op mijn werk praat ik er eigenlijk niet over, ze weten niet dat ik zwanger probeer te worden. Ik weet precies hoe dat gaat, dan ben ik er helemaal teveel mee bezig en misschien vinden ze het niet fijn gezien ik dan minder uren wil draaien in de toekomst, maar wel leuk dat je erover kan praten. Mijn vriendinnen weten het ook niet eigenlijk, dus ik praat er alleen met me liefje over al is dat anders dan met vrouwen natuurlijk. Ik heb nu ineens pijnlijke tepels een beetje en veel witte vloed. Ik heb ook geen idee hoe en wat, dit heb ik normaal ook niet. Spannend he ?
@bloempie bij ons op het werk ook echt heel veel van mijn leeftijd en ouder zijn zwanger iedereen op het werk praat over zwangerschap etc ik zit zelf ook al de hele dag te dagdromen over hoe het is als ik zwanger ben etc hoe ik de kinderkamer ga inrichten hahaha tis nog vroeg ik weet het maarja ik ben helemaal hyper owja ik heb vandaag zwangerschapsvitaminen met foliumzuur gehaald mijn man snapte het niet helemaal je bent toch nog niet zwanger zegt ie ik zei nee daar moet ik nu alvast mee beginnen zodat ons kindje geen open ruggetje krijgt , nou snapt ie het nog niet maar ach ja mannen he
het is heerlijk om erover te praten ja. Ik ben ook blij wanneer ik er echt met andere over kan gaan praten maar dat doe ik pas als het zover is denk ik, en ik een positieve test in handen heb Ik slik ook foliumzuur, is erg belangrijk ja. Ik ben er al vanaf de dag dat ik pilloos ben mee begonnen.
Ik werk helaas met alleen maar mannen dus niet echt de types om er over te praten Ik ben denk ik zo'n 9 jaar aan de pil geweest, vroeg begonnen ivm last van mijn ongesteldheid. Ik ga vandaag foliumzuur halen en er meteen mee beginnen
Hai, ik ben zelf ook net nieuw hier gekomen Ik ben ook net gestopt met de pil, na 7 jaar gebruikt te hebben. Vorige jaar november ben ik ook een keer gestopt maar werd toen de eerste 3 maanden niet ongesteld en toen ik het wel werd was ik hartstikke ziek.. koorts en overgeven dus dan was niet zoon pretje. Daarna had ik een cyclus van 35 dagen dus ik hoop dat het nu ook zo is.. Ben toen weer 4 maanden aan de pil geweest en nu weer gestopt en nu gaan wij het ook echt proberen. Leuk om dit allemaal zo te lezen! Succes allemaal
Hoi hoi, Jullie topic past beter in het Zwanger Worden Clubgedeelte. Daarom heb ik jullie heuse club die kant op verplaatst . Veel kletsplezier! Josien (moderator)
@linbabylin: oei, minder om zo ziek te worden! Ben benieuwd hoe het bij mij allemaal gaat. Toch lang de pil gehad en van te voren altijd last van mijn ongesteldheid dus hopelijk komt dat niet terug... Vandaag voor het eerst misselijk geweest, meer meiden die hier last van hebben? Merk dat ik nog veel moet ontdekken op het gebied van zwanger worden en zwanger zijn Vandaag mijn foliumzuur gehaald, ga er vanavond mee beginnen.
ja dat was zeker niet leuk 3 dagen ziek op bed gelegen. Maar daarna ging het wel beter hoor en had ik een normale cyclus. Maar ik ben zelf ook vroeg aan de pil gegaan omdat ik altijd zoon last had tijdens mijn ongesteldheid. Ook kreeg ik nadat ik toen gestopt was na 2 weken zoon last van mijn borsten. Mijn lichaam was echt even wat overstuur. Ik hoop dat ik er deze keer niet zo'n last van heb. hoop voor jou hetzelfde...
zoo was dit clubje ff kwijt, maar heb em weer gevonden Heb afgelopen zaterdag waarsch. mijn eisprong gehad. Nu dus maar wachten tot ik een testje kan doen... Wat duren die laatste twee weken toch lang hé?..... Ben nu drie weken gestopt met de pil, heb gelukkig niet echt veel last gehad van die ontpillingsverschijnselen. Prijs ik mezelf gelukkig mee als ik die verhalen hoor....