brrr hormoonrommel. @Lotje84: grappig!! Wij gaan ook rond april/mei voor onze eerste...spannend!
Ik heb 'm ook definitief weggegooid. Had voor m'n zwangerschap nergens last van maar nu pfffff, ben mezelf niet en tijdens de stopweek is het helemaal dramatisch...doodongelukkig word ik ervan. Zou eerst de pil doorslikken, dus geen stopweek meer, maar dat is het ook niet dus weg met die troep. Manlief laat zich dit jaar steriliseren dus tot die tijd maar voorzichtig want een tweede kind zit niet echt in de planning...
Ik was er zelf nogal verbaasd door. Ik ben namelijk gestopt omdat ik er helemaal klaar mee was, maar ook omdat ik van vriendinnen hoorde dat ze er maanden over deden om het weer op de rit te hebben. Een vriendin is na een half jaar doorgestuurd naar de gyn, bleek geen eisprong op natuurlijke manier te kunnen krijgen... Dus ik had het nooit verwacht (en durfde het eigenlijk ook niet te zeggen tegen vriendinnen achteraf), maar was wel heel opgelucht. In elk geval een stapje in de goede richting. Maar een cyclus uit het boekje wil nog niks zeggen nattuurlijk. Ik ben nu in elk geval bezig met tempen en ovu-testen om er wat meer inzicht in te krijgen.
Hier gaat de pil ook de prullenbak in. Sinds ik hem slik na mijn tweede zwangerschap, heb ik zo gigantisch last van stemmingswisselingen, pfff. Lijk wel zwanger alleen dan is het nog 3x zo erg. Nee, weg ermee. Dan maar weer aan de condooms. Met manlief over gehad, die zegt het niet erg te vinden. Prima dus, dan dat maar. In de toekomst hopen we toch nog voor een 3e te gaan, dus dan ook geen gedoe met ontpillen enzo.
Hier ook geen pillen.meer. Gelukkig pakte mijn lichaam het snel.op.na stoppen in juni/2010 gelijk regelmatig. Toen ik zwanger was zei mijn man wat doe je na de geboorte? Ik wist het nog niet hij wel hij zei geen pillen meer schat rare rommel. Doen wel.met condooms. Hij vind het ongezond al die hormonen toch lief en zo gaat het.ook goed.
Dat is ook de reden dat ik stopt ben met de pil. Ik wacht dan de maanden af. Het is niet leuk om steeds onregelmatig ongesteld te zijn.
Hier hetzelfde ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat het zon rommel was maar ben nu in dec gestopt met de pil ( marvelon) heb 23 dec de laatste kunstmatige ongesteldheid gehad en op 4 feb tot 10 feb alleen maar bruin bloed nu sinds een paar dagen weer alleen maar bruin bloed dus nog steeds geen eisprong gehad en zit dus nu al op de 76 dagen pff wat een ellende voor mij ook geen hormoon rommel meer
14 maart ongesteld geworden ( had al de 12de gemoeten) en ga ervanuit dat ik deze datum dan moet aanhouden en beginnen met tellen?? 15 maart had ik weer moeten beginnen met de pil maar natuurlijk niet gedaan Voel me tot heden niet veel anders ben alleen behoorlijk moe ( kan zo slapen als het moet!)
Ik heb de pil ook de deur uit gedaan. Heerlijk! Geen migraine meer, geen lange menstruatie, nauwelijks buikpijn meer. Er komt ook geen spiraal of iets. Vind het wel even goed zo.
Ja het is echte rommel als je het achteraf bekijkt idd. Ik ben zeer benieuwd wanneer me eigen cyclus op gang komt hahaha